goedemorgen dames! hier heb ik zo een meeloopdag van mijn nieuwe pleiding (van 9.30 tot 14.30) daarna kan ik me even verzorgen dan naar mijn ouders om alles klaar te maken vior mijn verjaardagsfeest van vanavond....... dus ik zal erg weinig online zijn! ook vanmorgen last van krampen gehad nu nergens meer last van.......dus ik ga er van uit dat een dezer dagen mijn ongi zal komen.......op naar ronde 11 dus! nog even antw op gister voor sammy en jannes. ik kan het goed vinden met mijn schoonouders maar we zijn zeker druk opzoek naar een woning op jezelf is altijd prettiger! en ja we wisten al heel snel dat we kinderen wilde. alhoewel nu de situatie niet echt bevordelijk is maar oke.........het zit nog 9 maanden in me en dan hebben we zeer zeker weten wel een woning XXX
goedemorgen dames! ojee, ik begin zowaar nerveus te worden voor de gyn strakjes pfff eigenlijk helemaal niet nodig denk ik , maar toch he, der werken er nog meer in de gehandicaptenzorg ik ook dus, ook in nederland, maar werk met slaapdiensten en late diensten heel leuk werk vind ik het ik heb vanmorgen ook al naar de wc kunnen gaan: 3 konijnekeuteltjes, meer komt er niet uit zit aan de fruitsap en rook nog een paar sigaretjes (meestal na mijn eerste sig smorgens moet ik rennen naar de wc) en ik hoop dat het uithaalt pffff hij ontploft bijna die buik van me ik ga dan eten en douchen en daarna kom ik verslag uitbrengen hoor groetjes werkse aan diegenen die moeten werken
@ pooh: ik hoop dat ik nog op tijd ben maar ik zou je nog een prettige vakantie willen toewensen hier in ons mooie belgische ardennen geniet er lekker van
Thanks lieverd...gelukkig is het vanavond pas en kan ik vandaag nog wat rondhangen hier! Jij succes straks bij de gyn! Idd heel mooi de belgische ardennen!
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & ukkie87 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita & Taby 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel & Kareltje 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: SheDevil & KellyM 28 juni: jessica83 & hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 29 juni: Hummel & Nikita23 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 155 passagiers voor de Roze LIMO! 8 ongi.... 3 zwanger.... 2 negatieve test... 1 twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 2. dwazie1980 3. ichtus 4. MissN 5. KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! ) 6. Sab85 7. Pooh69 8 dani86 Testmarathon 10 juni 1. vivian 2. claire 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 7. Barbie79 Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly Ik heb even de testmarathons er terug onder gezet! @ Nicenchar wanneer is je nod? Hele dikke knuffel! @ Lies ik duim voor je! Had je twee streepjes of alleen symptomen? Spannend!
goedemorgen mijn NOD is volgens banner 3 juni maar volgens cyclus morgen 2 juni heb nog nergens last van wat betreft aankomende ongi pijn of het gevoel van heb eerder andere symptonen hahah maar goed spannend weekend liefs kaley
goede morgen dames.. @ Claire, als je niet naar de wc kunt, doppinda's zijn erg goed. Een handje vol is al genoeg..
hoi meiden ff een vraag hoeveel dagen voor je NOd hebben jullie getest? ik weet dat het heel erg verschild bij mensen van wanneer ze positief testen maar ik zit toch wel een beetje in spanning, en zou graag willen testen maar aan de andere kant wil ik niet dat de telleustelling net zo graaot is als vorige keer! wat zouden jullie doen? liefs dionne
het liefst natuurlijk na je NOD, want al zou je nu positief testen, dan is de kans nog zeer groot dat je als nog ongesteld wordt. 33% van de gevallen gaat dus fout voor je NOD en dan is de teleurstelling des te groter lijkt me.
zoeizo wachten tot je nod Voor je nod testen is niet zo heel slim omdat er veel fout nog kan gaan Ik weet dat het wachten moeilijk is maar dat is voor iedereen moeilijk
Ik heb vandaag nog een keer getest voor de zekerheid (vandaag in mijn NOD) en positief Het streepje was gelukkig ook veel duidelijker dan de vorige keer! Ben nu echt heel blij
coowl gefeliciteerd! Ben echt heel blij voor je! Vandaag is ook mijn NOD, durf alleen nog niet, denk dat ik het zondag ga doen! Twijfel heel erg, soms denk ik door de krampjes dat de ongi gaat komen, maar dan zijn de krampjes weer weg.... Me temp is ook nog steeds hoger dan normaal....
Proficiat meiske ! Geniet ervan, Hier bij ons tja een nieuwe maand is gestart hé ! Het alleen nog maar zeggen dat het een nieuwe ronde is maakt me al terug down ! De vorige maanden ook hoor toen ik ongi werd maar dat ging vlug over maar deze maand wil het maar niet lukken, ik kan nergens tot nog toe nog hoop in vinden en ik begin nog maar aan ronde 3, er zijn hier velen die al zoveel rondes hebben moeten doorstaan , wel chapeau mensen en hopelijk mag je vlug ROZE nieuws met ons delen, ik zal wat naar jullie raad moeten luisteren zodat ik dit wat beter te boven kom.