HIhi oh dus kan nog goed zijn dat ik wel een ei heb gelegd, maar het niet gemerkt heb hihi wat een uitdrukking super, dat je daarop komt.. maar geeft weer een beetje meer hoop!! thanks daarvoor...lief van je. en hoop natuurlijk dat het heeel gauw raak is voor je! @ Saskia, Proficiat meis, fijne dag!!! @pajte, super voor je met je pa......gelukkig is het niks ernstigs!! de rest, ik wens jullie een fijne zwoele zomeravond ha ha Liefs Lisje
hoi meiden Vandaag ff heerlijk wezen zwemmen, had het zo ontzettend warm de hele tijd!! Voel nog altijd niet alsof ik ongesteld moet worden, mis een aantal essentieele dingen...... Temp. blijft 's morgens heel constand, wacht dus nu maar op de daling die dan meer zekerheid voor de geeft!!! Vind temperaturen dus al eng het 's morgens, hihi..... Ach morgen een dagje werken dus het is zo weekend. Weet inderdaad niet precies wanneer mijn eisprong was, de gynaecologe ,maakt daar een schatting van adhv bloedtesten. Tja woensdag 2 weken geleden is geinsemineerd, dus als vrijdag daarna niet bevrucht is geweest dan zijn de zaadjes verloren gegaan.............. In de vorige ronde hebben ze 2 dagen na de inseminatie de eisprong met echo gecontroleerd en het eitje was toen in iedergeval weg. Ga er dus van uit dat het deze keer ook gesprongen is........ Nog ff afwachten en positief denken dan maar, want ik heb er eigenlijk een goed gevoel bij. Mijn partner bekijkt het echter veel kritischer en zegt dat ik niet zwanger ben........ heb tenslotte vandaag negatief getest en ze geloofd niet zo in alle vage klachtjes, aangezien ze van mening is dat ik mijn lichaam nog nooit heb kunnen "lezen" hihi.......... duimen dan maar.......... grtjs Twinny
HAi Smoeikie....ik ook, ben voor de derde dag ongi maar 2 positieve testen vandaag en een nega....ik weet niet goed wat ik moet denken...zou dit een vroege afstoting zijn geweest?
Zou heel goed kunnen.. had ook 2 posi en werd daarna ongi.. heb 2 verschillende testen gebruikt. heb daarna niet meer getest.
Ja, Kl@#$%te he Natasja....Ik ben niet verdrietig ofzo, maar vind het wel een hele rare gewaarwording....heb vandaag getest voor de grap en daar kwam dit dus uit....had nl steeds vreselijke hoofdpijn...
Ja, heb geen krampen (eerste dag wel een beetje), maar is wel normale heftigheid...als ik al zwanger zou zijn, dan ben ik het denk ik geweest en nu niet meer, maar goed....ik kijk het ff aan, doe morgen nog maar een test met ochtendurine en dan wellicht hA bellen, niet dat die veel kan doen, maar wellicht ben ik 1 van die rare vrouwen die eerst nog menstrueert.....kan me bijna niet voorstellen, maar goed... Mijn tandarts vroeg gisteren namelijk ookal of ik zwanger was. Dat zag ze aan mijn gebit....maar denk dus zelf dat het net als bij jou en vroege afstoting is geweest...
Hmm als ik zo eens zag dat er toch een aardige dosis zwangeren was vandaag... was er 9 maanden voor mijn verjaardag zeker wat leuks *Grinnik*
bij mij dus andersom, ik ben op "tijd"ongi geworden, maar doordat de gyn vorige week vroeg (tijdens onderzoek) of ik zwanger kon zijn, waarop ik natuurlijk zei dat ik hoopte van wel maar ik het me niet voor kon stellen, zei hij dat het evengoed heel gewoon heel goed mogelijk was, en dat dat bloed (wat hij niet kon verklaren) dan van een eventuel innesteling zou kunnen zijn maar ik werd dus dinsdag gewoon ongesteld, en woensdag kwamen mijn testen binnen, dus ja dat met erbij opgeteld dat ik bij de 2 andere kids ook gewoon ongesteld was deed me toch weer testen, en die was dus heel erg licht positief (s middags) snachts nog een test ertegenaan gegooid die negatief was, en vanmiddag toch nog een (had er weer genoeg) en die was ook weer licht positief...dus ja geef me dan gewoon een negatieve en niet zo op deze manier...maar goed morgen weet ik dus meer....
voorheen had ik altijd die van midstream, nu die &*^% romed testen waar ik nu zoveel negatieve dingen over lees, en waarover ik gisteren nog positief schreef dat er verschillende dingen konden zijn waardoor een test (waarmee je vroeg kunt testen) eerst positief en dan weer negatief kon zijn... ik zei toen nog ik ben in staat om er een test tegenaan te gooien omdat ik ze net had binnen gekregen, en die 1e was dus heel licht positief (met middag urine) de 2e was s nachts negatief, en de 3e vanmiddag ook weer licht positief... dus vandaar toch maar afspraak gemaakt voor morgenochtend om ff bij ha te checken nou ben ik zo'n nuchter type en wordt ik alsnog gek dus gewoon ff uitsluiten om het maar ff zo te zeggen...
Jee meiden, jullie houden het wel heel erg spannend hier zeg. Ik hoop echt dat jullie allen de spanning tot een positief einde brengen In ieder geval veel succes, ik zal duimen. Liefs, Bibi
Het blijft spannend he dames??!! Het is wel een erg vruchtbare maand geloof ik dus wij kunnen er ook nog wel bij!!!
wilde niet reageren maar dit is niet mekkeren maar ik vertel de waarheid en hier kunnen jullie blijkbaar niet tegen ik ben het zat met jullie doei
Jeetje zeg...denk idd dat je beter even weg kan blijven. Je bent een beetje snel op je teentjes getrapt. Niemand heeft het slecht met je voor hier! En ook ik merk dat ik steeds minder mensen "ken". Nou ja, dan klets je gewoon ff wat minder mee....niks aan de hand toch?? Het ga je goed!
Ik ben niet boos niet op mijn tenen getrapt hou eens op nu niet leuk om mij zo uit te kafferen ik mekker niet ga lekker door waar jullie mee bezig zijn