NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Idem: vind ook dat er niet zo gereageerd moet worden, het is nu eenmaal aanpoten om het allemaal te volgen :)
    ne meis ik zit ook op de wachtbank denk ik, volgens mij heb ik geen eisprong gehad deze maan... blaasontsteking ect.. dus , gaan we voor ronde augoustus!!
    eb me wel suf geklust hihi maar ja zonder ei schiet het ook niet op ha ha !!
    Go for it en dan zetten we de mannen flink aan het klussen :)
    Liefs

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dankjewel Lisje, hoor het morgen wel, heb verder totaal niet het idee dat het idd zo is, tis meer dat ik gewoon die twijfel weg wil hebben, 2 x heel licht is gewoon *$#*& dus ik stel me er op in dat het niet zo is kan het enkel meevallen (al zit de hoop er wel natuurlijk) we zullen wel zien....

rest van de meiden succes maar weer....

Indy...fijne vakantie meid, hier volgende week nog dan hebben ze hier ook lekker vakantie...en als het weer nou ff zo blijft zoals nu kan het niet stuk... :D

3. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    @ smoekie, nou meid ik zal heel hard gaan zitten duimen morgen voor je... heb het weekend weinig tijd maar zal toch even proberen te kijken hoe het is!

Liefs Lisje

4. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Caithlin:Misschien wel te weinig geklust maar 1x kan al voldoende zijn ;) De hoop dus nog niet opgeven hoor!

@Smoekie: Heb je straks hopelijk in ieder geval meer zekerheid.

@Lisje: Misschien wel een ei gehad, maar niet gevoeld/geen tekenen etc...Alles kan nog hoor!

@Minoes: Als iemand aan geeft dat ze echt hulp nodig heeft dan zal er idd echt wel gereageerd worden, het is en blijft een forum en mensen voelen zich wel/niet aangesproken met wat je schrijft en er word daar naast ook zoveel geschreven dat je soms iemand vergeet. Ben het dus met je eens (als ik dat nou meteen zeg en niet eerst heel verhaal op hang, hahahaah :oops: )

Zo volgens mij heb ik nu iedereen gehad, dat hoop ik dan maar ;)

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Maar jij had toch net als ik een niet helemaal positieve ovu test? Dan vind ik gewoon dat je een eisprong hebt gehad, anders heb ik hem ook niet gehad :)
    Denk toch echt dat je wel een eisprong gehad hebt hoor, hij wordt niet voor niets opeens donkerder en daarna weer lichter? Maar goed, afwachten, als je gewoon ongesteld wordt kun je er vanuit gaan dat ie geweest is (al is het natuurlijk hopen dat ie uitblijft ;))

Zorra, ik weet het. Maar de enige keer van belang was ongeveer 2 a 3 dagen voor de eisprong, en nog wel in het zwembad! Dus ik verwacht daar niet te veel van ;)

6. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he Zorra, wie weet of mijn ei is geweest ,maar denk het niet heb blaasontsteking en ovutets voor deze maand, wilde het eens proberen maar daarvoor moet je urine 4 uur in je blaas hebben gezeten, hihi nou dat ging niet lukken, waardoor ik niet een echt positief maar ook niet echt negatief testje kreeg.. hihi snap je het nog... dus komt er op neer.. ei of geen ei... volgende maand beter misschien!!

Liefs

7. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    Dankjewel Lisje en Zorra, morgenochtend nadat ik de kids heb weggebracht ga ik er gelijk langs dat doet de assistente zelf tussendoor daar een test, en anders als ie negatief is in overleg met de ha een bloedtest maar dat hoor ik morgen wel, en zodra ik het weet weten jullie hier het ook allemaal hoor hahahaha...negatief of positief, ik blijf in ieder geval positief doorgaan ;)

Hey Lisje, btw dat je een blaasontsteking hebt (gehad) wil niet zeggen dat je daarom niet kunt testen hoor, ze adviseren om voordat je test 4 uur niet te hebben geplast maar als je op je piek zit geeft de test het evengoed wel aan hoor, het kan ook zo zijn dat je mischien getest hebt na de piek (mischien is jouw lh piek wel savonds of 's nachts geweest) en daarom minder duidelijk...gewoon positief blijven meid...en anders idd volgende maand hopelijk beter....

succes

8. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    dank je wel voor het geven van goede hoop!! :)
    meis ik duim voor je en zal het weekend nog wel ff gauw kijken of er al nieuws is!!! :)

Liefs en zet hem op , natuurlijk iedereen succes he!

