Ik durfde gister ook niet te testen, stond trillend met de test in mijn handen... Maar uiteindelijk toch gedaan.. .. He jammer kaily!!!....Hoop op een vruchtbare volgende ronde voor jou..En de rest die ongie zijn geworden!! liefs fay
goede morgen Heb er vanmorgen toch maar een testje tegen aan gegooid, moest de spanning doorbreken. Heb met een gewone cb getest en was negatief. Heb nog altijd niet gevoel ongi te worden. Wacht in iedergeval nu nog ff af tot zaterdag........ en dan misschien ander merk testje kopen!!! iedereen vandaag sterkte en succes gewenst. Twinny
Hallo, Heb mijn eerste test gedaan, negatief. Toch een ervaring zo een test. Het is voor mij niet echt een teleurstelling omdat het ronde 1 is en niet het idee had zwanger te zijn. Al mijn klachten horen dus bij het ontpillen. Aan de ene kant ben ik bang voor een lange cyclus. Aan de andere kant hoop ik nu dat de na het weekend komen. Anders vallen mijn vruchtbare dagen w.s. in een week dat we loge's hebben. Klust toch minder prettig Twinny, Tigger en Zotje jammer van de testen maar de zijn er nog niet dus wie weet . Sandra K en Janna jullie komen dichtbij de nod nu, lukt het een beetje om afleiding te vinden? Dreamy er zijn vast nog gelukskaartjes, duim op een voor jou! Elfje en Moons al getest? Iedereen die ik vergeten ben (of door elkaar heb gehaald) ook veel succes met welke fase dan ook hihi. Erica
Goedemorgen, Nog altijd is er niks te bekennen hier maar had vanochtend wel buikpijn en nu ook een beetje dus denk wel dat ik nogie ga worden want zou niet weten wat de buikpijn ander moet zijn. Maar we wachten af. Groetjes Zotje
Ik probeer wel afleiding te vinden ja...anders word ik knotel... Maar het speelt toch wel af en toe door je hoofd. Laat ik mezelf niet teveel meeslepen? Ik voel nu ineens niet zoveel meer? Was dat nou een krampje of moet ik misschien naar de wc ofzo? Ik ga het even loslaten...twijfel gewoon teveel. Ik temp de komende dagen gewoon door en dan zie ik het wel. Voorlopig heb ik vandaag genoeg te doen en is het ook alweer bijna weekend. Bovendien doet mijn zoon van 13 maandag de afscheidsmusical, dus 1 zenuwpees in huis is wel eventje genoeg...hihiihh.... Wel echt super dat jullie zo meeleven!!! Bedankt daar voor!!! (ook van mijn hubbie...scheelt wat slappe oortjes.. ) Ik hoop dat ik jullie niet zal teleurstellen....
ik ben niet boos ik ben gewoon teleursteld in jullie.Ik schrijf een berichte en iedereen is vol met klachten en dit en dat maar de bekenden met ik wie altijd ben zijn er niet meer en dat kan ik gewoon merken dat is het gewoon. er hoeft niet altijd gereageerd te worden op mij maar ik voel me gewoon een buitenbeentje nu boos ben ik niet laten we dat voorop stellen en het is te warm om steeds achter te pc te zitten en als je er te veel bezig bent van ik voel dit of dat ja een heel klein streepje ik feliciteer je vast vind ik erg snel.Je kan pas iemand feliciteren als je een vette streep heb want ik heb het al 2 keer gehad dat ik dacht zwanger te zijn en achteraf niet en daar ben ik op ingegaan en geen reactie moeten jullie het eens goed terug lezen meiden dan kom je erachter Indey
@ indey, als ik eens een paar dagen er niet ben geweest lees ik echt niet alles terug, dus ik hou ook echt niet alles bij. Ik vind het vervelend voor je dat je je buitengesloten voelt, maar kom er gewoon gezellig weer bij als je dat graag wilt. En als je toch besluit om hier niet meer te komen, dan wil ik je heel graag veel succes wensen en dat je gauw zwanger mag worden!! gr patje.
