gefeliciteerd madelief ik mag weer opnieuw ik heb steeds licht bloedverlies dus deze maand is het over mag deze maand nog een keer proberen mijn nod is dan 29 juli groetjes heleen
Heey, gefeliciteerd meis. mijn NOD is (als ik naar de 28 dagen kijk) op 16 juli dus ik mag nog even afwachten met rare klachten.
Goede morgen, Nou dat was me een nacht zeg amper geslapen....... Noesje: Wat voor klachten heb je dan???? Ik had deze keer helemaal geen klachten eigenlijk. Achteraf gezien wel een beetje maar niets bijzonders. Hoop voor jullie dat jullie ook gauw zwanger zijn Nu maar hopen dat alles goed zit, wel snel he in de tweede ronde Liefs Esther
Hey Madelief, Ik ben moe, soms duizelig, pijnlijke tepels, af en toe misselijk en sinds een dag hele moeie voeten en benen. En ineens 4 kilo bijgekomen Mij is verteld dat dit allemaal met ontpillen te maken heeft. Gr Noesje
Goeiemorgen meiden, ik heb de test herhaald met ochtendurine en nu zie je een vage roze lijn maar ietsjes duidelijker dan die van gisteren. Die van het kruidvat is helemaal vies geel geworden Ik ga nu weer een paar dagen wachten want dan moet ie echt beter zichtbaar zijn. Misschien krijg ik vandaag de oplader wel terug! Dan duurt t 2 uur voor ik kan fotograferen.
Goedemorgen, Gister dacht ik dat mijn duivels kwamen, had maar een poosje wat ongi krampen.. Maar het heeft niet doorgezet... vandaag zou de dag moeten zijn dat het dan zou gebeuren... Spannend.....
@Mammatje: Wat spannend zeg, misschien omdat je iets te vroeg was met testen dat het een licht streepje is? Maar een streepje is een streepje toch? Dus ik kan je alvast voorzichtig feliciteren? @Angela27: Spannende dag voor jou dus, ik hoop dat je uit blijft en dat je snel positief test!!!
ok het is officieel! De digitale cb zegt ZWANGER!!!!!!!!!!! Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
wat is het hier spannend dames, voor de dames die nog moeten testen: heel veel succes!! En diegene die zwanger zijn: Gefeliciteerd!! Ik zit waarschijnlijk in de wachtkamer, ik denk dat mijn ei gister geweest is. Morgen even kijken of mijn temp hoog blijft en dan zal ie wel geweest zijn. We wachten nog ff af.
Gefeliciteerd Mammatje!!!!! Wat gaaf zeg! Ga er maar lekker van genieten! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
wauw Mammatje gefeliciteerd Mijn NOD dag is dus ook in juli. Het is mijn eerste ronde, dus reken er niet al te veel op. Mijn tepels zijn wel wat gevoeliger en heb soms krampjes onderin mijn buik als ik te veel doe. Maar, dat kan ook allemaal bij het ontpillen horen Dus ik reken er nog niet echt op dat ik zwanger ben. Hoop het natuurlijk wel
he meiden, degene die zwanger zijn.... SUPER proficiat!!!!!! en de rest heel veel succes komende maand!! Liefs
Hoi meiden, Gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons. Super!!! En voor alle dames wachtende op hun nod veel succes en ik duim ook mee. Over 6 dagen mag ik testen, hoop ik, ik weet namelijk niet precies wanneer mijn nod is ivm miskraam begin juni. Heb nu wel af en toe een soort ongi gevoel onder in mijn buik en wat steekjes, maar verder niets. Ik hoop dat mijn cyclus wel weer normaal is na mk, maar dat weet ik natuurlijk niet. Misschien wat voorbarig, maar heb alvast zw testen besteld via dit forum, ik dacht dan heb ik ze in ieder geval in huis. Nou toi toi toi voor alle wachtende meiden, inclusief mezelf natuurlijk Liefs Moons
@Kiowa: Kan natuurlijk altijd dat je wel zwanger bent, maar ik probeer mezelf ook maar ervan te overtuigen dat ik gewoon ongesteld ga worden anders is die teleurstelling zo groot. Symptomen van ontpillen ken ik niet, slik al jaren de pil niet meer, dus zou niet weten of die gevoelige tepels daarvan zouden kunnen zijn. Maar over 11 dagen weet je het!!! Hopelijk kunnen we je dan feliciteren. Mijn NOD is waarschijnlijk aanstaande maandag, ondanks dat ik denk dat ik ongesteld ga worden blijft het spannend!!!
@moons: Zitten we in hetzelfde schuitje, ik heb ook in juni een miskraam gehad en weet dus ook niet of mn cyclus nu al normaal is. Bij mn vorige miskraam ben ik meteen daarna weer zwanger geworden dus ik hoop dat dat nu ook het geval is. Mn NOD is maandag....