ik ga dan ook mijn nestje opzoeken ik breng jullie wel op de hoogte van mijn bezoekje aan de gyn kan ik eindelijk eens antwoord krijgen op al mijn vragen
@ cristel: Wij hebben zaterdag de verjaardag van de opa van m'n vriend en zondag heb ik een baby shower van een vriendin... Verder weinig plannen, maar vind het eigenlijk wel genoeg voor het weekend... @ Claire: Dat is balen... niet naar het toilet kunnen... Zeker als je eigenlijk wel moet Hoop voor je dat je het morgen kwijt bent... En suc6 bij de gyn... Ik ga ook lekker slapen. Welterusten allemaal! Liefs.
ooh tunesie.. leuk.. hoelang ga je? ik ben net terug van mexico.. maar we zijn niet naar de kust geweest... we zijn naar het binnenland geweest... waar mn man vandaan komt clair 2 eetlepels olijfolie in sapje doen helpt echt.. klinkt vies maar je proeft het niet echt...
dank je voor het advies cristel maar ik heb al fruit binnen en heb vanavond gekookt met heel veel olijfolie maar niets helpt! ik zit gewoon verstopt vandaag heb dat anders nooit maar het zal zichzelf wel oplossen het geeft alleen een naar gevoel in mijn buik en laat steeds winden
@ cristel1986: we gaan 8 daagies, lekker all-inclusive. We hebben dit op het laatste moment geboekt, we dachten dit is waarschijnlijk onze laatste kans er eens lekker met zijn 2en tussenuit te gaan naar de zon. Heb er echt gigantische zin in Alleen benieuwt of ik het op een zuipen kan zetten of niej hahaha Mocht ik zwanger blijken te zijn, ga ik lekker aan de sapjes en het fruit. De accomodatie heeft namelijk een vitaminibar.... van alles en nog wat lekker vers
oooo leuk hoor daantje! zou ook zo weer willen vertrekken op vakantie! ben net een week terug van Kos, ook een goed all-in hotelletje geboekt en het lekker op zuipen gezet toen omdat ik net ongi was geworden hahaha heeft me wel goed gedaan ik zou zo meewillen
Ik heb dit ook heel vaak (heb het aan men darmen), het voelt alsof je lucht hebt in je buik. Wat helpt om te ontluchten zeg maar is om (op het toilet ofzo) op je handen en knieeen te gaan zitten met je kont omhoog. Dan kan de lucht eruit zeg maar, trucje van mijn dokter hihihi
awel dat is het ergste: ik voel het zitten maar het komt er maar niet uit jezus, ik ga die truc morgen toch eens proberen als ik nog niet kan gaan
Van mij mag je zo mee in men koffer! En worden we allebei ongi, dan zetten we het op een zuipen hahaha
zo, nu kruip ik echt mijn bed in hahaha morgen ben ik hier weer hoor want heb een vrije dag tja, wat moet een mens anders gaan doen hé voor de derde keer dan maar welterusten dames
Zeker doen, sowieso ben je dan een beetje van dat opgeblazen gevoel af. En op je nuchtere maag morgen een glas lauw water drinken helpt ook iets.