Zo dames, ik ga maar eens even naar beneden en eens even wat anders doen dan hier te hangen....... Tot morgen!! En alvast weltrusten!!
gefeliciteers helemaal top lekker genieten wat ik schrijf is niet orgineel maar het is zo. lekker genieten (hm lijkt mij heerlijk) gr esther
Zow hee alweer een zwangere! Fay van harte meid!!!! Ik hoop alleen niet dat alle gelukskaarten voor de maand juli op zijn
sandrak, hairdresser, en dreamy, dankjewel!!! Sandrak, had het nu net ook bij mijn toppic gelezen ...hoop dat jou verschijnselen ook kloppen!!... en dreamy, er zijn nog kaartjes genoeg Mijn pendels klopte dus niet Sonja had gependeld; maart 2007--jongen..(mijn bevaldatum is wel in maart..telt dat ook??).. En katootje had gependeld; augustus--jongen..(zat er dus niet ver vanaf).. fay
Jeetje Fay, wat gaaf!!!! Gefeliciteerd!!!!!! Ik heb vanavond getest met een CB digitaal, maar niet zwanger... Afwachten maar dan...
He wat jammer Tigger, maar koop gewoon een test van het Kruidvat!!! Je hebt gezien hoe dat bij Fay verliep....
Fay van harte gefeliciteerd meid. En Tigger doe over een paar dagen nog een test. Ik heb gister ook ngeatief getest maar zo lang de duivels er niet zijn is er nog hoop. Ik hoop dat we allebei over een paar dagen positief testen.
nou voor de meiden die nog moeten testen of zitten te wachten op hun "duivels"heel veel succes en zal aan jullie denken. Janna, jij ook heel erg veel succes!!! en werk se allemaal vandaag met het hele mooie weer bah!! Liefs
HEEEEE fay, kijk eens aan SUper meis!! proficiat en geniet er van!!! echt geweldig... hoop ook dat mijn pendels in de buurt gaan zitten hihi Liefs
Nogmaals, bedankt allemaal!!!.....Was vanmorge vroeg wakker..En heb nog maar een test gedaan..Nu is ie nog duidelijker ... Tigger;..Ik teste met de cb digitaal maandag ook negatief!!!!...En gister met de kruidvat test wel positief!!...Hoorde van meerdere dat de cb digitaal pas later zwanger aangeeft....En zolang de er niet zijn is dr hoop!!!... Dus tigger, zotje en lisje, ik duim hard voor jullie...En voor de rest ook!!! liefs fay
Goedemorgen... Tja, misschien toch maar een kruidvat test halen... Maar eigenlijk durf ik niet. Ik voel niet zoveel... Geen ongigevoel, ik voel me alleen maar weeïg... Ik ben bang dat ik gewoon een lange cyclus tegemoet ga...
oh geweldig fay, ga er lekker van genieten!!! Hier minder nieuws, gisteravond Blehhhhh, maar ja weer op naar de volgende ronde. Nu alweer te vroeg, maar goed dan hoef ik ook niet zo lang in spanning te zitten, dus dat heeft ook voordelen. Meiden die nog wachten, heel veel succes. Ik duim voor jullie! ik ga mijn banner aanpassen