oh, wist helemaal niet dat je dat kon voelen.. dus nog ff herhalen, oorlel is vruchtbaar ( bedoel je zacht?) hihi zal eens op ondekkingsreis gaan Liefs en weer iets geleerd!
maar weet iemand dan ook hoe die aanvoelt als je niet zwanger bent, en je ongie eraan komt? ook hard net als dat je zwanger bent of.....?
Nou dat klinkt goed Want als je een spiraaltje wilt laten zetten hebben ze graag dat je komt als je ongesteld bent want dan is hij open en dus makkelijker zetten. Hmmmmm, duimen, duimen, duimen
he meliske, nog een weekje en dan kun je testen he.. spannend, ik was me net aan het verbazen over dit forum, nooit geweten. liefs
ja echt spannend, en ik heb mijn NOD in mijn vakantie, ga zaterdag na spanje! jij lekker klussen he deze dagen!
meliske: fijne vakantie, geniet ervan en hoop op goed nieuws na de vakantie Bar: succes en hoop dat het raak is! en voor de rest natuurlijk ook!!! Liefs
als het goed is heb ik op vakantie ook internet dus misschien kan ik af en toe wel effe meelezen hier! maja deze dagen (tot zaterdag) ben ik er zeker nog!
hihi zei ik ook al tegen mijn vriend: in spanje wil ik wel ff kijken hoe het met iedereen is ha ha.. maar goed geniet ervan! liefs
Hallo allemaal, Ik ben een beetje van de kaart!!! Heb net een test gedaan en daar staat toch duidelijk 'pregnant' op.............. Ik kan het niet geloven..... wilde graag een foto hier bij plakken maar weet niet hoe dat moet Kunnen jullie mij gerust stellen of kan ik nu heeeeeeeel blij worden Liefs Esther
je kan het beste naar imageshack.us gaan. daar kna je je foto opzoeken en dan uploaden. dan moet je de alleronderste link hebben. en die plak je hier.. zo kan je een foto hier zetten
Heeeeee meis, denk dat ik wel proficiat kan zeggen, pregnant is pregnant!!! ja toch... zo'n test maakt neem ik aan geen fouten.. Super meis! Liefs
Wauw! Gefeliciteerd meid. Het lijkt me toch duidelijk. Hoop dat jij sneller dan mij bent met een foto.
Jaaaaaaa Ik dacht zelf ook van wel....... Heb alleen af en toe kramp in mijn buik, maar ja het is de eerste keer dus ik weet ook niet wat er allemaal bij hoort!!! Morgen eerst maar eens de huisarts bellen denk ik. Had trouwens de hele dag water gedronken en dan toch positief....... snap er niets van. Nu proberen te slapen vannacht Liefs Esther Lief dat jullie zo snel reageren
Madelief gefeliciteerd!!! Dat is echt zwanger hoor!!!!! hihihi had ik ook.. zodra ik wist dat ik zwanger was kwamen er opeens allerlei kwaaltjes de hoek om kijken