Hoi lieve meiden, Het is inderdaad alweer eventjes geleden dat ik hier was, wat drukker gehad, maar ook een poging gedaan er even wat minder mee bezig te zijn... maar ja dat lukt eigenlijk niet zo goed. Hier is alles ok, maar ja dus nog niet raak, al begint het nu weer een beetje te spannen...
Ana en Simalex houden de spanning er wel in deze dagen Ik duim voor jullie!! Hier nog geen wel de ongi krampen die ik al twee weken heb. Inmiddels lijkt mijn buik wel een voetbal en voel ik mij gewoon niet zo lekker. Dus als ze toch moeten komen die dan liever snel. Groet Erica
he kaily, ik zag je net idd in een ander topic, hihih. Heb je er een beetje een goed gevoel bij?? Of voel je je nog niet anders??
geen idee, echt niet probeer maar rustig af te wachten wel een wat weeig gevoel in de buik maar ja dat kan vanalles zijn.
Ik ga zo eens even mijn pa en ma bellen, want mijn pa was de laatste week al niet helemaal fit meer en had gister weer erge koorts. We zouden uit eten gaan omdat ze 35 jaar getrouwd zijn, maar dat ging dus niet door. Ik heb mijn vader maar eens even goed gezegt dat ie de longarts maar eens moest bellen voor een nieuwe foto. Ik had al een paar weken het gevoel dat het niet helemaal toppie meer ging met hem, maar voor mijn gevoel wou hij er niet aan toe geven tot onze bruiloft. En nu ligt ie weer een beetje wezenloos op de bank als ie uit het werk komt. Ik ga gauw ff bellen...
Hoi Kaily, Ja wat last van mijn borsten en soms misselijk. Volgens mij ben ik niet zwanger omdat ik zo sterk die ongi krampen heb. Omdat het mijn eerste ronde is weet ik ook niet hoe lang mijn cyclus duurt. Vroeger was het 29 dagen maar ja dat zegt niets. Heb hem nu maar op 35 gezet omdat ze zeggen dat het gemiddeld tussen 24 en 35 dagen is of zo. Voor jou ook spannend nu dus! Succes Erica
patje, dikke knuffel, en veel sterkte met je pap. spannend erica, zo'n eerste ronde, je weet het ooit nooit he, wie weet ben je wel een van de geluksvogels waarbij het meteen raak mag zijn, ik hoop het in ieder geval voor je!!!
Ja zou leuk zijn! Ben normaal een nuchter persoon. Reken er dus ook op dat het ontpillen is. Ergens heb ik mischien toch ook meer hoop dan ik zelf zou willen ondanks de krampen. Afwachten dus. Ik las dat je er ook veel mee bezig was, moeilijk he om er niet te veel aan te denken. Erica
Wat vervelend allemaal patje, hopenlijk gaat het met je familie snel weer wat beter allemaal. Stiekum blijf je er in gedachten mee bezig, zou niet goed weten hoe je je er helemaal voor af kan sluiten, wel gaat de ene periode wat sneller dan de andere, maar het blijft wel afwachten. En jammer genoeg kan je meer dan dat niet doen. Ik blijf voor je duimen erica!!!
Patje sterkte met je familie! Zo ik ga eens een poging doen met wat anders bezig te zijn dan zwanger of ongi worden vandaag. O ja ik moet zo werken mischien is dat iets Kaily bedankt voor het duimen, ik duim ook voor alle wachtenden. Erica
dank je meiden. Jessica ook veel succes met de laatste loodjes van deze cyclus. Ik vind dat de eerste 2 weken het snelst gaan, maar na de eisprong schiet het allemaal niet op.
het ongi worden is weer gestopt hier, alleen maar bruin geweest nu niks meer. Beetje rare vraag: gister na sex zag ik was roods maar twas onder de douche, dus heb het niet goed kunnen zien. Dacht dus dat is mn ongi, daarna niks, vanochtend bruin en nu niks meer. Kan dat door de sex komen?
Ik had de vorige cyclus ook na de sex wat bruin/rood verlies en het zetten toen pas 3 dagen later door en werdt toen echt ongi. Het kan dus een voorteken van ongi zijn. Maar wie weet ook niet want ik heb het ook al een keer gehad en ik was toen zwanger. Even afwachten meid.