Nee dit is pas mijn twede ronde, vandaar dat ik er ook vanuit ga dat ik aan het ontpillen ben.. Eeerste maand heel veel kwaaltjes gehad, maar na 24 dagen ongi. Deze maand nergens last van gehad, dus stille hoop dat ik niet aan het ontpillen ben. De dag voor mijn uitgerekende eisprong wel heel waterige afscheiding, dus ik kan wel een ei hebben gehad.. En in Rome dus wat vage dingetjes.. maar zoasl ik al zei, warm was het daar, dus het kan ook daar van zijn... Ik weet het gewoon niet.... Spannend is het wel...
hij wou z'n staart niet meer de hoogte in doen!! @ kaily, dank je, het is ook echt een schatje. Nu ga ik echt ff mijn doggie uitlaten.
nou, ik ben nu echt het toppunt van knulligheid.. ...Normaal ook wel, maar niet zo erg als nu.... Tigger, ik heb ook wat rare dingen...Maar kan ook bij het ontpillen horen.. merk wel dat ik echt vervelende pijnscheuten in mijn liezen krijg, als ik me draai, of opsta, of me uitrek...En beetje zeurend gevoel in mijn onderrug..(had ik gister heel erg)... Tja, we moeten toch wachten he.... fay
ik had gister al getest...kon het niet laten...Was een cb digitaal test..stond niet zwanger...Maar, hoorde al van meerdere hier dat die test pas laat zwanger aangeeft.??!!.. Dus als ik zaterdag nog niet ongie ben, dan doe ik nog een test... fay
He lieve dames, Ik kom me ook eens (aan)melden, Ik ben ook op mijn NOD aan het wachten (al duurt het nog een week) en dan is het altijd zo fijn om te lezen dat er nog meer mensen in het zelfde schuitje zitten. Ik ben al meer dan een jaar aan het proberen maar vooralsnog gebeurt er helemaal niets. Dus ik ben al ervaren in het wachten..... Maar ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte, afleiding werkt toch eigenlijk het allerbeste.. is mijn truc tenminste als ik het niet meer uithoud...
he meiden,, jeetje fay, spannend hoor, gewoon in het weekend nog een keer testen!! en hoi hoi Tigger en Janna, nog niet gezien hier, als ik je over het hoofd heb gezien sorry en anders Welkom.. liefs Lisje
Klopt hoor Lisje, ik was hier nog niet eerder. Maar ik was al wel aan het mee lezen natuurlijk. En Tigger ik ben inderdaad al bij de dokter geweest, heb echo bloedonderzoek en een baarmoederfoto gehad. Daar kwam allemaal niets uit. De gynacoloog adviseerde ons om nog een half jaar heel goed ons best te doen, en dan pas verder te gaan met "het vruchtbaarheidstraject" dus nu doen we nog gewoon ons best. Het lijkt mij ook het meest prettig om gewoon natuurlijk zwanger te worden hoor. Maar ja, als het niet wil.... Vind het nog steeds heel fijn om te lezen als het bij andere mensen gewoon lukt... geeft altijd weer hoop! Liefs Janna
hier dus ook nog geen duivels te bekennen dus ook ik wacht tot het weekend en dan gooi ik er weer een test tege aan. Spannend Fay. Alleen moeten we nog zo lang wachten he......
Hoi Fai en Zotje, Aan deze kant is het precies hetzelfde, nog geen duivel in zicht. Ik weet nog niet wanneer ik weer test, ik weet mijn cyclus ook niet na mk. Ben gewoon van 31 dagen uitgegaan, maar kan ook wel 6 week zijn, je weet het niet. Liefs Moons
He Moons, heb je een miskraam gehad? Dan duurt het wel even voor je cyclus weer op gang komt... ik heb dat ook gehad 2,5 jaar geleden en toen duurde het bij mij 5 of 6 weken voordat ik weer ongesteld werd. Liefs, Hanna
Hoeft niet altijd zo te zijn hoor Hanna, ik heb 2 keer een MK gehad en na de 1e keer was ik meteen weer zwanger, en nu na de 2e keer heb ik netjes mn menstruatie gehad na 26 dagen.
Whoops ik bedoel Janna (niet Hanna) natuurlijk... He maar dat wist ik niet, dat het ook al weer zo snel kan.... Had jij ook een curretage? Erg vervelend dat je er al twee hebt gehad, en dapper dat je gewoon doorgaat! Ik ben daarna even gaan bekomen van de schrik en heb een heel jaar overgeslagen! Daar heb ik nu wel een beetje spijt van nu het allemaal zo lang blijkt te duren.... Groetjes, Janna