Jeetje Esdepes, da's balen. Op zich wil bruin verlies nog niet meteen zeggen dat je niet zwanger bent, dus ik zal voor je blijven duimen dat het niet door zet en dat je binnenkort toch positief test!!!! Suc6 in deze onzekere tijd!
Tja, het is jammer, ik denk eigenlijk dat het wel doorzet. En ach het was pas de eerste ronde! Jij gefeliciteerd mammatje, was dit ook jouw eerste ronde??
Het is zeker ronde maar het is nog geen volledige ongesteldheid dus.... Dit was mijn allereerste ronde. Ik ben best verrast door de snelheid hoor. Ik bleef mezelf voorhouden dat ik best een paar maanden zou moeten wachten....
proficiat mammatje! Ik ga effe kijken op je album hoe die foto er uitziet. geniet ervan! Zo ik geloof dat ik 8 pagina's moest bijlezen.....
@Jessica: Ik zie dat we gelijk lopen, allebei over 4 dagen NOD. Spannend he! Heb je al een voorgevoel? Ik denk zelf dat ik dit weekend ongesteld ga worden, maar meer ook uit zelfbescherming probeer ik dat te denken, anders is die teleurstelling zo groot.
he mammatje, super he.. je voelt je zeker ( ondanks miss wat kwaaltjes ) wel super.... fijn voor je meis! Liefs
Hoi Lisje, ik voel me hartstikke goed, ik ben alleen vreselijk moe. Ik zou zo naar bed kunnen maar ik moet nog heel veel doen.
hi hi ja dat hoor je meer he.. is het echt zo dat je doodmoe bent... maar goed het is voor een super goed doel he... geniet er maar van meis! Liefs Lisje
ach , ik heb geloof ik ook gewoon niet genoeg geklust... 3 keer in mijn ongeveer vruchtbare periode, maar als ik nu kijk dat ik nu ongesteld word dan klopte dat dus niet. Dus nu gewoon beter opletten.
Zal ik zeker doen! Ik vind het helemaal geweldig en elke keer zit ik voor me uit te denken en glimlach ik even. Ik gun het jullie allemaal! Nooit opgeven hoor!
Nee nog niet hoor, maar ik geloof gewoon niet dat het nu nog positief zal worden.. dan zou het allemaal wel erg raar in elkaar moeten zitten.