hallo,ik kom er ook bij . Mijn NOD is 20 juli ,ik heb al testen in huis gehaald en ik moet me echt inhouden om niet al vast te gaan testen. Ik heb deze keer last van slijm (helder ) dat heb ik normaal niet voor mijn NOD. En mijn linkerborst is wel donkerder en de rechter niet. Ik heb het gevoel dat er van alles zit tegebeuren in mijn buik. Ik zit de dagen af te tellen . Van harte gefeliciteerd aan iedereen die zwanger is en degene die wachten :GOOD LUCK. Ally
Hoi allemaal! Mijn NOD is 21 juli en ook ik voel vanalles in mijn lichaam! Mijn borsten doen zeer en volgens mijn mannetje zijn mijn tepelhoven groter...mijn buik is al een week opgezet en bij vlagen ben ik misselijk.Wat zijn jullie "kwaaltjes " voor de NOD??? In april heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, die zonder operatie vanzelf is "afgevloeid". Nu durven we het weer aan, maar vind het wel eng hoor!! Ik ben 30, mijn man is 47. Ons gezin bestaat uit zijn 2 kids en mijn zoon. Best druk, maar we willen supergraag samen nog een kindje!!! Liefs Emma
hoi allemaal! lauraatje gefeliciteerd!echt gaaf! jimmy: we hebben allebei op dezelfde dag de NOD. dat is wel leuk, kunnen we elkaar goed op de hoogte houden! iedereen veel succes!voor degene bij wie de zijn gekomen, zet hem op de volgende ronde! degene die nu nog in afwachting zijn....ik duim voor jullie allemaal liefs dees
en natuurlijk alle nieuwkomers, welkom! ik heb nog steeds zulke pijnlijke tepels heb dit nu al een paar dag, het is echt zo'n vervelend pijnlijk gevoel.....alleen weet nog steeds niet goed wat het kan zijn.... liefs dees
he he meiden, was ik weer ff tussen door.. wat een weertje he... welkom nieuwkomers... mijn nod is 22 juli maar nogmaals, 0 komma 0 klachten, maar ja zoals je eerder hebt kunnen lezen volgens mij ook geen eisprong dus tja wanneer nu precies nod is me ook onduidelijk... nog 1,5 weekje en dan lekker naar spanje, kan ik me ergens anders op focussen hihi... meiden nog een fijne dag en ik ga zo ff lekker naar Nijmegen ( zomerfeesten ivm 4 daagse).. Liefs Lisje
hey lis, voor jou wordt het nu ook spannend....ik zal voor je duimen! lekker vakantie......waar ga je heen in spanje? veel plezier in nijmegen liefs
he meiden, Ik wens de dames die naar de volgende ronde gaan veel succes en diegene die nog wachten, veel succes met wachten. Zelf zit ik ook nog in de wacht, ik zou woensdag ongi worden worden maar gister en vandaag al iets rood en rose bloed verloren...... Tja, of een voorbode van de duivels want mijn temp was ook van 36.9 naar 36.6 gegaan of het heeft met innesteling te maken Als mijn temp morgen weer omhoog is dan heb ik nog hoop anders ga ik ook mee naar aug. Nou ja, ik ga dan misschien eerst wachttijdbemiddeling aanvragen voor mijn neusoperatie en die eerst uit laten voeren. Maar goed, ik weet het over een paar dagen en wie weet morgen al wel.
Mijn NOD is 20 juli... Heb ook al de testen in huis en kan me met moeite beheersen om niet toch stiekem een testje te doen. Moet toch wachtenwant mijn vriend moet er wel bij zijn en is 19 t/m 22 weg en daarna moet ik misschien vijfdagen in de ochtend(2-10) werken.. Britt
Nou bij mij nog geen teken van de Als ik dinsdagochtend nog niet ongi ben doe ik een test. Nog een vraagje vandaag (zondag) is mijn NOD maar mijn banner geeft al 2 dagen overtijd aan terwijl hij gisteren aangaf over 1 dag testen. Hoe kan dit????
Noesje, Wat spannend zeg. Volgens mij zit het zo. Je nod is de dag na dat je ongesteld moest worden, dus je eerste niet ongesteld dag. Dus op je nod ben je al 1 dag overtijd en kan je testen. Daarom ben je vandaag al twee dagen overtijd. Liefs Moons
He Desi, wordtzeker spannend, voor jou ook he... nog een weekje!!! Ik denk alleen niet dat er iets raak is, want ik neem aan dat je wel iets moet voelen als je zwanger zou zijn... ik voel wel wat ha ha maar da's door die medicijnen van mijn blaasontsteking ( gelukkig laatste pilletjes vandaag!) Ik ga naar Sant Pere Pescadore hihi da's in de costa Brava! nu alleen hopen dat als mijn ongesteldheid komt, dat ie op tijd komt, want dan ben ik het net niet meer als ik op vakantie ga!!! En jij? ga jij nog weg? Ik duim voor je meis!!! Liefs
he meiden, spannend allemaal voor de gene die op hun NOD zitten te wachten... heel veel succes en de rest zal ook heel hard voor jullie duimen@!!! Liefs Lisje
he meid, volgens mij ook... lekker weekend gehad? ik ga nu nog ff genieten van het mooie weer!! Liefs Lisje
Hoi allemaal, De stress periode is ook voor mij weer aangebroken. 8) 24 juni mijn laatste od gehad. Waarom zijn die laatste 2 weken nou altijd zo spannend? Heb veel last van steken in mijn lies(onderbuik). En was in het weekend licht misselijk (misschien van eisprong) Verder nog nergens last van, dus het zal wel weer niks zijn. Je zou eigenlijk je ei maar een paar dagen voor je ongi moeten hebben i.p.v 2 weken. Nu moet iedereen veel te lang in spanning zitten. Nou Alle dames die nog zitten te wachten SUCCES!!!
Ik dacht dat het de dag nadat je ongesteld moest worden...Maar ja inderdaad als ik de 19e ondesteld moet worden en ik wordt het niet is het wel mijn eertse Niet Ongesteld Dag...grappig Weet iemand het precies... Britt
He Lisje, ga je daar op een camping? Ben daar in mijn tiener jaren 2 keer geweest en 2 jaar geleden ook nog eens!