ik ben 3 daagjes over tijd geweest maar wist eigenlijk al dat het nix zou worden nu ben ik gister ongi geworde helaas.... groetjes grummelke
Jammer Grummelke, maar vermoed met dat mooie weer dat we volgende maand ook weer een erg vruchtbare maand tegemoet gaan, dus wie weet Ik zie net op m'n banner dat vandaag m'n NOD is als ik uitga van de cyclus van vorige maand (25 dagen) maar ik hou het maar gewoon op die van 29 omdat ik volgens mij ook een vrij laat eitje had, dag 14. Nog ff doorbijten hier dus
Hoi allemaal, Even benieuwd naar jullie mening...vrijdag is mijn NOD..maar kon het natuurlijk niet laten..zonet een test van de apotheek gedaan en ik zie een heeeeel licht streepje...is het slim vanmiddag van het kruidvat nog 1 te doen?Ik las dat die erg vroeg gebruikt kan worden?? Pffff..zenuwslopend dit!!!! Liefs Emma
Hee dames, ik ga gezellig mee naar augustus, gisteravond werd ik overduidelijke ongesteld. Gelukkig eerder dan verwacht dan zijn me die twijfel dagen bespaard gebleven. Maar Lauraatje super gefeliciteerd! Volgens mij twijfelde niemand eraan dat je zwanger bent, behalve jijzelf nog een beetje.. Zo zie je maar, alles kan, zwanger zijn terwijl je je niet zwanger voelt, en niet zwanger zijn terwijl je je wel zo voelt (ik had echt goeie hoop dit keer). Maar goed, ik wens iedereen die nog niet weet waar die aan toe is heel veel succes en sterkte. En voor wie het is tegenvallen, kop op nieuwe ronde nieuwe kansen (heb gister wel meteen een fles wijn open gemaakt, dat is dan weer de positieve kant van het verhaal). Groetjes, en veel liefs en succes deze (werk)week! Janna
Oh Emmaatje ik lees net je berichtje volgens mij is het het meest verstandig om 1 dag te wachten en dan nog even een nieuwe test te doen. Ik heb gelezen op een site dat zwangerschapshormoon zich iedere twee dagen verdubbelt. Dus dan zou je zeker een streepje moeten krijgen. Ook met dezelfde test. Overigens denk ik een streepje is een streepje, dus eigenlijk weet je het al........ Maar ja na je nod is het allemaal nog zekerder natuurlijk.... toch al voorzichtig gefeliciteerd! Janna.
Janna en Grummelke, jammer van de duivels, maar augustus wordt heel vruchtbaar hoor!! Dit wordt de laatste ronde voor ons (hoop ik) Emmaatje, ik zou ook morgenvroeg met ochtendurine testen, maar een streep is een streep toch? Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Liefs Moons
Heel voorzichtig dankjewel..zal spannend blijven tot vrijdag idd..ik haal vanmiddag wel test en dan zal ik me inhouden tot morgenochtend!! Jemig...
Dank je wel Moons! Ik denk ook dat het volgend jaar april een bijzonder drukke tijd wordt voor al die verloskundigen! En Emmaatje, je kan al beginnen met genieten... Ik ga gezellig verder in Augustus....
hey lis ik ga ook nog op vakantie maar dat duurt nog ff, ik ga eerst 24 aug trouwen en daarna lekker op huwelijksreis...dus nog ff meer dan een maandje wachten... liefs
he he , ja we gaan naar de camping daar.. in een grote caravan.. lang geleden dat ik met de caravan ben geweets... is het een beetje leuk daar? @Patje.. ja meis naar die camping... is het wat? : Liefs en succes meiden!!!
Ja de omgeving is wel leuk, rosas enzo. Ik ben zelf naar L'amfora geweest. geniet er lekker van! heerlijke stranden!
oh da's wel fijn om te horen... we gaan met een hele bubs... mijn vader en vriendin en hun kids van 10 en 8 gaan, mijn halfbroertje van 18 en zijn vriendin en mijn mannetje en ik dan... we gingen eigenlijk niet op vakantie.. maar het werd aangeboden. dus tja... das wel super lekker.... iedereen ook een hele fijne vakantoe gewenst Liefs
@lisje, die camping is erg groot en heerlijk aan het strand. Ik hoop dat je wel aan de linkerkant van de camping staat en niet aan de rechterkant want dat is het nieuwe gedeelte en daar is weinig schaduw!! Hebben julie een stacaravan of een eigen die mee gaat?? Wij hebben ons er wel vermaakt, vooral het strand is geweldig daar. Heel veel plezier.
heb ook een heerlijk warm weekend gehad moet nog wat worden over een week dus.De kinderen wilden niet gaan maar moesten weer naar school vandaag helaas. Maar beetje jammer op ons veld staan mensen en ook vriendjes van de kinderen die gaan als we komen de 1 gaan over 3 weken dan naar huis en die andere blijven nog een week. Hebben wij weer hoor nou ja word best gezellig en het is bloedheet zondagochtend werden we wakker in een sauna zo warm was het Ik moet nog even geduld hebben en als ik mijn NOD dag krijg zit ik op de camping heel benieuwd en ik heb deze maand niet eens mijn ei gevoeld en vamorgen een soort ongi gevoel en is nu wel weg Indey
hoi indey ik dacht dat je tijdje op vakantie was!maar je staat op een camping ofzo>, wel hier in nederland?je had mooi weer iedergeval!erg heet dat wel! jammer voor de kinderen met die vriendjes dat ze elkaar mislopen. had je helemaal geen ei gevoeld?wel spannend dan hoor!succes liefs dees