@daantje82: ik wacht het af, ben wel heel benieuwd... @julita: ik denk ook niet dat flamenca dansen kwaad kan, pas als je buik in de weg gaat zitten, moet je ermee oppassen, denk ik...
denk inderdaad dat er deze maand veel voor de eerste gaan maar ik vind het wel gezellig dat er ook meiden tussen zitten die er al 1 of 2 hebben jullie kunnen ons immers het beste begeleiden en advies geven dus meiden heel erg bedankt jullie zorgen ervoor dat we met gerust hart gaan slapen
@dieudonne: goed dat je zei dat prison break is, was het alweer vergeten, ik ga ook snel kijken... dankjewel!
Ik heb dinsdag voor het eerst getest. Eerst met een test van de hema en een paar uur later met de digitale van cb. Allebei positief. Het was nog maar een vaag lijntje bij de test van de hema (zie mijn album), maar de digitale gaf ook zwanger aan. Ik ga morgenochtend nog een keer testen!
welterusten allemaal alvast, ik kom morgenavond weer bijlezen... niet te veel schrijven hoor, want dan kan ik het allemaal niet bijhouden
De test van de hema kost 6,95 of 7,95. Weet het niet precies meer. Daar zit dan 1 test in. Ze verkopen ook nog doosjes met 2 testen.
daantje: wij wil deook snel voor de 2e gaan en was ook weer zwanger toen cailynn 4 maanden was maar het mocht helaas niet zo zijn.. maarja 9 maanden is ook vrij snel hopen dat het zo is natuurlijk...
hai meiden ik ben niet zo heel veel meer op het forum te vinden wil het een beetje rustig aan doen...... vandaag weer ongesteld geworden moet morgen de dokter bellen voor een afspraak bij de fertilliteitskliniek maar goed ik lees dus nog wel steeds mee zou iemend mij op de 28ste juni willen zetten? dank je wel voor de zwangere van harte! voor de rest veel succes liefs anna
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & ukkie87 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita & Taby 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel & Kareltje 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: SheDevil & KellyM 28 juni: jessica83 & hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 29 juni: Hummel 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 153 passagiers voor de Roze LIMO! 8 ongi.... 3 zwanger.... 2 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 2. dwazie1980 3. ichtus 4. MissN 5. KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! ) 6. Sab85 7. Pooh69 8 dani86 Testmarathon 10 juni 1. vivian 2. claire 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 7. Barbie79 Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly @ Dieudonnee je staat er bij! @ Anna26 dikke knuffel. Je nieuwe nod staat er bij! Ik ga voor je duimen!
hey meiden net pump wezen geven en was een meevaller kom thuis, een heel aantal pagina's moeten bijlezen van 2 uur en het lijkt hier heel spannend te worden allemaal! maar door het lezen van sommige stukken ben ik toch wel weer een eind onzeker geworden ik voel helemaal niets, nadda, noppes en merk niets van innesteling of dergelijke ik vrees er voor dat ik gewoon doorschuif naar juli ik zal mijn gedachten daar maar al opzetten en voor de gein al even gaan uitrekenen wanneer ongeveer mijn volgend ei komt (we werken in ploegen en wil toch weten of ons dit goed zou uitkomen in die periode) pfff ik hou het gewoon niet uit tot 10 juni ik wil die zekerheid: als ik negatief test, dan kan ik me tenminste klaarhouden voor die duivels groetjes claire
@claire kop op meid zegt toch helemaal niets dat je niets voelt mijn beste vriendin had pas na 2 maanden die echte symptonen dus zo raar is dat niet maar kan me voorstellen dat je gek word ik heb dat zelf ook en niemand om me heen krijgt me rustig meid ik geef je een hele dikke digiknuffel hoop dat je je dan beetje beter voelt