NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meiden, ook voor mij is juli en natuurlijk augustus spannend, zie pendel.. maar he liever dat mijn ovu test positief is..want heb een cyclus van ongeveer 26 a 28 dagen... dus wel vervelend.. maar ja... meiden zet hem op!!

2. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Beetgumermolen (Friesland)
    Hey meiden,

Ik zie dat Bar en Mammatje zwanger zijn!!!! Gefeliciteerd!!!! Wat een hoop bij te lezen zeg... Mijn NOD was op 6 juli, maar tot nog toe geen ongi, geen bruinverlies of krampen.
    Wel heb ik al 3 weken zere borsten/tepels, elke aanraking doet zeer. En moet erg vaak plassen ondanks het zweten met het warme weer. Maar omdat dit mijn eerste pilloze maand is, houd ik mezelf voor dat ik niet zwanger kan zijn, zolang ik niet misselijk ben. En wat gebeurde er sinds vrijdag... je raad het al, hartstikke misselijk. Oja, nog bij tijden duizelig en vlekjes voor mijn ogen. Ziek kan ik niet echt zijn, ben 2 weken geleden al ziek thuis geweest met een keelontsteking en 2 weken daarvoor met buikgriep... dus ben niet ziek volgens mezelf.
    Omdat dit mijn eerste pilloze maand is wil ik pas een week na mijn NOD gaan testen, maar weet eigenlijk niet of ik het volhoud. Aan de ene kant denk ik heel hard dat ik gewoon nog aan het ontpillen ben, maar ik heb heel duidelijk mijn eitje voelen springen. Nu maar hopen dat ik of over een weekje een positieve test in mijn handen heb, of snel ongesteld wordt!!!

Groetjes Simone

3. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    TESTEN, TESTEN, TESTEN!!!! :) :)
    hihihi, klinkt veelbelovend!
    liefs elfje

4. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    sluit ik me bij aan testen testen testen
    daar zou ik er zeker 1 aan wagen

5. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Tja... waar kun je die krijgen op zondag??? en morgen heb ik geen auto, moet ongeveer 8 km fietsen voor een drogist... Ik weet het dus nog niet!

Groetjes Simone

6. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    da's balen meid!!
    nog eventjes geduld dus.......
    wel spannend hoor!
    liefs elfje

7. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    inderdaad balen maar zo gauw je de kans krijgt zou ik testen succes duim voor je!!

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Dat is inderdaad balen, dan heb ik hier een voordeeltje ik woon in een grensdorp en is alles op zondag open.

Gelijk dinsdag een testje doen. ;)

Ik zal duimen

9. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Tja... of morgen gewoon op de fiets stappen op zoek naar een drogist. Maar ja, aangezien niemand weet dat we 'bezig zijn'. Wil ik dan eigenlijk ook geen bekenden tegen komen... zucht!

Groetjes Simone

10. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ik duim heel hard mee, en als ik jouw was snelde ik zo gauw als ik kon naar de winkel, ik zou helemaal gek worden van het wachten.

Liefs Moons :)

11. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    tja ik had pas toen ik op vakantie ging op internet testen besteld dus ik hoef niet in het dorp een test te kopen.
    ze worden in een geheel witte enveloppe thuis bezorgt en zijn niet duur.
    hier op het forum zijn er goed berichten over!

12. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    spannend simone,hoop dat het raak is

13. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Wat lief dat iedereen zo meeleeft. Dikke knuffel voor iedereen!!!!! :-D

Groetjes Simone

14. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Gefeliciteerd Bar met je zwangerschap!!! Ik ga van jullie afscheid nemen en sluit me aan bij de augustus NOD groep, afgelopen vrijdag zijn mn :evil: :evil: doorgekomen. Helaas, maar ik voelde me niet zwanger en had er ook niet te veel op gerekend dus de teleurstelling viel gelukkig mee. Ik was daarnaast opgelucht dat ik in ieder geval na mn MK meteen een eisprong heb gehad, het kan soms maanden duren voordat je een eisprong krijgt na MK, dus we gaan er deze maand goed tegen aan :) Iedereen die binnenkort kan testen heel veel succes en ik wil jullie niet terug zien in de augustus groep ;) Alleen dan om ons aan te moedigen :)

15. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Hoi Zorra,

Wat jammer van je duivels, maar het is wat je zegt, je weet nu in ieder geval dat je cyclus weer normaal loopt.

Ik heb woensdag mijn nod, maar heb vanmiddag al stiekum getest, had er toch 3 besteld, dus 1 minder is niet zo erg.

Helaas negatief, maar ik heb waarschijnlijk te vroeg getest, en ook nog niet met ochtendurine. Ik wacht nu tot woensdag.

Heb wel vlagen van misselijkheid en een ongi gevoel, mijn borsten beginen ook wat gevoelig te worden dus ik heb nog steeds hoop.

Ik hoop dat ik je niet op het augustus forum tref. :(

Ben trouwens 4x gependeld

* augustus 2006 meisje
    * september 2006 meisje
    * oktober 2006 jongen
    * januari 2007 jongen

We zullen wel zien. en ik hoop dat je gauw zwanger bent,

Dit geldt natuurlijk voor alle dames :oops:

16. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Hoi Moons,

Ik zal echt voor je gaan duimen!!! Die symptomen klinken in ieder geval al positief, laten we het hopen dat de test dat ook zal zijn :) Ik had geen symptomen en voelde me niet zwanger, de vorige 3x voelde ik me meteen zwanger en was ik het ook (waarvan 2x MK). Als het volgende maand wel raak zou zijn dan krijg ik met mn verjaardag wel een heel mooi cadeau, ben dan namelijk op mn verjaardag uitgerekend. Die test die je gedaan hebt is hopelijk gewoon te vroeg geweest, nog een paar dagen wachten en dan weten we het, spannend!!!!Veel suc6!!!

17. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Simalex, heb je geen apotheek bij je in de buurt? Die verkopen ook testen en er zijn er die weekenddiensten draaien, misschien als je het echt niet meer uit houd :) Kan je in ieder geval morgenochtend al testen!

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Zorra,
    Echt jammer van je :evil: :evil:
    Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is ;)
    Ik moet nog steeds wachten.
    Deze week veel te doen dus dan schiet de tijd lekker op en ik hoop dat ik niet te veel ga denken over of ik zwanger ben.

Ik ben hier gependeld door Sonja en Katootje.
    Maar mijn eigen pendel zegt dat ik zwanger ben. En de magic 8-Ball van mijn vriend ook :p
    Zucht, we zullen moeten afwachten helaas ;)

groetjes van Kiowa

19. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Hoi Kiowa,

Een magic 8 ball, hihihihi, wat is dat nou weer? Ook een soort pendel? Laten we hopen dat je gevoel en de magic 8 bal gelijk hebben, ik hoop het voor je!!!Gelukkig heb je een druk weekje en kan je je gedachten een beetje op iets anders richten. Nog even afwachten dus....

20. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    @Simalex : ik heb je pendel uitslag via een bptje naar je gestuurd.

Share This Page