volgens mij had ik niet echt buikpijn maar dat heb ik als ik ongi moet worden ook niet. Tja, er zit niks anders op dan maar ff afwachten. Succes!!
Ik heb al een paar dagen een drukkend gevoel op mijn blaas, en ik moet vaker plassen...Moet dr ook s'nachts uit voor te plassen.... Is dit ook een verschijnsel??...Herkent iemand dit?? Heb geen blaasontsteking, heb urine al laten testen.... Tis een vervelend gevoel...pffff.... Had dit bij juni geplaatst ipv juli.... fay
het kan heel goed een zwangersschapskwaal zijn maar vanaf welke week je er last van kan krijgen weet ik niet. Nog 2 dagen meid, en dan weet je misschien wat meer!! succes met wachten.
thnx.. Ja dat wachten he....Morgen is mijn nod, dus als ik nog nie ongie ben kan ik vanaf woensdag testen.... fay
Spannend Fay, nog even geduld dus (moeilijk op te brengen he?) Vaker plassen kan een zwangerschapsverschijnsel zijn, maar kan ook door naderende menstruatie komen of doordat het lange tijd zulk warm weer is geweest en je veel vocht hebt vastgehouden dat er nu uitkomt.....Het kan alle kanten op, woensdag zullen we het hopelijk weten!!! Suc6!!
@Minoes, ik heb precies hetzelfde. Buikpijn en wordt ongi. Had het erg gehoopt omdat de vorige 2 cyclussen korter waren. Maar ja, volgende x weer beter!!!????
thnx zorra.... Geduld is een schone zaak zeggen ze....jaja... ... kan goed dat ik vocht vasthou, ben anderhalve kilo bijgekomen... We zullen zien... fay
Hi Jessica, tsja het zal wel zo zijn dat ik ongi wordt. Is het bij jou al echt doorgezet? Ik doe een tampontest, dan weet ik in ieder geval meteen zeker dat het een echte ongesteldheid wordt. En als dat zo is, gaan we gewoon weer lekker door naar de volgende ronde. Ben jij al lang bezig?
ik had me vanmorgen toch een misselijk gevoel alleen kan ik volgens mij nog helemaal niet zwanger zijn mijn eisprong is pas 13 juli heel vreemd
Goede morgen! Wat is het spannend hier! Gefeliciteerd Audry en allen die in de roos geschoten hebben. Ik heb het nu even helemaal gehad, ik denk zeker te weten dat het bij ook raak is maar ik weet dat je lichaam rare dingen met je kan uithalen... heb eigenlijk helemaal geen haast om te testen maar ga dadelijk toch maar een testje halen hier om de hoek... brrrrrr, is dan wel geen 1e ochtendurine meer maar goed, heb baarmoedermond gechecked en vind alleen maar creme-achtig slijm, geen spoortje bloed of niets. Zou het dan toch...??? Kom zo terug!!!
spannend ana!!!!!!!.... Ben heel erg benieuwd!!....hoop voor je dat het raak is... Veel suc-6!!!! fay
@Minoes Ben effe tussendoor weer naar de wc geweest en vandaar dat mijn banner is aangepast. Ik ben ongi geworden. Zet het bij jou al door Minoes? Of heb je nog hoop? Ik dus niet meer, dus op voor de volgende ronde. Dat wordt dan de 4e ronde. En van jou?
Het begint hier aardig spannend te worden!! Ik moet zelf nog 9 dagen wachten...... bleh, ik wou dat de tijd sneller ging. Ik ben benieuwd naar anneke. Zal ff gaan duimen voor haar. Ik heb mezelf net gependeld, ik las ergens hoe dat moest en volgens de pendel ben ik zwanger van een jongen en test ik de 20ste posi.... hahah, we zullen zien. Ik vroeg ook of we een poes in huis hadden en antw was nee, en dat klopt want we hebben een hond.
hai meiden, hier nog geen spoor van de duideltjes. @ fay: ik blijf ook heen en weer rennen naar de wc... tis niet zo dat ik ineens extra veel drink of zo. En ik ben bij vlagen misselijk ( niet alleen 's ochtends, maar hoef niet over te geven. E nog steeds zere borsten, kriebel in mijn onderbuik en enorme moodswings (vraag maar aan mijn man, arme hij ) Ik spring vanmiddag als mijn man thuis komt, gelijk in de auto naar de drogist! Dus hoop dat ik dinsdag of woensdag een positieve test in de handen houd! Groetjes Simone
@ jessica Ik zag idd dat je je banner al had aangepast. Ik heb niet meer zo veel hoop, maar wacht nog maar even tot ik echt rood bloed zie. Tampontest is bruinig. Ga hoogstwaarschijnlijk door naar ronde 3! Wens jou heel veel succes de vierde ronde. Zitten we niet meer gelijk want ik heb een cyclus van 28 dagen.
simalex, spannend... Ik heb ook niet extreem veel gedronken...Wel gegeten..haha... En die moodswings herken ik helemaal, ben soms echt niet te genieten en erger me overal aan.. Ik heb niet echt zere borsten, wel grotere...en flink wat aderen op mijn borsten... Maar ja, zoals hier al vaker gezegd word, het lichaam kan je goed voor de gek houden!!... Hoop voor jou dat het strax raak is!! Veel suc-6!! fay
En ik ga mezelf even lekker verwennen. Bakkie koffie gezet met veel slagroom erop. Broodjes kaas in de oven en een zigarretje....Sorry!