heb volgens mij vandaag eisprong krampen misschien dat ie nu geweest is?? blijfnog maar ff doorklussen je weet maar nooit
Hoi meiden. Ga me hier toch ook maar melden! Mijn NOD is 19 juli en ook voor mij heeft Sonja gependeld dat het raak is in juli.... hihi ben erg benieuwd..
he meiden, mijn NOD is 22 juli en moet vandaag mijn eisprong hebben, maar die voel ik altijd heel goed, en nog niks te voelen, alleen een beetje zeurende pijn in mijn onderbuik... weet iemand of zo'n ovutest ook maar heel even positief kan zijn... ik test altijd om 17:00 en heb alledagen geen 2de streepje gehad, maar nu de laatste 2 dagen een heeel licht streepje, maar op de test staat... 2de streepje lichter = niet positief.... help.. krijg ik dan geen eisprong deze maand? wat kan dat betekenen?? liefs Lisje
he faith.... nou wel lekker dat het allemaal zo snel op gang is gekomen toch... hoop voor je dat he t eenmalige is en tja... dat het daarna helemaal raak is he.... succes meis!!! @ en de rest van de meiden!!! succes en we gaan voor juli/augustus zwangerschappen hi hi !! Liefs
Lisje mischien komt het wat later?? Het kan iedere maand iets verschillen. Heb mijn banner maar aangepast naar 35 dagen. Eerder test ik toch niet, eerste cyclus. Wat zullen diegene die door Sonja voor deze maand gependeld zijn nerveus zijn . Ze heeft toch een aantal keer gelijk gehad. Erica
Ik zal voor jullie allemaal duimen incl. voor mezelf natuurlijk. Als ik zo is kijk heeft Sonja toch best vaak een goede pendel dus SandraK, ik snap best dat je nerveus bent
hai meiden, hoe doen jullie dat met het pendelen, waar kan ik dat vinden?vind het ook wel leuk om te doen groetjes
Ja, ze heeft het heel vaak goed!! Maar ik las net ergens iemand die ongi aan het worden is waarbij sonja deze maand had gependeld...dus even een slag om de arm houden he... Het blijft natuurlijk iets waarin je gelooft of niet....en ik geloof er wel in ja. maar......Katootje heeft ook vaak een juiste pendel.... Dus mocht het nu niet zijn, dan heb ik nog een pendel staan...
Ik duim ook nog steeds voor iedereen inclusief me zelf. Ik heb nog nergens last van, dus ik denk dat mijn cyclus me voor de gek houd..
Hallo mijn NOD is 13 juli, maar aangezien ik niet zo heel stipt ben met mijn cyclus in de gaten houden en ik totaal niet bezig was met zwanger worden, kan het ook wel een dag of 2 later zijn?! Enige wat ik weet is dat ik met vaderdag ongi was en dit toen al een dag of 2 was! Dus meiden succes allemaal, ik duim met jullie mee voor iedereen!
Ja, al twee keer, de eerste keer verscheen er een heel vaag tweede streepje. Dat was midden op de dag. Twee dagen later met ochtendurine getest en toen was er niets. Dus ik denk dat ik een langere cyclus heb. Ik ben vorig jaar al gestopt met de pil, dus ik denk dat het geen ontpillen meer is.
meiden ik doe nu een ovutest en ik ga kijken mocht mijn ei komen wat ik voel.Nu komen mijn vruchtbare dagen eraan het is een streepje nog niet echt donker en morgen weer testen tot ik een hele dikke vette streep heb jullie horen meer van mij Indey
ik heb nu ook getest en heb het met ochtendurine gedaan en ik heb nu een licht streepje en mijn ei komt eraan ik ga nu elke dag testen en als er een dikke vette streep komt dat is je ei want ik ga nu kijken of de banner een beetje klopt en als het goed is moet ik vrijdag 14 juli mijn ei krijgen dus heel benieuwd of het klopt Ik moet ook nog even geduld hebben Indey
ik moet nog 12 dagen wachten maar ik heb er wel een goed gevoel over en wanneer krijg je symptomen of is dat voor iedereen verschillend
hee meiden! ovutesten moet je niet met ochtend urine doen he? Misschien heb ik het verkeert gelezen hoor! Ik dacht ik meld het toch ff. groetjes Moontje