NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    :( :(

traantjes... moest even wachten tot m'n vent thuis was want die wilde onder geen beding dat ik in m'n eentje stiekum zou testen, haha!

Hij is vaag maar voor mij overduidelijk!!!!!!!! M'n vent zegt dat het vroeg is voor een dikke streep maar ziet ook duidelijk een 2e (de foto staat op z'n kop). Zit nu weer even alleen om bij te komen van alle emoties.

Ik ben dan dus toch echt...???

Ik kan het eigenlijk nog niet echt bevatten, zolang gewacht op het juiste moment, en dan al in de 2e ronde... dacht het al wel maar dat het opeens "echt" is, is toch ff iets anders. Straks afspraak met de HA want ik ga woensdag voor ruim een maand op vakantie! Jeetje, wat een toestand allemaal, moet opeens allemaal dingen gaan regelen.

Ga nog even andere topics inlichten en dan maar even gaan nadenken waar ik allemaal mee aan moet komen bij de HA (ben al oud, moet toch getest worden denk ik)...

Jee, kom later terug meiden, sorry, ben er even niet bij ;)

Bij deze m'n test!!!!!! Wat vinden jullie ervan?

2. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik zie toch echt een streep!!??....
    Volgens mij ben je zwanger...
    Dus ik zou zeggen gefeliciteerd...

fay

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ooohhh superrrrrrrrrrrrrrrrrr Ana!!!! Gefeliciteerd!!!!! Het kan dus toch op onze oude dag he meis... :)
    Geniet er maar van.... :D

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heel duidelijk!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik zie een streep dus JAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd meis ;)

6. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meiden, ff weer eens steuntje in de rug!!!

we gaan er allemaal voor deze zomermaanden he...
    patje: succes met je moeder .
    Erica: meid zet hem op en je mag er best mee bezig zijn toch!?

7. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    @Anneke. Das echt een streep hoor! Leuk joh! Gefeliciteerd! Zal zeker nu een heel gek gevoel zijn. Wens je een hele fijne zwangerschap en een hele gezonde baby!

8. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik zie ook een streepje

gefeliciteerd

9. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he anneke, super!!! Proficiat.. streep is streep!!

en de rest van de meiden op voor een vruchtbaare juli/augustus!!

Liefs

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    @ Ana, GEFELICITEERD!!!!, ik zie echt een streep.

Kreeg net een nieuwe pendeluitslag binnen, en volgens de pendel ben ik nu zwanger van een jongen. Nog 2 dagen en ik weet het!!!

Volgens een andere pendel werd ik in juli zwanger en test ik positief in augustus, volgens haar was ik nu niet zwanger. Als ik ongi wordt ligt mijn vruchtbare periode nog in juli en mijn nod in augustus dus zou kunnen.

Weten jullie iets over de stand van je baarmoedermond als je zwanger bent. Hierover is weinig informatie op het net. Is hij dan hoog of laag? Als je ongi bent komt hij lager te zitten, en die van mij zit heel hoog, kan er haast niet bij, heeft zich echt verstopt en hij is hard. Volgens mij is dit een goed teken. Hoe voelt die van jou Ana?

Mijn borsten doen nu constant pijn, mijn ongi gevoel is weg, maar heb wel af en toe wat misselijk gevoel in mijn maag en last van boeren!!

Liefs Moons

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ha ana, gefeliciteerd meid!!
    ga er lekker van genieten op je vakantie!!

12. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    VAN HARTE GEFELICITEERD Ana,

Ik was al telkens berichten aan het checken om te kijken of je zwanger was en ja hoor. Geniet ervan .Morgen is mijn nod misschien heb ik ook geluk.

Groetjes Danielle

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @zotje, spannend hoor!!

