Heel erg veel succes simone. Uhm, ik weet het niet zeker hoor, maar is het niet beter op je eerste menstruatie te wachten. Een ontrekkingsbloeding, zoals je die nu gehad hebt is geen echte menstruatie maar een pilbloeding, ik heb begrepen dat je beter eerst eecht kunt ontpillen (dus tenminste 1 cyclus wachten) tot je begint met zwanger worden, maar misschien vergis ik me hier in hoor. Iig succes.
Wat ik er van begrepen heb is dat je hem beter kunt afwachten omdat als je wel zwanger wordt meteen na de pil, dat dan moeilijk is uuit te rekenen wanneer je uitgerekend bent. Verder kan het volgens mij helemaal geen kwaad hoor! Marian
Ik ook hoor! Heb niks afgewacht, en dat is maar goed ook achteraf gezien! Hadden we helemaal voor niets met die vervelende rubbers moeten klieren Marian
het is ook niet de bedoeling om gelijk fanatiek te gaan klussen hoor. Gewoon afwachten tot de echte menstruatie. En we zien wel wat het leven ons brengt. Groetjes Simone
Voor het eerst sinds tijden echt last van mijn ongi...Na de eerste dag die niets voorstelde ben ik gisterren echt goed ongi geworden....Hoofdpijn, rugpijn, alles doet pijn! En dan moet ik nog werken ook vanavond en morgenavond! Ik heb even erg veel medelijden met mezelf Maar goed, nog even en dan kunnen we er weer goed tegenaan! Marian
Volgens mij is het veel te mooi weer buiten, er is hier niemand te bekennen!! En dan zit ik hier, zonder tuin of balkon Het enige wat ik heb is een veel te warm huis, de airco kan het amper aan! Dat wordt nog wat de komende dagen! Marian
Hallo allemaal, Simalex veel geluk ermee en nog gefeliciteerd met je trouwen!! Ik ben voor de eerste keer ongi na het stoppen met de pil. Dat is bij mij veel heftiger dan toen ik de pil slikte. Herkennen jullie dat? Vervelend Marian dat je niet effe naar buiten kan. Aan de andere kant ik heb een balkon en daar is het weer te heet. Gelukkig woon ik tien minuten fietsen van zee en daar is het goed uit te houden!! Het lijkt wel of ik ineens aan zee allemaal zwangere vrouwen of vrouwen met kleine kinderen zie. Je let er onbewust (bewust???) toch meer op. Genietse allemaal van het mooie weer Erica
Ik heb van een vriendin een boek gehad over zwanger zijn, en van die ovulatietests.. Denk niet dat ik dat ga doen, ga eerst maar eens proberen of het gewoon "perongeluk"lukt. Maar wel lief van haar. Doen jullie dat wel allemaal?
Hoi Allemaal. Vandaag mijn doorgebroken. Dus ook mijn NOD zal in Juli gaan vallen. Voor mij wordt het ook de eerste ronde, want ook ik ben nog maar net met de pil gestopt. We zullen wel gaan zien hoe het allemaal gaat lopen. Ik heb mijn cyclus maar geschat naar hoe hij altijd was voor mijn pilgebruik. Voor iedereen lekker genieten van het weer. groetjes Jolanda
Zo lekker warm weekend achter de rug. Pfffff, ben blij dat ik aan het begin van m'n cyclus zit, want klussen met deze hitte is ook geen pretje. Mijn man is allang blij dat hij dit weekend niet hoefde te presteren. Hebben jullie ook zo'n last van die warmte? Mijn temp-kaartje ziet er wel goed uit. Na de koorts van vorige week is het nu bijna een rechte lijn op 36,5 graden. Wisseld tussen 36,5 en 36,6, dus heel netjes. Nu wachten op de sprong naar boven. Hoe zit het eigenlijk, gaat de temp omhoog op de dag van je eisprong of juist daarna? Nou alle 'nieuwkomers' succes in deze ronde.
Het was idd heel warm, maar wij hebben toch veeeeeeeeeel geklust Komt ook wat door ontpillen geloof ik Trouwens, ik heb gehoord dat de temp vanaf woensdag wat gaat dalen Iedereen hier die heeeeeeeeeeeeel dicht bij zn NOD zit (of er al over zitten) : HEEL veel SUCCES !! Ik duim voor jullie
Goede morgen juli-dames! Ik heb net even (nou, éven...) de conversatie doorgenomen want ik kom me aanmelden! Ben gisteren ongesteld geworden en met een cyclus van 29 dagen is mijn NOD dus op 10 juli. Ik ben "op leeftijd" maar gelukkig de laatste jaren vrij regelmatig, hopelijk helpt dat wat m'n verminderde kansen te compenseren? (vroeger had ik cycli van 6-7-8 weken, viel geen pijl op te trekken!!). Volgens de banner komt m'n ei op de 26e maar de laatste maanden volg ik heel braaf letterlijk de "maanstonden", dwz dat als dat zo blijft; ik met nieuwe maan m'n ei leg (25e geloof ik), ben benieuwd of dat idd zo is (zou mooi zijn, want met die regelmaat zou het in theorie slechts een kwestie zijn van zwaar geschut erop zetten! ) (in theorie...) (zucht, de "theorie") . Zijn er nog meer (Zotje, ik hou je in de gaten!) die zo'n cyclus hebben? Voor de rest, wat telt is de praktijk (en dus het letterlijk "praktizeren"), en ik hoop veel goed nieuws hier te kunnen lezen de komende weken! Succes iedereen... Liefs, Anneke
Volgens mij heb je het verkeerde topic Tacha. We zitten hiet voor de NOD van de maand juli, dus misschien dat iemand hier een vroege eisprong heeft, maar bij onze NOD zitten we nog lang niet.
Hey Ana, Ik ben ook weer van de partij alleen ben ik het vandaag geworden dus mijn nog is op 11 juli maar ja das maar 1 dag. En nu maar hopen dat het voor ons en alle andere dan raak is. Groetjes Zotje
Het is en blijft erg rustig hier he?? Zou dit nou echt komen door het mooie weer? Mijn ongi is weer zo goed als afgelopen, dus ik mag er weer tegenaan.... Marian
Ja sorry, had het te laat door Heel veel succes met klussen dan Ik schuif wss toch door naar juli Mn vriend zn nekspier is helemaal ontstoken en deze week is mn vruchtb. periode Ik wil hem echt niet dwingen ofzo, of drogeren Afwachten dus