@Noesje: He wat balen nou zeg, ik zal je in het NOD augustus een warm welkom geven (of misschien liever een koude ivm het warme weer ) @Indey: Dat is jammer zeg dat de vriendjes van de kinderen straks niet meer op de camping zijn, maar je zit precies in het hoogseizoen dus vast genoeg nieuwe vriendjes voor ze! Nog een weekje en dan hebben ze lekker vakantie!
hoi hoi ik ben op ons eigen eiland hier op vakantie en hebben geen last van file en lange ritten in de auto die zo bloedheet zijn. Gisteren zijn we rond 5 uur naar huis gegaan en inderdaad dan is het hoogseizoen begonnen en het mooie is mijn dochter zei het wij hebben nog 6 weken te goed en hun moeten dan binnenkort weer naar school en daar heb ze gelijk in gehad en over mijn ei ik heb hem 2 maanden gevoeld maar deze maand niet en volgende week woensdag moet ik ongi worden en hoop het niet natuurlijk Indey
Hmm ik hoop stiekum dat ALS ik ongesteld ga worden.. dat dat toch ene paar dagen te vroeg is Vier zaterdag mijn verjaardag.. en wil eigenlijk niet te veel drinken als ik niets weet. Maarja.. om nou heel de dag fris te drinken vind ik ook wat flauw Doe het vaak zat als we bezoek hebben maar ik ben maar 1x per jaar jarig.. en het is verschrikkelijk rose-weer natuurlijk Niets lekkerders dan glaasjes Rose in de zon
Is het daar oo zo heet nu? zat net buiten weg te schroeien voor mn gevoel Zelfs mijn donker gekleurde collega kwam vroeg terug van de lunch en nomraal kan die flink wat hebben toch
het is hier ook heel erg heet nu moest even terug voor een krat die ik nodig had en volgens de tempmeter wat het in de caravan en tent 35 graden dat zegt genoeg he dus ik hoop dat het volgende week niet zo warm is en ik kan er niet tegen want ik heb weer dikke voeten Indey
Lekker.. 35 graden in een tentje Spontaan ben ik blij dat ik werk.. zit hier namelijk geowon in de airco Staat eigenlijk te koud.. maarja daar kom ik wel overheen.
Noesje, jammer van je ongi, welkom in augustus nod, dit wordt een hele vruchtbare maand hoor!!! Liefs Moons
Hallo meiden Ik ga naar ronde 2 de zijn er een beetje (bruin/rood). Lisje en Indey ik wens jullie een fijne vakantie, veel plezier!! Desi 23 ik hoop dat jij en je aanstaande een mooi huwelijks kadootje voor jullie zelf hebben gemaakt . En anders op naar een mooi huwelijk en dat kadootje komt echt wel een keer!!! Emmaatje jij maakt het effe spannend hier zeg!!! Alle andere ook veel succes! Groet Erica
Hoi meiden, Ik ben zwanger, te vroeg getest, 2 dagen voor mijn NOD, maar dikke vette streep. We zijn heel erg gelukkig. Wens iedereen veel succes en sterkte. LIEFS Angelaa
Hee Angelaa!!!Hier hetzelfde verhaal dus. Vanmiddag ook nog maar ff met een andere test getest, en daar staat toch ook echt een streep op!!Welliswaar nog vaag, maar toch...ook 4 dagen voor NOD getest!! Gefeli!! Liefs Emma
gefeliciteerd angelaa. Ik denk hier toch echt game-over, nu ook waanzinnige hoofdpijn erbij, maar de echte duivels zijn er nog niet ( steeds bruinverlies) dus we wachten nog maar ff.
@Emma: Jij ook gefeliciteerd!!! @Patje: Die hoofdpijn kan ook door het warme weer komen, ik heb er ook last van. En dat bruine bloed.....zolang het nog niet doorzet....
Angelaa, gefeliciteerd zeg. Wat superleuk voor je. Hoop dat je ons allemaal een beetje aansteekt. Geniet ervan. Liefs Moons
Gefeliciteerd Angelaaa!! Auw auw.... ik lig hier bijna krom van de ongesteldheidskrampen. Net ff gekeken maar afscheiding is nog wit. Maar met deze krampen zal de ongesteldheid wel niet lang meer op zich laten wachten
We gaan met een eigen caravan, tenminste, mijn vader is daar dan al en de caravan is bijna 8 meter met ja ja airco... dus da's wel beter hihi.. geloof dat we op het oude gedeelte staan, heb ik zojuist even na gevraagd.. hihi Jij ook veel plezier met alles en het klussen natuurlijk Liefs
PROFICIAT meis.. geniet ervan!! nu voor ons allemaal hopen dat juli en augustus wat voor ons meebrengt hihi.. Liefs
He meissie, dank je wel en jij heeeel veel succes in ronde augustus he... ga voor je duimen meis!!! Liefs
Van harte gefeliciteerd Emaatje, super voor je. Enne meiden ik duim voor jullie, dat we jullie maar aan mogen steken en het een vruchtbare maand is geweest ondanks de hitte. Liefs