Ik heb vandaag mijn bestelde zw-testen binnengekregen, heb de bijsluiter even gelezen en las dat je al 4 dagen voor je nod kunt testen, had ik beter niet kunnen lezen, nu wordt het nog moeilijker om te wachten tot mijn nod Heb het idee dat ik al wat ongi-klachten heb, terwijl mijn nod pas over 6 dagen is. Heb een ongi gevoel in mijn buik, wat lichte rugpijn, moest vandaag ook wat vaker plassen en heb meer afscheiding (sorry) . Nou ja nog even volhouden en dan weet ik het zeker. liefs Moons
He patje, Ja, het gaat hier zeker erg rap, maar goed ik heb nog nergens last van rond 1 van deze dagen is de innesteling ik ben erg benieuwd en over 1,5 week kan ik testen ik moet zeggen we hebben erg goed ons best gedaan. ( ondanks het warme weer ) dus als het niet zo is kan ik zeggen dat we er alles aan gedaan hebben. maar hoe is het nu met jou, ben je nog een beetje na aan het genieten van je huwelijk ? Gr.
meis volhouden, wie weet is het wel raak!! en mammatje, ik geloof direct dat je een BIG smile hebt de hele tijd... ik geef ook niet op, maar ben ook net pas bezig!! Liefs
he moons ja, dat had ik ook in het begin, ik kon niet wachten tot ik kon gaan testen. Dat is nu wat minder kan ik je zeggen. Is dit je eerst ronde ?
hai moons, dat vaker plassen heb ik ook....moest vanacht zelfs naar de wc, heb ik normaal nooit... pffff, dat wachten he.... fay
Hoi misha, dit is mijn 1e ronda na een miskraam. Was in april gestopt met de pil, en gelijk zwanger, had er toen eigenlijk niet op gerekend. Helaas mk op ongeveer 5 week. Ik heb al twee kinderen, 2 jongens, dus dit wordt ons derde hummeltje. Bij de eerste hoefde ik eigenlijk geen test te doen, wist het gewoon dat ik zwanger was. Bij de tweede had ik dat niet. Hoeveelste ronde is dit voor jou? Liefs Moons
Hoi, vandaag was mijn NOD, heb tuurlijk een testje gedaan en deze was negatief.. hoe lossen jullie het op met testen, als je niet weet wanneer je ongi komt?? Doe je elke week een test, of wacht je "rustig"af wanneer je ongi word.. Ik vind het maar ingewikkeld!! liefs Faith
alle nieuwelingen onder ons.... welkom en succes nog geen ongi hier... wel wat krampjes. Officieel ben ik nu 1 dag overtijd. (moet m'n banner nog aanpassen) maar ik denk dat de snel gaan komen.....
hoi lisje wat leuk dat we zo dicht op elkaar zitten,....we gaan ervoor in deze 2e ronde wel spannend!veel klusplezier deze dagen liefs
hi meliske heb je altijd zo een lange cyclus?39 dagen?dat is best lang!maar nog 7 dagen wachten......spannend hoor! liefs
Ja ja klussen wordt het deze dagen!!! hihi maar gelukkig is dat geen straf!! zal heel hard voor je duimen, enne als je nod er is laat je het ff weten hoe het gaat??? nog 2,5 dag voor mijn eisprong ( ongeveer!!!) Liefs enne jij ook veel klus plezier!
enne faith nog niks te bekennen? ga je testen??? ben benieuwd meis, spannend!!! @ Tissy: en? ga jij ook testen?? jij ook veel succes meid! Liefs Lisje
hey lis tuurlijk zal ik het laten weten als mijn nod er is....jij ook : en idd het is geen straf het klussen succes meis, en ik duim ook voor jou zet hem op hahaha liefs
He Desi23, ik laat het je dan zeker weten!! nou meid zet hem op!!! op naar goed nieuws!! veel liefs Lisje
Mijn cyclus duurt steeds iets korter. toen ik stopte met de pil was het 31 (normaal voor mij) daarna duurde het 6 maanden tot ik weer ongi werd , en sindsdien is het steeds wat korter geworden. Dus nou zit ik op 39 dagen en waarschijnlijk zal ik uiteindelijk rond de 31 dagen belanden. idd erg vervelend als je zolang moet wachten, maja niks aan te doen. Had natuurlijk wel na de huisarts kunnen gaan maar dan krijg je waarschijnlijk weer hormonen om je menstruatie op gang te krijgen en ik vind dat je lichaam het toch zelf moet doen, en dat is uieindelijk ook gebeurd . deze cyclus is de eerste waarin ik weet wanneer mijn ei was en wanneer ik weet wanneer mijn NOD is, dus extra spannend . Dit is dus eigenlijk de eerste echte ronde. Ben ook erg benieuwd wat er gebeurd rond mijn NOD, zwanger of niet zwanger, maja nog een weekje geduld....! Jij veel plezier en suc6 met klussen he de komende dagen Laat je menneke goed raak schieten
Hier nog altijd niks hoor.. Gister avond wel kramp, maar dat kwam denk door het eten. hihi want mijn vriend had het ook. denk dat het broodje in de stadf niet goed was verder helemaal niks...
Hier is alles ok, mijn ei is ook geweest als ik morgen nog een temp van 36.6 of hoger heb, maar dat denk ik wel. Ik heb nu ook ineens geen afscheiding meer. We zijn allebei alweer druk aan het werk, maar elke dag genieten we nog wel van onze bruiloft. We wachten op de foto's van de fotograaf en de video, ik ben erg benieuwd. Ik probeer een foto te knippen maar mijn programma loopt vast. Ik wil ff een foto van ons hier zetten, maar zonder gezicht! Ik probeer het zo ff aan mijn mannetje's kant.