Moons: ik heb ook al zwangerschapstesten in huis hoor hihihi. Heb ze besteld via internet Zorra: Ja, het kan inderdaad zijn dat ik zwanger ben. Maar doe net als jou; ik hou mezelf voor dat ik gewoon ongesteld ga worden dan valt het niet tegen als de komen. Maar het wachten duurd zo lang . Hhihihi mijn vriend weet helemaal niks van dat soort dingen hoe lang het duurd enzo. Hij weet wel dat ik een aantal dagen in de maand vruchtbaar ben. Net na de ( vermoedelijke) eisprong vroeg ie : en? wanneer kan je testen?? Ik zei : joh, pas over 14 dagen. Zo lang nog ?????????????????? zei hij hihihihihihi. Hij dacht dat je gelijk kon testen en weten of je zwanger bent succes iedereen !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes van Kiowa
Hoi Zorra, Dit was mijn eerste mk, de vk adviseerde trouwens om een menstruatie af te wachten voor dat ik weer zwanger mocht worden, maar ik lees op verschillende forums dat dit niet hoeft, de ene vk zegt van wel en de ander niet. Wij zijn er gewoon direct weer voor gegaan, ik denk als mijn lichaam er nog niet aan toe is dan lukt het ook niet. Hoe heb jij je cyclus uitgerekend? Ik heb als eerste dag laatste menstruatie de dag dat ik begon te bloeden van mk genomen, dit was zondag 11 juni, maar heb het vruchtje pas woensdag 14 juni verloren. Ik denk dat ik als ik op mijn nod niet ongi ben nog tot het weekend erna wacht met testen (als mij dit lukt om zo lang te wachten.) Het wordt nu echt spannend. Liefs Moons
Mammatje gefeliciteerd!!!! Alle wachtende succes!! Spannend hoor. Bij mij heel veel ongi krampen maar alleen nog geen ongi. Een voordeel ik geniet super van het mooie weer en dan gaan de dagen wel sneller. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus gaat duren. Groetjes Erica
Jeeeeeeee, wacht een goed nieuws te lezen allemaal zo in de ochtend! Gefeliciteerd aan de zwangeren!!! Ik zit nog geduldig in de wachtkamer en daarom ben ik er ook wat minder bij, anders ga ik mezelf toch weer gek zitten maken en bovendien: veel te druk met werken!! Dat houdt me van de straat en zo gaat de tijd lekker snel, ik ga maandag al lekker testen (als ik nog niet ongesteld ben geworden dan). Heb vanochtend een megadip gehad in temperatuur en het is nog veel te vroeg om ongesteld te worden... hopen dat het een innestelingsdip is geweest!! Goed, ik wilde alleen de moeders in de maak even feliciteren, de wachtenden een hart onder de riem steken, én de klussende meiden succes wensen!! We zijn er maar druk mee (Hopelijk gaat m'n temp morgen weer omhoog...)
DE foto staat in mijn album. Heb net ontdekt dat t ook kan met de webcam dus bij deze. Ik vind m alleen niet zo duidelijk maar hij zegt echt ZWANGER
@Moons: Toevallig zeg, ik ben ook op 11 juni begonnen met bloeden en heb net als jou ook die dag genomen als begin van de cyclus. Wanneer dus mn "echte" NOD is weet ik dus niet, misschien dat ik maandag al ga testen en anders wacht ik nog een week, hoewel ik niet weet of me dat gaat lukken. Ik vind die onzekerheid het ergste, en het wachten duurt zo lang....Hopelijk kunnen we elkaar straks feliciteren!!!!
Haha dank je wel. Ja ik heb het verteld en moest lavcchen want hij vermoede het al. Toen ik hem vroeg wat ie gaat doen als het een 4de meid is zei hij dan schiet ik mezelf neer. Ben echt helemaal happy
@Moons: Bij mn vorige MK adviseerde de VK ook om 1 menstruatie af te wachten, wat duurde die maand lang zeg...... @Kiowa: Mijn vriend heeft er pas verstand van gekregen toen ik hem alles had uitgelegd, want hij wist ook niks van de cyclus en hoe het nou allemaal werkte. Ik ben al 3 keer zwanger geweest (waarvan 2x een MK) dus hij weet nu wel hoe het werkt.
