Jammer Indey dat je niet vindt wat je had verwacht. Er staan ook zoveel berichten . Zelf schrijf ik ook niet persoonlijk terug naar iedereen. Toch heb ik de laatste dagen mee geleeft met de meiden die in de buurt van testen kwamen en positief of negatief teste. Leef ik mee met Patje omdat haar vader ziek is, Fay en Moons omdat ze zo dicht bij hun nod zijn, Loeki vanwege de lange cyclus. En zo onthoud ik steeds meer namen en verhalen naarmate ik hier langer ben. Ik vind vooral ook veel herkenning door de verhalen van een ander. Ook zeggen een aantal namen me (nog) niets. Daar herinner je je dan minder van. Je hebt je berichtjes vandaag snel achter elkaar geplaatst wie weet is het dat. Hoe dan ook ik wens je een fijne vakantie en hopelijk een snelle zwangerschap!! Erica
Het is hier idd erg druk en als je graag antwoord over iets wil hebben kan je het beste een eigen topic starten. Probeer het gewoon nog een keer, er is echt niet bewust op jouw posts niet gereageerd. Mocht je echt niet terug willen komen, dan wens ik je ook veel suc6 met zwanger worden
vraagje? Dit is mijn eerste cyclus na de pil. Kan natuurlijk allemaal lang duren voordat alles weer op gang komt. Ben wel eens een poosje van de pil af geweest en toen overgestapt op een andere. In de tussenliggende periode was mijn cyclus ongeveer 29 dagen. Nu heb ik mijn banner dus op 35 gezet. Vandaag zit ik op dag 33. Nu denk ik echt dat de wel komen, is ook prima. Toch wil ik het natuurlijk liever snel of helemaal niet, ongeduldige vrouw!! Wanneer zouden jullie een testje doen?? Voel me trouwens niet zwanger dus hoop er niet echt op. Jaja ik weet het ongeduldig en ik moet het zelf weten maar andere meningen vind ik leuk. Weet iemand trouwens iets van Simalex die gependeld was voor een positieve test morgen?? Erica
nou erica... hier ben ik dan hihi sta ook al een tijdje op het forum... dus mijn naam komt misschien ook wel in je lijstje.. misschien dan je nog tot het weekend kan wachten met testen en dan toch maar eens proberen?? dan ben je toch over die 35 dagen heen... en tja jammer als iemand zich niet geholpen voelt.. maar er zijn zoveel meiden, dat het ff duurt voordat je een beetje bekent word liefs
hier ook nog steeds niks te bekennen heb af en toe wat steken onderin mijn buik maar voor de rest niks. Net nog eens tampontest gedaan en helemaal niks Wat denken jullie kan ik vanavond ook al testen of beter tot morgen wachten groetjes Zotje Enne Fay beter dat er bij jou ook niks te zien is
he zotje, spannend meis... je moet gewoon testen wanneer jij dat wilt.. maar vandaag is niet je nod of wel die was gister toch?? wacht anders tot morgenvroeg.. dan zit je op 2dagen overtijd... ik duim heel HARD met je mee.. liefs
Lisje bij deze ben je in het lijstje hoor . Ja wellicht wel het verstandigste voor mij om tot het weekend te wachten. En Zotje ik zou ook tot morgenvroeg wachten. Dan zit er ook meer van het stofje in je urine dus geeft hij wellicht een duidelijkere uitslag. Maar ja je moet maar net geduld hebben he. Erica
nou gelukki Erica hihi... ik wens jullie allebei en de rest natuurlijk ook heel veel succces.. spannend hoor!! Liefs
au au au, op naar de volgende ronde! Het is in alle hevigheid begonnen. Bedankt voor jullie steun deze ronde. Voor de juli meiden: ik duim voor jullie allemaal dat het raak is!
ach, wat jammer nou minoes!!!!....maar ,nieuwe ronde nieuwe kansen he .... Ik heb een uur geleden getest, cb digitaal..(kon het echt niet laten)...stond op niet zwanger....Dus ben nog nix wijzer...Maar heb nu wel zoiets van, als ik toch ongie moet worden, dan liever nu... fay
@ fay zo is dat, nieuwe ronde nieuwe kansen! Wat betreft jouw test. Kan natuurlijk heel goed te vroeg getest zijn. Kan me voorstellen dat je nu liever je ongi hebt, omdat je dan weet waar je aan toe bent. Maarrr wie weet ben je wel zwanger en moet je gewoon nog eventje geduld hebben. Succes meis!
thnx minoes... Normaal heb ik ook erg veel geduld..maar nu... Enne, jij ook suc-6 in de volgende ronde!!! fay
@patje lees nu je berichtje over je paps. Wens je heeel veel sterkte. Hoop dat zijn klachten niks met de tumor te maken hebben en dat hij snel weer opknapt. Heel veel succes en hopelijk kun je hem snel geweldig nieuws over een babytje vertellen!
heb het nog ff nagekeken maar ik ben uit gegaan van een cyclus van 29 dagen net als de vorige keer dus dan klopt het wel dacht alleen zelf eerst van niet. Maar ik wacht nu toch maar tot mrogenochtend dus jullie horen het dan. Fay wanneer ga jij testen. Groetjes Zotje
@ Minoes: jammer meid! zet hem op in de volgende ronde! @ Fay: meis, test anders van de week nog een keer... wie weet was het nu wat te vroeg. @ Zotje: meid succes met testen, ben heel benieuwd. de rest natuurlijk ook nogmaals succes!
Hey meiden en vooral Sonja, Ik mag dit forum gaan verlaten. Vanmiddag mijn test gedaan (CBdigital) en hij zei ZWANGER! Dus Sonja had gelijk!!! Thanx meis! Ik voel me wel een beetje schuldig naar al die meiden die al tig rondes bezig zijn. Bij mij is het echt raak in de eerste (proef)ronde na het stoppen met de pil. One lucky shot zeg maar! Groetjes Simone (tis nog niet helemaal doorgedrongen dat ik mem ga worden!)
He Simalex@!!!!! super! proficiat meid en geniet ervan he aanstaande mama, en je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, met een beetje mazzel volgen wij jou allemaal!! Liefs Lisje