9. Janna72

Janna72 Lid

Jul 12, 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo hier Janna die ongeveer 72 berichtjes achterloopt, fijn dat er zo veel uitgewisseld wordt!
    @Smoekie, zet em op! En anders gewoon heel veel succes in de volgende ronde!
    @Lisje, ik had ook niet altijd een positieve ovu test maar volgens de gyn werkt alles gewoon (n.a.v. bloedtests) dus ik zou zeggen hoe de moed er in!
    En alle andere dames, sterkte en geniet van het mooie weer..... dit is toch echt DE tijd van het jaar om een baby te verwekken, vinden jullie ook niet?

Liefs, Janna

10. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dankjewel janna, zou idd mooi zijn, dan kunnen we hier ook eens barbeknoeien met een verjaardag of eens een keer een partijtje vieren aan het water hahaha, hier zijn ze allebei in de rottige kou jarig (nov en jan) zij hebben vaak met een partijtje dat ze lekker naar een openlucht zwembad of speeltuin gaan oid en wij met partijtjes van hun naar dichte dingen als kidscity etc...ook wel leuk maar vindt het wel wat hebben hoor lekker met het mooie weer jarig zijn...ik ben zelf van 2 juni vindt het heerlijk als het mooi weer is heb je altijd meer zin dan in de winter ... ;)

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm als je nu kindjes maakt.. dan is het over 9 maanden niet hoog zomer hoor :)

12. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    [het hoeft van mij ook niet hoog zomer te zijn, als de zon maar lekker schijnt en de temperatuur wat lekkerder is dan in nov en jan...we hebben met maart vaak zat al gebarbeknoeid omdat het zulk lekker weer was, en dagen bij moeders op het balkon gezeten omdat het zulk lekker weer was(vorig jaar niet dan en dit jaar ook niet echt)

nee voor mij zit er al vooruitgang in als het nu wel al zover zou zijn ;)

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nou ik ben precies vndaag jarig... vier volgende week zaterdag mn verjaardag maar echt iedereen die ik ken is natuurlijk op vakantie en dat vind ik toch wel heel erg jammer
    vierde "vroeger" mn verjaardag altijd eind augustus.. dat ging een stuk beter :)

Dus wat dat betreft zou ik mei of juni een prima optie vinden :)
    (then again.. mocht het zo zijn.. ga ik natuurlijk niet klagen over maart :D)

14. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meis, dus dat kan ook nog zomaar, nou fijn dat dat een mogelijkheid is... is er nog hoop voor mij hihi :) en ja ja je moet flink bijblijven om dit allemaal te volgen he... ;)

Liefs Lisje..

en de rest van de meiden zet hem op en alvast fijne avond! ;)

Liefs

15. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Gefeliciteerd Saskia hieperdepiep hoeraaaa!!!
    Smoekie suces morgen bij de ha.

Lisje ik heb eens in het archief geplozen en kom daar wel meer stukjes tegen over ovu testen die niets aangeven en meiden die dan toch zwanger werden. Dus niet meteen denken dat je geen ei legt ;)

Moons ik zal je advies aan nemen, volgende week weer eens testen als er niets is. Jij succes, hopelijk iets heel positiefs.

Verder is dit weer toch zo genieten, ik ben zo een zomermens en ben helemaal in de bloei (nu die bevruchting nog :) )

Groetjes Erica

16. Minoes

Minoes Actief lid

Jun 25, 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    @SASKIA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! HIEP HIEP HOERAAA! In ieder geval kunnen wij je allemaal feliciteren, ook al zijn je vrienden op vakantie, hier is altijd wel iemand!

17. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Gefeliciteerd met je verjaardag saskia!

Ik kom net bij mijn mams vandaan en vroeg hoe het met pa was.
    Hij heeft bronchites ( hoe schrijf je dat??!!), dus hij krijgt nu een kuurtje en dan moet ie weer wat beter worden :) :) :) :) :) :)

Ben zo blij!!!! De longfoto was hetzelfde gebleven, dus de tumor was niet gegroeid!!

18. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Heel fijn om te horen Patje!!

19. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    He gelukkig Patje, niks ernstigs. Jouw dag kan niet meer stuk he? Nu nog een positief testje en dan kan jouw zomer ook niet meer stuk :D

Gefeliciteerd met je verjaardag Saskia!!!!

20. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dankjewel Erica..

enne saskia van harte meid... :D

Share This Page