NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    mijn paps heeft een vorm van longkanker en dat is vorig jaar okt/nov geconstateerd, na een aantal chemo's ie ie nu een maand of 3 chemo vrij omdat de tumor verkleind was, maar hij is nu weer benauwd, koorts en veel hoesten dus we denken dat de tumor weer is gaan groeien. We zullen het deze week weer weten.

ik heb mijn NOD 20 july, dus nog ff afwachten. Mijn banner geeft de dagen na de eisprong aan.

2. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    he moons ik heb dat ook....Ben ook na het traplopen duizelig, en ook een soort hongergevoel steeds...En af en toe een ongie zeurend gevoel in rug en buik, maar niet de hele tijd....
    Zal ook heel hard voor jou duimen!!!!

fay

3. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    patje;, heeeeeel veeel sterkte met je pa!!!!

liefs fay

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    dank je meid, jij succes met testen!!
    Ik ben nu al bijna een week telkens dizzy als ik opsta! Ik snap er niks van want mijn ei was er net een week geleden......

5. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Patje - sterkte met je vader, wat is hrt toch een klotenziekte, mijn vader is vorig jaar overleden aan aalvleesklierkanker, ik leef met je mee.

Fay - duim maar mee en ik hoop dat onze tekens goeie tekens zijn.
    Ga jij ook morgenvroeg testen? Ik denk dat ik niet tot donderdag kan wachten. :(

Alle andere meiden, ik duim natuurlijk ook voor jullie :) :)

Veel liefs Moons ;)

6. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    als ik nog niet ongie ben geworden, dan probeer ik tot vrijdag te wachten....Of me dat lukt, is een ander verhaal...haha...
    Thnx patje!!!

fay

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Patje: Jeetje wat rot voor je dat het weer slecht gaat met je vader. Hopelijk is de benauwdheid en het hoesten aan het weer te wijten en valt het allemaal mee. Sterkte in ieder geval.

@Moons: Klinkt goed allemaal hoor, jeetje wat spannend zeg! Ik was al elke keer aan het kijken of je nog steeds wel in NOD juli zat, gelukkig nog wel. Ik hoop je snel in het ik ben zwanger forum te mogen feliciteren.

@Fay: Je hebt toch wel aardig wat symptomen hoor, laten we hopen dat je lichaam je niet voor de gek houdt en dat ik je net als Moons binnenkort op het ik ben zwanger forum kan feliciteren

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    bedankt dames, het idd een #@$# ziekte.
    mijn tante is 2 jaar geleden op 39 jarige leeftijd er aan overleden en een oom van mij toen ie volgens mij net 20 was....

Het wordt hier wel erg spannend voor sommige dames. Elke keer als ik thuis ben ga ik snel ff achter de pc om te kijken of er al weer nieuws is...

Ik moet nu weer aan het werk dus tot straks op het eind van de middag.

9. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    ik ga hier even meestoppen nadat deze cyclus voorbij is
    want dan is het hier vakantietijd en ga aan andere dingen denken dan aan zwanger worden meiden

en dan sept ben ik hier weer van de partij ik ben er nog even en ik heb mijn NOD op 26 juli en dan ben ik ook op vak en gwoon hier op het eiland en krijgen jullie ook de uitslag als ik zwanger mocht zijn ben ik het niet reageer ik niet makkelijk toch

dus meiden die in de wacht zijn sterkte en niet te vroeg testen
    meiden die moeten klussen zoals ik klus ze en ga er tegenaan

Liefs Indey

10. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik hoop het ook zorra...Vorige maand had ik bijna nergens last van, werd ook 3 dagen voor mijn nod pats/boem ongie, voelde het niet eens aankomen....En nu!!!.??..

fay

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    VAndaag zijn de duivels gekomen. Ik ga naar NOD augustus....op naar ronde 6

12. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    he, wat jammer me2...
    Wens je veel suc-6 in de volgende ronde!!!

fay

13. Charl

Charl Lid

15 mei 2006
    48
    0
    0
    Kleding maken
    Hallo!

Hoe zit het nou precies..
    Ik ben 29 juni gestopt met de pil. 6 juli voor het laast ong geweest.
    Hoe weet-bereken je hoe lang je cyclus is en je NOD??

Kus Charl

14. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    meiden ik heb een aantal berichten gezet maar word niet gereageerd jammer jullie zijn zo met je zelf bezig.
    Maar ik stop er mee en kom niet meer terug en mocht ik zwanger zijn dan meld ik het niet

ik ga er vandoor

doei

Indey

15. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    in princiepe moet je de 1ste dag van je ongesteldheid tellen tot aan de dag dat je het weer word, die dagen is je cyclus.. dan is je NOD de de laatste dag. :evil:
    dus als 6 juli je 1ste ongestelheidsdag van is dat dag 1 en dan moet je even geduld hebben tot je eigen menstruatie weer komt, en dan weet je vaak na een paar keer wel hoe lang je cyclus duurt.. :rolleyes: hihi hoop dat het een beetje duidelijk is..
    :(: liefs Lisje

16. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meis, ik zie nu je bericht en ik heb geen berichten gezien van je.. :cry: waar heb je die staan.. probeer het gewoon nog eens, je kunt er heel erg veel aanhebben.. zijn allemaal hele leuke en lieve meiden hier, en we leven allemlaal met elkaar mee.. alleen soms is het wat druk, dus kan best zijn dat je er per ongeluk tussen door bent gezien. :oops: .

niet gelijk boos zijn, want iedreen wil elkaar graag steunen,

Liefs Lisje

17. Charl

Charl Lid

15 mei 2006
    48
    0
    0
    Kleding maken
    Lisje bedankt!!

Zal even geduld moeten hebben dus..hhaha.

Kus Charl

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Tjonge, waarom gelijk zo'n gepikeerde reactie? Als je hier in het NOD-topic post kun je gewoon verwachten dat je lang niet altijd een reactie krijgt aangezien er zoveel meiden posten.

Daarom post ik bepaalde vragen/opmerkingen ook het liefst in een eigen topic zodat ik weet dat de kans groot is dat ik een reactie krijg waar ik iets aan kan hebben.

Maar goed, suit yourself ;)

19. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik heb eigenlijk ook geen berichten van je gezien....Maar ik lees ook niet zover terug...
    Enne, verder sluit ik me bij lisje aan!!!!...Zijn echt allemaal lieve meiden hier...!!!!....
    Iig wens ik je veel suc-6 met zwanger worden!!!...

liefs fay

20. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Jep meis geduld hihi maar da's niet makkelijk hihi

liefs

Deel Deze Pagina