mammatje gefeliciteerd!!! ik dacht gisteren dat ik ongi zou worden.... omdat ik heel licht wat bloed verloor. Maar vandaag helemaal niks... alleen wat normale afscheiding.. snap er niks van. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat de nog wel komen vandaag
@Zorra, heeft jou vk dat nu niet geadviseerd dan? Voel jij al iets?, Ik heb constant een zeurderig gevoel in onderbuik, hoop dat dit niet duidt op naderende Nog even geduld hebben, maar een week kan lang duren Gelukkig genoeg afleiding, we hebben in ons dorp een feestweek, morgenavond ga ik uit. In de feesttent hebben ze een goud van oud avond. Zaterdag is er tien-kamp en 's avonds een BBQ. Dus het weekend is zo om, vooral met dit mooie weer. ik ga er maar gewoon van uit dat ik ongi wordt, dan kan het alleen maar meevallen, maar stiekum hoop ik natuurlijk van niet. Liefs Moons
Hier nog altijd niks hoor.. heb gister wel testen besteld hier op t forum, dus wachten wanneer die binnen zijn en dan ga ik ook weer testen. verder nog geen aantocht van de
Mammatje, gefeliciteerd meid!! ik heb je foto bekeken en er staat overduidelijk ZWANGER op!! Ik ben strontjaloers op je hoor! (in de goede zin dan, he?), ik heb ook altijd 5 kids willen hebben (3 dochters en 2 zonen), daar is het nu natuurlijk een beetje laat voor maar als het lukt dan wil ik toch minstens 3 kinderen proberen, en als er een tweeling tussen zit dan kom ik toch aardig in de buurt, haha! Maak er iets moois van, meid, en geniet van je geweldige gezin en je nieuwe zwangerschap! (je kan je inmiddels bij de zwangerschap-experts voegen).
Noesje: Ja ik weet het niet het kan ontpillen zijn of zwanger zijn. Ik weet dat ik er de eerste maand te veel mee bezig was. Maar ik ben trouwens in Feb. al gestopt met de pil en we zijn pas 15 mei echt begonnen!! Mijn klachten waren voornamelijk opgezette handen en voeten en maandag en woensdag een soort kramp net of ik ongesteld moest worden. Ik had trouwens zelf wel het gevoel dat ik zwanger was, weet alleen niet hoe ik dat uit moet leggen. Ik hoop voor iedereen dat de wens gauw uitkomt en ik zal jullie een vruchtbaarheids groet doen Liefs Esther
@Moons:Nou deze keer was het priller dan de vorige keer, bij mn 1e MK was ik 7,5 en nu was ik nog maar 4,5 a 5 weken. Ik moet bij een gynaecoloog omdat ik bij mn vorige zw. schap hellp syndroom en keizersnede heb gehad, maar de gyn. had ik gebeld toen ik bloed ging verliezen en die zei dat ik maar bij de HA moest zijn, HA verwees me door naar gyn. en uiteindelijk heb ik nog even verloskundige aan de lijn gehad maar die zei dat ik maar moest afwachten. Ik heb 2 dagen bloed verlies gehad, wat weefsel meegekomen maar geen vruchtzakje zoals de vorige keer, maar ja ik was nu ook minder lang zwanger. Maar na het bloeden hebben ze hcg uit het bloed laten testen en die was al te laag voor zw. schap. Maar op gyn. net geloof ik staat dat je na MK gewoon weer zwanger kan worden maar dat je menstruatie kan afwachten om te kijken of je cyclus weer normaal loopt, maar voor je lichaam zou het geen kwaad kunnen. Gelukkig heb je dit weekend veel afleiding en gaat de tijd hopelijk wat sneller voor je. Ik hoop dat mijn weekend ook snel voorbij gaat. Ik heb net als jou ook de hele tijd zeurderig gevoel in mn buik en mijn borsten zijn wat gespannen (meestal vlak voor menstruatie) dus ik ben bang dat het er wel aan komt....Hoe ons op de hoogte he, ik zal voor je duimen dat je positief test!!!!
Hmm ik ben alweer bijna halverwege En over precies een week jarig ook dus ik weet wel welk kadootje ik graag zou krijgen
zo ik ben haast weer tien bladzijdes bij gelezen en alle zwangeren gefeliciteerd iedereen die moet wachten heel veel succes dit is mijn banner dus ik ben nog wel ff bezig met klussen heel veel liefs samantha