zorra,lisje ik heb na mijn miskraam,curretage ook ovulatie testen gebruikt omdat alles in de war was. daaruit bleek dat ik heel laat pas een eisprong had.
Tja ons lichaam zit echt vreemd in elkaar.. maar had met Die ovutesten wel 2 dagen een lichte teste en omdat ik last had van mijn blaas heb ik de testen niet helemaal goed uitgevoerd mocht 4 uur niet plassen.. en dat lukte niet dus misschien was het niet geconcentreerd genoeg maar je kunt inderdaad wel ongesteld worden zonder eisprong, dat vond ik ook super vreemd Liefs lisje
Hoi Chantal, Hoor je wel vaker dat na een curretage de boel flink in de war kan zijn. Als mn duivels over zijn gaan we gewoon weer aan de slag en niet alleen in mn vruchtbare periode, mocht het ei eerder of later komen dan zijn er in ieder geval zaadjes op voorraad.
hoi zorra ,ja inderdaad dat is het beste. ook met die ovulatie testen ben ik nog steeds niet zwanger dus dat zegt ook niks. .
ff weer een tussenstand van mij. Vandaag is mijn nod en ik voel zo goed als niks soms een beetje last van mijn buik maar dat is meer als ik er aan denk. Ook al een tampontest uitgevoerd en ook niks op te zien. Eigenlijk wil ik heel graag testen maar mijn vriend wil er ook graag bij zijn dus moet wachten tot morgen. Ben toch wel bang dat ik in die tussnetijd ongie word. Jullie horen het nog. Ik kan vanavond toch ook nog testen of denken jullie dat het beter is als ik het morgenochtend doe. Groetjes een ongeduldig iemand
hier nog iemand die ongeduldig is...Mijn nod dag is vandaag, probeer nog een paar dagen te wachten met testen, als ik dan nog niet ongie ben... fay
Hoi Fay, Mijn banner klopt geloof ik niet helemaal mijn nod is ook vandaag. Nou spannend zeg. Ik ben benieuwd zal voor je duimen
mijn klachten zij;, trekkend gevoel in mijn onderbuik...als ik zit en ga staan, dan krijg ik kramp in mijn liezen....,vaak plassen, vanaf vanmorge duizelig.. dikkere aderen op mijn borsten, heb normaal ook wel adertjes, mijn zijn nu dikker en erg goed zichtbaar...Geen pijnlijke borsten, wel erg vol...Ben heel erg snel op mijn teentjes getrapt, en erger me overal aan...Niet misselijk...pff een hele lijst...maar kan ook met ongie te maken hebben... en sandrak en zotje, thnx....Duim ook heel hard voor jullie!!!! liefs fay
zeg net geen pijn aan mijn borsten, maar af en toe wel steekjes in mijn borsten, en soms een brandend gevoel in mijn tepels????... fay
he fay..... spannend meis!!! zal voor je duimen... ik daarin tegen ( zie hierboven) heb volgens mij geen eisprong deze maand!! snik snik, zeker weten doe ik het niet maar... afwachten!! @ Zotje...heel veel succes spannend, laat je het weten? liefs
lisje, zolang je het niet zeker weet is dr hoop!!!...toch... Enne, thnx!!!....nog helemaal nix van mijn ongie te bekennen...hopen dat dat zo blijft... Duim ook voor jou!!! fay
ojeee nog steeds niet ongesteld. Ben eigenlijk heel regelmatig = 28 dagen. Alleen vorige maand was ik 2 dagen over tijd dus wie weet is dat wel mijn nieuwe cyclus. Bij tampontest zie ik bruine draadjes. Jammie! Dus ik vermoed dat dat de aankomende ongesteldheid is, maar ik hoor ook wel dat oud bloed niet perse hoeft te betekenen dat je ongesteld wordt. Afwachten dus!
spannend minoes....hoop voor jou dat het oud bloed is, en dat je snel een positieve test hebt...!! Zal voor je duimen!! fay
Wie weet er eigenlijk wat opbeurends te zeggen over het feit wel bruine draadjes beetje buikkrampjes maar wel over tijd. Wel eens gehoord dat iemand dan toch zwanger is?
@fay dankjewel, hoop het ook! Voor jou is het nu ook spannend he! Zal voor jou ook flink duimen! Groetjes
mijn nod ligt op 15 juli het zou dan meteen de 1e keer raak zijn, ik ga er niet van uit maar wie weet ik zie wel vaker mensen op de site bij wie het de 1e keer ook raak was, maar ja ik hou jullie op de hoogte liefs jose
@Minoes: Uit ervaring kan ik niet spreken, wel hier gelezen dat er verschillende dat gehad hebben en toch zwanger bleken te zijn. Maar er zijn er ook weer genoeg die ongesteld werden, er is dus niks zinnigs over te zeggen, alles kan! @Jose: Het kan best meteen de 1e keer raak zijn hoor, ik was ook zo'n bofkont, 3x was het meteen raak (wel 2x een MK, dus dat was wel minder) Nog even geduld
@ Jose, bij mij was het ook in een keer raak, maar helaas mk. Ik heb nu ook het gevoel zwanger te zijn, dit is mijn 1e ronde na mk. Ik heb zelfs al een pendeluitslag dat ik zwanger zou zijn. Nog 1 dag dan is mijn nod. Ik heb net als de andere dames met hun nod ook allerlei vage kwaaltjes, ik voel mijn borsten de hele dag, doet niet echt pijn alleen ik voel gewoon dat ik borsten heb. Raar gevoel in onderbuik, bij vlagen misselijk en duizelig als ik me te druk maak, zoals net na het stofzuigen. Ook steeds een soort hongergevoel. Volgens mij is bruin bloed oud bloed en zolang geen rood is er nog hoop. Wanneer gaan jullie testen? Ik morgenvroeg of donderdag denk ik, ik heb nog 2 testen liggen van midstream dus als ik te vroeg test heb ik nog 1 op reserve. Ik duim voor ons allemaal (en voor mezelf natuurlijk) Liefs Moons