nu lijk ik wel een grote slijmbal twee keer is ook van het goede teveel! @vivian: leuk dat je samen met mij wil testen we trekken er elkaar doorheen he meid pooh ook meetesten de 10de?
Ik test eerst de 7e op mijn nod, maar als de ongi er de 10e nog niet is en ik heb negatief getest test ik met jullie mee! Ik ga even eten nu. XXX
Hallo dames! Ben hier een paar dagen niet geweest. Ik heb het erg druk en ben nog ongi, dus ben nu ff niet zo bezig met zwanger worden. Ik vind het wel jammer dat mij NOD nu op 1 juli valt. Nu sta ik helemaal niet op de lijst van juni; helemaal overgeslagen. Het kan ook eerder (zie de lijst van cycli onder mijn banner), maar ik ben ff uitgegaan van mijn laatste en langste cyclus- 37 dagen. M'n duimen draaien voor de meiden die hier in juni zitten te hopen. Liefs, Bianca
dame ik hoef eigenlijk niet meer te testen ik wete het zker ik ben zwanger.... vndaag 31 mei innestel dag.. en jawel hoor roze op het wc papier.. net als de vorige keren en precies op mn innesteldag dus ben voor 99% zeker...
Tja ik zou toch niet teveel gaan hopen als ik jou was meid, ookal was het met je vorige zwangerschap precies hetzelfde. Bedoel straks is het niet zo en dan ben je zo teleurgesteld.... dat zou zo sneu zijn meid. Liefs en knuffel
Ik duim voor je meid dat het echt zo is en dat je naam 10 juni in het roze staat! Hoe beschrijf jij het "ik ben zwanger" gevoel?
ho ebeschrijf ik het... ik voel dat ik met alles wat voorzichterige doe nu.. ben licht misselijk.. en duizelig.. had ik ook bij mn eerste dus er ging al een belletje rinkelen.. en nu het lichtorze op het wc papier.. plus het slijm verlie dta ik al een paar dagn heb... koud ne warm gevoel.. hele raar maar voel het gewoon... weet niet hoe het komt
Hihi, en je geeft mij ook weer een heel klein beetje hoop Vandaag 10 dagen na m'n ei en ook roze. Vind het erg vroeg als mijn ongi zich nu al aankondigt, dus ik begin toch weer een heel klein beetje te hopen. Duim ook voor jou! Pooh, ook van mij heeeel erg bedankt dat je alles zo overzichtelijk houdt =D> Nog één nachtje meiden, dan is het JUNI!
miep wanneer is je nod? ik had de eerste kee rook zoeits van wat is dit.. maar sinds dit de 3e keer is.. en bij de andere 2 ook zwanger was weet ik het gewoon bijna zeker
Tjeetje Cristel, zou toch geweldig zijn, als je op 10 juni een positieve test in handen hebt! Ik duim voor je! Ik zit nog steeds met een onregelmatige cyclus Ben nu 2 keer per maand ongesteld en weet eigenlijk niet meer waar ik vanuit moet gaan. Heb dit ook voorgelegd aan de verloskundige. Ik zal jammer genoeg geduld moeten hebben totdat mijn cyclus zich netjes gedraagt, zucht...
Mijn NOD is dinsdag (5 juni). Heb normaal vaak op de dag voor mijn NOD wel wat bruinverlies, maar niet dit. En ben erg moe en de hele dag door misselijk, maar ja, dat kan natuurlijk ook in mijn koppie zitten (probeer ik mezelf maar voor te houden). En al ruim een week heel erge pijn aan mijn (.)(.), maar dat had ik afgelopen maand ook. Hihi, je maakt het nou toch wel weer spannend! Dionne, leuk trouwens, die foto's! Wat een knappe mannen heb je!
ik wil wel maar doen we maar niet.. heb denk ik mn testen ook nog niet binnen.. dieik net heb besteld... l positief bij 20 hcg hormoon