Snap wel wat ze bedoeld hoor Huppel hier ongeveer even lang (denk ik) En toen was het hier echt een close clubje.. dat is het nu OOK.. maar wel een ander close clubje Heel logisch en normaal... i mean.. hoe meer mensen hier verdwijnen hoe beter natuurlijk Maar soms ook wel een beetje jammer
dank je wel sas jij bent 1 van de bekende en mis de andere snapje je ik voel me hier niet thuis en dat gevoel had ik met die andere meidne niet maar ik ga lekke aan de vak denken krijg er nu veel meer zin in dan hier te hangen en over pijntjes en zo de zeuren en ben ik wel of niet zwanger want hoe meer je er mee bezig bent des te langer het duurt voor je zwanger raakt Indey
komt hier het nod ook even binnenvallen nod was de maandag maar de zijn dus weer gekomen, morgen naar de ha vanwege 3 testen - 2 heel lichte possie's en 1 nega....dus ik weet niet of ik hier nu wel of niet hoor, vindt het wel leuk om (heb niet alles gelezen natuurlijk) zo een beetje terug te lezen van iedereen, en kan wel ook begrijpen wat indy bedoelt, jammer dat je je hier niet thuis voelt indy...ik ken die andere meiden dan niet, maar ik begin me nu (na 7 mnd, eerst hele tijd enkel meegelezen) wel meer thuis te voelen hier, maar soms heb je wel eens ook ik dat je je buitengesloten voelt, zeker als het over iets ontzettend persoonlijks gaat is het jammer dat er niet meer gereageerd wordt, en het onderwerp verkast naar de vorige pagina, maar goed niks aan te doen...iedereen moet daarop reageren wat zij interessant vindt natuurlijk... denk ook wel dat des te meer je ermee bezig bent, zou ik zwanger zijn, is dit een verschijnsel van een innesteling, etc etc het toch ergens in je lichaam bemoeilijkt om zwanger te worden, meer dan eens hoor je van mensen die nadat ze het een beetje hebben kunnen laten varen dat ze plots ineens na zoveel maanden soms jaren van inspanning ineens zwanger waren... ik was in het begin ook er veel meer mee bezig dan nu er gaan vaak dagen overheen dat ik er niet aan denk, enkel tegen de tijd dat mijn nod nadert begin ik weer te hopen (dat is ook logisch denk ik) maar verder kan ik het over het algemeen nu wat meer naast me neerleggen weer en denken we zien het wel....hoop voor alle juli nod's dat de uiteraard wegblijven...... succes
Ik ben hier nog niet zo lang actief, dus ken die "oude" meiden niet, maar ik vind het hier gewoon gezellig, en probeer op iedereen wel te reageren, maar soms word hier heel wat af gekletst en dan is het gewoon niet te doen om tegen iedereen wat terug te zeggen. Hecht je niet te veel aan een vast clubje, want de mensen in het NOD forum komen en gaan (gelukkig). Kijk maar even wat je wil na je vakantie, neem gewoon even afstand en misschien mis je ons wel verschrikkelijk
Erica, Hier is nog steeds niets veranderd. Geen nog steeds dezelfde kwaaltjes. Weet het ook niet meer. Heb gistermorgen negatief getest. Waarschijnlijk is mijn cyclus toch langer na mk. Dit is erg vervelend omdat ik nu geen idee heb wanneer mijn ongi komt. Als ik het dan toch moet worden liever vandaag als morgen hier wordt je ook helemaal gek van. Als ik volgende week nog niet ongi ben test ik nog een keer. Ik hoop voor jou dat je ook te vroeg hebt getest, maar ontpillen kan natuurlijk ook. Ik was trouwens wel in 1 x na het stoppen zwanger, dus het kan wel, helaas werd dit dus een mk. Ik zou als ik jou was ook volgende week nog een keer testen als de niet gekomen zijn. Succes Liefs Moons
@ indey. Nou niet zo mekkeren hoor! Tis hier een forum en geen woonkamer waar iedereen op de bank zit en elkaar kan zien. Als je echt raad of hulp nodig hebt, schrijf je gewoon even heel groot hellup! Dan reageert iedereen hoor! En natuurlijk is iedereen met zichzelf bezig. Willen ook allemaal snel zwanger worden, maar we proberen wel om er ook voor elkaar te zijn! En hoe langer je op het forum bent en hoe vaker je zelf schrijft hoe meer mensen je weer leert kennen. Is toch alleen maar leuk weer nieuwe meiden! Kop op meid!
Lekker hoor, 6 weken vakantie!!! @Moons:Erg is die onzekerheid toch he, wachten duurt altijd zo lang en helemaal als je iets heel graag wil. Ik hoop het zo voor je dat je zwanger bent en dat het niet een lange cyclus is. Ik zal echt voor je gaan duimen! @Kailey: Rot voor je dat die stomme weer zijn gearriveerd. Maar augustus word een top maand!!!! @Zotje: Voor jou dus ook nog steeds onzekerheid, buikpijn zegt niet altijd dat de in aantocht zijn he, dus we blijven nog steeds in spanning! @Erica: Zolang die er nog niet zijn zegt een negatieve test ook nog niks he, je kan ook te vroeg getest hebben. Maar ja het kan idd ook ontpillen zijn, erg handig die pil als je niet zwanger wil worden, maar zodra je wel zwanger wil worden blijft dat pilletje zn werk blijkbaar toch nog erg graag doen, jullie zijn ontslagen pillen!!! Sorry van die warmte word je soms een beetje melig @Twinny: Ook voor jou geld dat het misschien nog te vroeg was om te testen. Laten we hopen dat je van het weekend wel positief test!
En alle anderen die ik niet genoemd heb, natuurlijk ook heel veel succes met wachten, klussen, testen etc.....
he meiden, ik vind het juist erg fijn zoals we het met z'n alle hebben, vooral omdat je je verhaal kwijt kunt en je ook weet dat je niet de enige bent.. @ Smoekie. heel veel succes meis, zal voor je duimen dat er een heel poistief niewutje komt bij de huisarts. @Moons, spannend.. zal voor je duimen meis. @ twinny voor jou geldt het zlefde, heel veel succes en hopen op een poistieve test.. @kailey, zet hem op in ronde augustus!!! Zotje, meid, hoop dat je buikpijn andere redenen heeft.. en dat je een van de gelukkige mag zijn die kan gaan testen. @ Zorra,groot gelj heb je, dit is een leuk clubje! jij ook zet hem op meid. en natuurlijk ook de rest succes met NOD Juli en Augustus!! Liefs
Je haalt me de woorden uit de mond Fay, van harte meid! Echt super voor je, ben stiekem wel een beetje jaloers haha. Voor de rest, succes met wachten en/of klussen! Ik zit ook weer op de wachtbank... heel frustie, helemaal omdat ik denk dat het voor deze maand toch al bekeken is (te weinig geklust) en dan is dit zo'n jammerlijk onzinnige wachtperiode!