he meiden, was ik weer even tussen door!! Lauraatje proficiat........! super!!! en de rest van de meiden, go for it!!!! ik duim mee voor jullie ( en natuurlijk ook voor me zelf!!) mijn NOD is 22 juli, maar heb o komma o klachten en denk als ik zwanger zou zijn dat ik toch wel iets zou merken... toch? of mijn ei nu wel of niet gesprongen is ( denk niet) Liefs Lisje
Hoi meiden! Mijn nod is 21 juli, spannend hoor, nog 6 dagen! Dit is de eerste ronde na een miskraam en hoop toch dat de geruchten waar zijn en dat je idd snel zwanger bent na een miskraam! Liefs Dawn
Die geruchten heb ik nog niet eerder gehoord Maar laten we hopen dat het zo is Na mn 1e MK ben ik wel meteen zwanger geworden en tot 34 weken gebleven, dit is mn 2e ronde na mn 2e MK, hopen dat het deze maand raak is maar ik durf er eigenlijk niet op te hopen, zou wel weer erg snel zijn.
Hey lauraatje, gefeliciteerd meis Ik had gisteren hele lichte bruine afscheiding en nu vandaag alleen witte afscheiding en verder nog helemaal geen klachten van de terwijl ze morgen zouden moeten komen. Normaal heb ik 1 a 2 dagen van te voren hoofdpijn en al lichte kramp bij de grote boodschap maar helemaal niks. Ik hoop toch wel een beetje dat ze wegblijven hoor
Gisteren ongi geworden... Lijkt me mooi... 28 dagen. Hopelijk blijft dat zo... (of helemaal geen ongi meer natuurlijk) Maar ik bedoel eerste was 24 dagen en nu 28 dagen.. Dus ik hoop dat het hier bij blijft... (ga nu bijlezen)
Lauraatje, Gefeliciteerd!!! Whiehieuw!!! Marlene, balen meid... Volgende ronde!!!! Dawn, heel veel succes.... Goh Noesje, spannend!!!! *helaas was mijn pendel niet uitgekomen (juli) of ik moet juli zwanger worden en aug positief testen Ik ha doverigens helemaal geen klachten.. Hier en daar wat weeïg.. Tot gisteren avond, een rugpijn... niet te krap... Nou en daar waren ze... Kom ik er nog mooi vanaf...
hoi meiden lauratje van hart nog maals..........is toch duidelijke test nu. Noesje spannend hoor Jammer Tigger gister had ik 1 wat lichtbruins in mijn afscheiding, daarna geen afscheiding meer!! Vanmorgen niks en vanmiddag opeens wel krampen in mijn buik en toen licht roze afscheiding. Lijkt net alsof gewoon niet goed door wil zetten !! Straks zullen de wel echt er zijn, maar nu zijn de krampen weer weg!!! Weet niet wat ik deze ronde van me lijf moet denken......... Heb wel idee dat mijn temp. nu iets gedaald is................ grtjs Twinny
Voor de meiden die nog wachten, heel veel succes en ik hoop jullie niet in augustus te zien!!!! Ik ga naar Augustus... *zwaai*
Hallo Allemaal Vandaag per toeval op deze site terrecht gekomen erg leuk moet ik zeggen...ik heb een vraag en hoop dat iemand dit herkent. Mijn NOD is morgen en omdat ik van de week best wat "kwaaltjes" had kon ik me niet beheersen en heb een test gedaan van Romed...2x positief!Nu las ik ergens dat deze testen niet betrouwbaar zijn en vaak vals testen..toen heb ik gister een kruidvat test gedaan en was negatief Wie heeft dit ook gehad? Groetjes Heidy
Hoi Meiden, Helaas, ik ga naar de volgende ronde. Had gisteravond een paar drupjes helderrood bloed, hoopte stiekum dat het toch om een innesteling ging, maar sinds vanmorgen zijn ze dan toch in alle hevigheid doorgebroken. Ben in ieder geval blij dat mijn cyclus na mijn mk weer op orde is en dat ik niet weken op mijn ongi moest wachten, zoals sommige meiden. Hadden mijn 4 pendels die zeiden dat ik zwanger was toch ongelijk. Succes voor alle meiden van het juli nod forum, ik ga naar augustus. Mijn nod is 15 augustus. We gaan 5 augustus op vakantie, heb ik in ieder geval genoeg afleiding na mijn groene periode. Liefs Moons
hoi meiden VAnacht zijn ze dan echt wel doorgebroken en heb flinke krampen in mijn buik. MOrgen dus maar het ziekenhuis bellen en opnieuw opstarten dan maar.... Ga nu ook gezellie verhuizen naar NOD aug........ DOei en succes allemaal grtjs Twinny
Pffff vandaag mijn NOD en nog nergen last van ik ben benieuwd of ze gaan komen. Moet ik zometeen ook nog eens 12 uur aan een stuk gaan werken dus ik hoop dat als ze komen dat het pas vanacht is. Maar eigenlijk hoop natuurlijk dat ze wegblijven Jullie lezen het morgen van me of ik naar topic augustus moet
Hoi meiden, Twinny, moons wat vervelend dat ze door gebroken zijn succes de volgende maand. Duimen draaien voor de meiden die naar hun NOD toe gaan of overtijd zijn.
noesje spannend !! Mijn duimen draaien voor je op volle toeren ! Moons en twinny balen zeg, succes in de volgende ronde ! Gr.
Dank je micha Draai ze er niet af he haha Ik ben al 3 keer naar de wc geweest om te plassen in een uur tijd zal wel van de zenuwen zijn denk ik