NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ja, wil hij het straks helemaal niet proberen, krijg je dat!!!
    Dat willen we natuurlijk niet, algehele onthouding door angst van het niet kunnen mikken ;) ;) ;)

Er komt een dag, dan schieten ze raak! (toch??)

marian

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou, dat mag ik hopen van wel, al houdt hij het er voorlopig op dat het aan mij ligt dat het niet lukt. Mijn onregelmatige cyclus is niet echt iets waar je op kunt mikken. Ik leg op de gekste momenten een ei.

3. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ja, dat is dan bij jullie het probleem! Lijkt me erg vervelend....

Ik kan mijn mannetje de schuld geven, bij hem is een jaar of 7 geleden geconstateerd dat hij verminderd vruchtbaar is....Al moet ik er wel bij zeggen dat de dokter had gezegd dat het met een aantal jaren zo weer anders kon wezen, dus dat geeft de burger (lees Marian) weer moed!

Marian

4. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Jammer zeg loekie. Lijkt me lastig.. Voel je je ei ook niet?? ik ook niet hoor... Maar als ik nu terug reken.. heb ik toch op de juiste dage geklust..
    Maarja.. ik ben een soort van ongie geworden. dus op naar de volgende ronde maar..

5. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    Wat is eigenlijk per periode de kans dat je zwanger wordt? is daar een percentage voor ofzo?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    @bar; Jammer Bar, dat lijkt me ook weer nablen. Nee,ik voel mijn eisprong niet. Ik ben nu aan het tempen in de poging iets meer duidelijkheid te krijgen over m'n cyclus. Als ik weer ongie wordt en ik reken terug dan hebben we bijna iedere maand op het verkeerde moment geklust. Dus dat klopt dan wel weer. Als ik n gewoon een lange cyclus had was het nog niet zo'n probleem, maar als je wisselend 4 tot 8 weken hebt dan komt er gewoon neits van terecht.

@Marian; inderdaad gewoon moed houden. Meer kunnen we niet doen. Ik zit ook niet op de MM te wachten, mede omdat mijn man daar een pest hekel aan heeft. Ik denk niet dat ik hem mee krijg naar een gyn of iets dergelijks. Het zou me verbazen.

7. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Ik had deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt en dus op de juiste dagen geklust maar helaas............

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Jammer Moontje. Ik heb één keer ov-testen gebruikt, maar dat was net in de cyclus van 53 dagen, dus ik begin vééél te vroeg (dag 11) en ben na ruim een week maar gestopt omdat het handen vol geld koste. Nu beperk ik me tot tempen. Ook op aanraden van de huisarts.Moet over 2 cycli terug komen en dan gaat hij kijken of er actie ondernomen moet worden. Zit dus nog niet in de MM, maar het begin is (helaas) al wel gelegd.

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    15 tot 20 % kans

10. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    ja ik begrijp dat je dan gestopt bent! veel te duur allemaal.
    Bij mij was het na 6 dagen raak met de testen dus dat viel nog mee, deze maand zonder testen want in mijn waarschijnlijk vruchtbare dagen zijn we met wederzijdse ouders een weekendje weg en dan kan ik dus niet testen, ze weten namelijk niet dat we bezig zijn voor een baby. dus ik hou het maar gewoon bij tempen deze ronde en dan zien we wel weer.
    Ik wilde ook naar de dokter gaan maar die is net met vakantie en de andere arts ken ik van mijn werk daar heb ik niet zo'n trek in, wacht dus nog maar even af.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Mijn ouders, broesr en zus zijn allemaal op de hoogte, maar mijn schoonouders nog niet, geloof ik. Ik kan en moet er met mijn moeder over kunnen praten, anders wordt ik gek geloof ik. Ook met mijn zusje praat ik veel. Zij heeft al een kleintje, dus ze weet wat het is.

12. Maychodo

Maychodo Lid

Mar 27, 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    Tja ik weet het niet meer, ik ben gewoon ongi geworden maar toch heb ik het idee dat ik zwanger ben....

13. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Ja dat had ik dus ook deze maand. het is wel men eerste maand, maar voelde me zo anders.. Maar ben echt niet zwanger.. testen waren negatief en ben toch een soort ongie geworden. Ik ga voor deze maand. Er is 3 keer gependeld dat ik juli pos test.. 2 keer door meiden van hier en 1 keer door een kennisje van me die ik alleen via msn spreek Nou mijn nod is 3 juli, dus we gaan ervoor..

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik lees steeds over het pendelen, maar wat is dat precies?

15. Maychodo

Maychodo Lid

Mar 27, 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    Ja dat zou ik ook graag willen weten

16. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Mijn nod is 7-7, hopelijk brengt juli me meer geluk.

17. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Pendelen doen een paar meiden hier op het forum. Er is een topic bij zwanger worden waar je wel het een en ander kan vinden.
    Ze kunnen een soort voorspelling doen met een pendel wanneer je zwanger raakt en van wat. Maar je moet je er noiot aan vast houden want het komt niet altijd uit..

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ah, bedankt bar

19. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Bar ik hoop dat je pendeluitslagen uitkomen!! Zou zo leuk zijn, in juli al :D !!
    En ik duim voor alle andere wachtenden ook natuurlijk!
    Ik kom hier binnen een paar weken wss toch bij ;) Maar eerst van 20-27juni lekker op vakantieeeee :D

20. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Beetgumermolen (Friesland)
    Hai iedereen!

Ik ben nieuw hier op dit forum. Alexander en ik (Simone) zijn 12 mei getrouwd en we hebben samen besloten om te stoppen met de pil. Gisteren ben ik 'ongesteld' geworden nadat ik de pilstrip heb afgemaakt. Dus mijn NOD-dag zal ongeveer 6 juli zijn. Ik heb voordat ik de pil slikte (8 jaar geleden) ook altijd een regelmatige cylcus van 28 dagen gehad. Voor de eerste ronde dus. Nu hoop ik stiekum dat mijn lichaam nog minimaal 2 maanden nodig heeft om te ontpillen en dat het niet gelijk 'raak is'. Ik wil namelijk graag mijn studie (werken/leren) als verzorgende IG eerst afmaken. Die is in februari 2007 klaar. En een vaste baan staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar we zien wel hoe het allemaal loopt.

Groetjes Simone

Share This Page