mijn nod is 26 juli en ik moet nog even wachten lukt het niet dan houden we een pauze en ga ik met de kids 6 weken op vak joepie Indey
Ik hoor hier niet meer thuis... ben op dag 12 ongesteld geworden. Klopt niet helemaal, maar zal wel ontpillen zijn. Ik hoop dat de volgende cyclus normaler verloopt! Ik zou eigenlijk vandaag m'n eisprong hebben, heb voor de zekerheid een ovulatietest gedaan, maar niks... Volgende maand beter!
Vandaag is mijn nod en ik voel nog steeds niks. Vorige keer had ik een paar dagen van tevoren een beetje buikpijn want dus een teken gaf dat ik ongie moest worden en nu helemaal niks. Vind het erg spannend en ga morgenochtend testen. Eerst wilde ik vandaag testen maar doe het toch nog maar niet/ Dus jullie horen nog van me groetjes Zotje
@patje wat een narigheid met je paps. kon niet terugvinden of je al weet wat er precies met hem is. wens je veel sterkte! En papa´s zijn heel taai hoor! Wanneer is jouw nod? Snap je banner niet. groetjes!
hoi zotje en allemaal Spannend hoor zotje datje nog niets voelt en morgen gaat testen..... Zelf heb ik blaasontsteking laten controleren en was dus niets....... wel vandaag weer beetje verhoging. Hoop toch echt niet dat nu ergens een ontsteking heb! De assistente zei dat het er ook aan kon liggen dat ik ongesteld moest worden!!! Snap ik niet helemaal omdat hier op de temp. kaartjes toch gezegd wordt dat de temp. hoog moet blijven als positief teken!!!! Ach ja, nog paar daagjes en dat weten we meer. Heb zelf niet het idee ongesteld te moeten worden, maar dat kan ik me natuurlijk ook gewoon weer allemaal inbeelden......... Iedereen succes gewenst maar weer!!! Twinny
@ Twinnie Spannend hoor! Gek dat de assistente dat zegt terwijl je temp hoog blijft, maar misschien zegt ze dat altijd wel om voorzichtig te zijn met antwoorden. Misschien moet je wel veel plassen omdat je beetje zenuwachtig bent. Ik heb dat in ieder geval ook. Ben nu 2 dagen over tijd, maar heb wel een ongi gevoel in mn buik en gister beetje bruin verlies maar nu niks meer. Spannend! Waar heb jij verder last van? groetjes
hoi minoes Waar heb ik verder last van?? Beetje misselijk gevoel, beetje steekjes en kriebels in de schaamstreek, opgezette en donkerdere tepelhoven........ Maar denk dat me alles inbeeld en zal wel bijna ongesteld worden dan. Heb jij ook getempt? Twinny
oef dat met die donkere tepelhoven is wel verdacht! Hoop voor je dat het raak is. Ik heb niet getempt omdat ik door werk onregelmatige tijden opsta en dan heeft tempen geen zin. Dus ik heb niks om me aan vast te houden, alleen maar afwachten! Brrrrrrr
he meiden, mijn nod zou 22 juli zijn... maar volgens mij heb ik geen eisprong gehad... weet ik niet zeker, maar lijkt er op.. vanochtend bij de huisarts geweest voor mijn pukkels en krijg een gel.. morgen een plasje inleveren, want heb miss blaasontsteking.. iemand een idee hoe het kan dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb gehad, afelopen 2 cyclussen wel!! : Liefs Lisje
@Lisje: Hoe kom je er bij dan dat je geen eisprong hebt gehad? Ik neem aan dat je geen menstruatie hebt gehad? Of heb je dat aan het tempen gezien? Misschien ben je wel over tijd? Let je er wel goed op dat er veel zalfjes en cremes voor acne zijn waarbij je niet zwanger mag worden? Niet alle HA's letten daar op.
he zorra, ik heb ovutesten gedaan.. maar die gaven niet echt een duidleijke piek!! maar ja ff afwachten.. mijn dokter heeft goed gekeken wat ik mocht gebruiken.. je kunt wel ongesteld worden ook als heb je geen ovulatie gehad.. vreemd he... liefs Lisje
hmm nou ben ik al 2 dagen goed misselijk echter.. volgens mij zou mn eisprong eigenlijk pas morgen moeten zijn? ben benieuwd
Nou aan de slag Saskia @Lisje: Dat wist ik niet dat je wel ongesteld kon worden maar geen eisprong, ik dacht juist dat als je menstrueerde je dan ook eisprong had. Ik was al blij dat ik na mn MK tenminste meteen weer ongesteld werd, dat er dan wel weer een eisprong was geweest, misschien dus niet....Pfff wat is het vrouwen lichaam toch ingewikkeld af en toe. Ik heb mezelf er ook eigenlijk nooit zo in verdiept, ik wist nooit wanneer ik weer ongesteld moest worden, wanneer het gebeurde kwam er toch eerst bij het afvegen een beetje bruin bloed en de volgende dag kwam het dan pas op gang. Ik schreef wel altijd op wanneer begin en einde was gelukkig, dus ik kon nu mooi zien hoe lang mn cyclus eigenlijk is.
Tssss Zou ik het ooit leren? *lach* Nahja.. you get the point Eergister sex.. zou je denken is iets te vroeg Ben benieuwd
hihihihi nou vandaag zeker weten weer.. en morgen ook, dan zit je helemaal goed! Om het alleen op eergister te laten hangen zou ik niet doen