Ik blijf kopieren! GRRRRRRRR! hij doet het echt niet! In mijn profiel staat de link er gewoon bij.......
@Loeki2 Ik heb idd genoten in de stad, daarna nog even bij een vriendin in de tuin gezeten. We hebben zelf geen buitenruimte, dus dat mis ik toch wel hoor!! Wou vanavond bij mijn moeder op bezoek gaan, maar die neemt de telefoon niet op, jammer, kan ik niet even bij haar uithuilen Mannetje is weer aan het werk, ik zei vanavond tegen hem dat ik weer ongi was geworden. dus hij zegt: Weer niet zwanger? Ik zeg tegen hem: jJe moet toch wat beter mikken en raak schieten de volgende keer! Gelukkig konden we weer samen lachen..... Vol goede moed weer op naar de volgende ronde! Marian
Ben ik vanmiddag ongi geworden, is het maar een klein beetje! Ik snap niets meer van mijn lichaam! Normaal ben ik de eerste twee dagen goed ongi, daarna een dag wat minder en de vierde dag is een inlegkruisje voldoende. Nu zou ik het volgens mij zelfs af kunnen met een inlegkruisje... Ik snap niets meer van mijn lichaam, er gebeuren rare dingen de laatste maanden! Marian
Haha, Marian, ja dát mikken is het 'm. Even een kleine annekdote. Afgelopen wintersport was mijn man met mijn twee broers en een stel vrienden aan het sleetjerijden. De bedoeling was over een schans te springen, dat ging niet helemaal goed en hij belande steeds naast de schans. Ik stond te filmen en op een gegeven moment (poging x) riep hij heel hard in de camera "IK KAN NIET MIKKEN!!!". Nou die uitspraak staat dus mooi op de band en is de hele familie door gegaan. De uitspraak is een eigen leven gaan leiden en als we het over zwanger worden hebben, dan roept iedereen in koor dat mijn man NIET KAN MIKKEN Ik moest dus wel even lachen toen je dat zo op schreef over dat mikken, want ik weet precies wat je bedoelt.
Nou ja, het moet z'n ego ook niet té veel gaan aantasten anders heb ik straks weer een ander probleem.