Kwam daar vandaag een heel topic over tegen; daar plaatsen zwangeren hun eerste symptomen. Iets van 30 pagina's vol! Misschien dat je er iets hebt daar even te kijken...
Als het deze ronde raak zou zijn ben ik op valentijnsdag uitgerekend! Duim duim duim! @ Ichtus...spannend! Hoop niet dat het met de matcare dipstick is zoals ik afgelopen ronde. Duim heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard dat er straks een hele dikke tweede lijn staat! @ Daantje ben je niet bang voor de teleurstelling door te vroeg te testen? Na vorige ronde durf ik dat niet goed meer. @ Christel ik duim echt voor je dat het op je nod nog positief is! Maar bedenk je wel dat er tot nod nog veel mis kan gaan en dat de teleurstelling dan niet te groot is! Duim voor je! @ Claire ben blij dat het kraambezoek gisteren is meegevallen!
Innesteling is vaak tussen de 5 a 10 dagen na je eisprong, dus kan best meid. Maja dan zou je idd later moeten testen denk ik als het klopt van de 5 dagen na je innesteling..... Ja jammer op naar juli ik ken het. Ik dacht ook van ach is niet erg als ik nu niej zwanger ben, ken ik lekker drinken op vakantie. Maja wil het zo graag en vind sapjes ook lekker hihihi
miep80 je kan 4/5 dagen voor je nod poitief testen maar als je nega test wil niet zeggen dat je niet zwangerbent. 51% van devrouwen test dan posi terwjl 49% dus nega test en toch zwanger is.. ligt er ook aan welke testje doet.. je hebt testen in verschillen de hcg gehaltes
Ja als ik zondag test zit ik 1 dag voor NOD, tenzij men luteale fase weer langer is.... Pffffffffffffffff vind het moeilijkkkkkkkk hihihi
En dan moet ik er natuurlijk wel bij vermelden hoe dat topic heette "Eerste zwangerschapssymptomen". Succes ermee!
het werkt allemaal hel vaag en ja ieder llichaam is anders.... al sik toch gewoon ongi wordt jammer dan.. ispas ronde 1 maar ik voel me wel zwanger laat ik het zo zeggen en mpje... kan zijn dat je innesteling later hebt gehad.. of begin van ongi.. hoop voor je het eerste
Haha, je geeft me wel weer heel veel hoop! Ik bedoelde vooral dat als ik nu pas mijn innesteling heb, ik pas over een aantal dagen - zo rond mijn NOD - genoeg hcg zal hebben om positief te testen. Ik heb de testen van Kruidvat klaarliggen, die zijn geloof ik wel redelijk gevoelig. Denk dat ik toch ga proberen zo lang mogelijk te wachten....
Thanx miepie! Zat inderdaad al even verder te kijken.... ben altijd zo druk met lezen en inhalen dat k ernauwelijks aan toe kom.....
Jah ik had nog niet laten aanpassen op de lijst Doordat mijn luteale fase niet iedere keer gelijk is, is het moeilijk 1 echte NOD datum aan te geven
he meiden weet iemand of die buikpijn onder in mijn buik misschien innesteling kan zijn heb eens rond zitten kijken en ik zou in principe vanaf de dag dat ik die buikpijn heb gekregen mogelijk innesteling kon zijn maar kan die buikpijn daar ook van komen? word echt knetter gek van mezelf haha
Ja zo denk ik dus ook, toch zat in de kast hihihi Gebruik denk ik de test die maar 10 mU/l nodig heeft, als hij dan negatief is weet ik het ook echt zeker hihihi
Dit heb ik deze ronde ook gehad, echt 2 dagen lang pijn! Ook rond de vermoedelijke innestelingsdatum. Of het ermee te maken heeft weet ik niet, maar irritant was het wel