NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Zorra: hhihi een magic 8-Ball is een bal. Is heel erg in in Amerika. Hier zie je hem ook steeds vaker. Is een bal met een 8 erop,vandaar zijn naam :p
    En er zit een soort van venstertje in. En als je hem schud en tegelijk een vraag steld dan verschijnt er een bericht in. ( wel in engels)
    Zoals yes of No, of without a doubt ( dat laatste was bij mij toen ik vroeg of ik zwanger was. en dat 3 dagen achter elkaar)
    Maar moet zeggen dat ie het niet altijd juist heeft hoor hihihi.
    Ach, het is ook gewoon leuk om te doen ;)
    Je hoort/leest het wel of de bal gelijk heeft ;) :)

liefs Kiowa

2. simalex

simalex Bekend lid

@ sonja: bedankt voor je pb!!!

mmm.... ben een beetje emotioneel geworden nadat ik je pbtje las. Nu ga ik natuurlijk niet eerder als 12 juli testen!!!! Een zoon dat zou wat zijn... zucht... zit helemaal op een wolk!!!

Thanx Sonja!!!

Groetjes Simone

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Kiowa: Nu je het zo zegt, komt me wel bekend voor zo'n bal. Mocht die bij jou gelijk hebben dan krijgt je broer het nog druk met al die vrouwen die ook willen weten of ze zwanger zijn, hihihi.

@Simalex: We zullen voor je duimen dat de pendel gelijk heeft!!!

4. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hre meis, spannende.... super.. hoop dat je mrogen toch gaat fietsen... duim voor je!!!

De rest.....spannend en voor de gene die gaat testen, succes en de gene die ervoor gaan klussen, veel plezier hihi...

liefs

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Klus ze vanavond,Lisje!!!!! ;)

6. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik ben nog niet ongesteld geworden... wel voel ik telkens wat steekjes of een soort van druk. Ben zo bang dat als ik morgen test dat ik te vroeg ben, dat het nog steeds niet duidelijk is. Welke raden jullie aan om te kopen?

7. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hee Sonja, toch ook nog maar voor jezelf gependeld?

Ik hoop dat ze uitkomen ;)

8. mimakles

mimakles Nieuw lid

9 jul 2006
    1
    0
    0
    Hoi Jessica, ik voel met je mee...Heb ook vage klachten, raar gevoel in onderbuik en gevoelige borsten. Ik zal pas de 17-e juli ongesteld (moeten) worden, heb dus nog lange tijd te gaan....en het is en blijft spannend. samen met mijn vriend zijn al sinds 4 maanden aan het proberen, helaas nog zonder resultaat :cry:
    Maar ik blijf positief!!! Wens je veel succes en hoop dat je niet meer ongi wordt.
    Groetjes,
    Alycia

9. heaven79

heaven79 Nieuw lid

26 jun 2006
    4
    0
    0
    Hey,

Ik moest normaal donderdag ongi worden. Zaterdag heb ik getest, en volgens de test ben ik zwanger (het was wel maar een heel licht roze kleur, weet niet of dit voldoende is).

Morgenvroeg ga ik naar de dokter een bloedstaal laten nemen.

Groetjes,
    Audrey

PS: ik test altijd met predictor, zijn duurder, maar zo 't schijnt wel het best!

10. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    thanx voor de snelle reacties, ik ben er zo mee bezig, niet normaal meer. Maar hopelijk van de week meer duidelijkheid!

11. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Alvast gefeliciteerd Audrey, streepje = streepje.
    Was dit je 1e rond?
    Liefs,
    Bibi

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ jessica, ik zal voor je duimen meis

13. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Thanks hihi gaat lukken... :)

Fijne avond allemaal meiden :D

Liefs

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Audrey: Gefeliciteerd hoor, predictor is volgens mij een van de betrouwbaarste testen, dus dat zal wel goed zitten hoor!!! Mijn HA zei, dat ik toen voor het eerst positief had getest, dat ze het niet nog eens zouden testen omdat je zo'n test wel kan vertrouwen (toch hoor je hier wel andere geluiden over testen) maar ik hoop voor je dat jouw HA een bloedtest wil doen en dat je snel zekerheid hebt. Suc6

@Jessica: Het is erg moeilijk om er niet mee bezig te zijn he, als je iets heel graag wil....Gelukkig kan je al snel testen en weet je hopelijk dan meer. Ik duim voor je!

15. heaven79

heaven79 Nieuw lid

26 jun 2006
    4
    0
    0
    Hey bibi,

Neen, 3de ronde

16. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Oke, dus voor jou geld: 3 maal is scheepsrecht?
    Geniet ervan :)

17. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Hoi heaven79

Gefeliciteerd!!!

een streep is een streep volgens mij, je kunt niet positief testen en niet zwanger zijn.

Geniet ervan.

Ik krijg met het uur meer last van misselijkheid, hoop dat dit een goed teken is. Heb vanmiddag negatief getest, maar ik test woensdag weer als de :evil: er nog niet zijn, en dan zal ik het met ochtendurine doen.

Was ook nog een beetje te vroeg denk ik.

Liefs Moons

18. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    ben verdrietig, heb sinds vandaag bruine slijmerige afscheiding, dus ik neem aan dat ik ongesteld ga worden. Heb ook klein beetje buikpijn. Hmm. en we hebben nog wel zo braaf en fijn geklust in de juiste tijd. Ik neem aan dat ik geen hoop moet hebben of wel?

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Het kan iid heel goed dat je ongi wordt, maar je weet het maar nooit meid, ik had ook 6 dagen bruinverlies en toch zwanger.... Temp je ook??

20. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hallo Patje, bedankt voor lieve antwoord. Nee ik temp niet omdat ik door mn werk heel onregelmatig ben met opstaan. Had je naast bruin verlies ook buikpijn? Ik heb wel beurse borsten die ik normaal niet heb voor ongi.

Deel Deze Pagina