Ik heb vandaag zo'n vreselijke baaldag. Ik weet niet waar ik het zoeken moet vandaag. Ik kan mijn ouders nog niet bereiken om te vragen hoe het met pa is. Vreselijk die onzekerheid. En dan ook nog die spanning van: ben ik zwanger of ben ik het niet..... ppppfff heb het ff niet vandaag. Ik maal vanalles doorelkaar, weet niet wat ik moet doen terwijl ik genoeg te doen heb. En tussendoor moet ik nog wat mensen knippen, bleh.
    Ik ben blij als ik vanavond in mijn bedje lig en kan slapen zodat ik morgen misschien weer iets beter te pas ben. :(

Sorry dat ik hier ff klaag maar ik moest het ff kwijt.

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi allemaal

Anne jolanda, van harte, wat ontzettend fijn voor jullie.........

Hier nog ff in spanning afwachten........... begin echt van allerlei ingebeelde dingetjes last te krijgen.
    Vind mijn tepelhoven van kleurveranderd, heb trillingen in mijn baarmoeder, voel nog geen ongi krampjes en heb steeds verschrikkelijk warm en eigenlijk te hoge temp. Maar ik hou geen curve bij, weet alleen dat ie veel hoger is dan normaal.......... gister zelfs 37,6!!

Ga morgen mijn urine laten testen op blaasontsteking.........al heb ik geen pijn ofzo...........

ppfff nog ff afwachten..

grtjs
    Twinny

15. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meis,

heb je het idee dat je blaasonsteking hebt.. toevallig had ik het er met een paar meiden over bij een ander onderwerp en we lopen allemaal met het idee dat wij blaasontsteking hebben, geen pijn maar na en tijdens het plassen een grote irritante druk alsof je hele blaas nog heel vol zit....

maar ik hoop voor je dat het raak is!!! succes

Anne Jolanda, super proficiat meid!!!

de rest: Succes en zet hem op!!!

Liefs

16. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Dank jullie voor de lieve berichten!!

@ patje: rottige situatie voor je meid... ik hoop dat je vader snel goed nieuws voor je heeft en je in no-time op je testdag zit voor een ander goed nieuws!

@ Zotje: ik hou je in de gaten!!! :D

@ alle lieve meiden die zo leuk hebben gereageerd: bedankt!! Ik begin er nu een beetje in te geloven, haha.

@ SandraK: dank je lieverd!! Ennnnn, ik vertrouw op de pendeluitslag die je hebt!!

@ Moons: wauw, hopelijk heeft de pendel gelijk meid!! Mbt de baarmoedermond, geen idee, ik merk alleen dat ie de laatste tijd vrij laag zit maar dat wisselt toch wel een beetje, de laatste dagen zit ie lager en lijkt ook wat meer uit te stulpen in de schede, hij is idd wel hard. Weet niet of dit iets met zwangerschap te maken heeft?

Goed, kom mss nog een keertje langs maar ga morgen andere topics verkennen (heb ik nog niet gedurfd tot nu toe, haha!!)

Veel succes met klussen, wachten ennnnn: deze zomer iedereen zwanger!!! :)

17. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    hey patje geeft niks hoor dat je je verhaal doet. Heb je nu al je vader te pakken gekregen?? Hoop voor je dat je morgen beter voelt.

Ana geniet er lekkr van. En ik hoop dat ik morgenochtend ook een leuk nieuwtje heb. Dus je hoort nogf van me.

Twinny succes bij de dokter en misschien is het toch iets anders als een blaasonsteking.

Groetjes Zotje

18. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hai Lucia,

Mijn nod is op 23 juli. Ik heb net mijn eisprong gehad, dus hoop dat we deze keer geluk hebben om onze droom tot zwanger worden uit mag komen..

Groetjes Gijs

19. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @elvira: oh nee meid!!!!! hopelijk gaat dat reisje van je man niet door........(kan je anders niet mee?? meteen vakantietje eraan vast knopen??)
    liefs elfje

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    hoi dames, mijn pa kan woensdag of donderdag terecht voor een nieuwe longfoto. Spannend!! Hij voelde zich al wel weer ietsje beter gelukkig!!

Ik ben ook weer ff iets rustiger!! Mijn mannetje vroeg al wat er was toen ie thuis kwam.....

Deel Deze Pagina