@pooh.. thnx meid...hope so.. @meiske74..heb net ff jouw test in je album bekeken.. die van mij was nog iets lichter, maar herkenning is er wel!
@claire...ja ik schudde m zo uit mijn mouw...haha...leugentje om bestwil...mag wel toch? als het echt waar is dan is het voor hem een mooi verjaardagscadeau.. zou dan rond zijn verjaardag zijn uitgeteld....
@jannes.. je hebt helemaal gelijk... nadeel nu van zo vroeg testen is wel dat het nog heel goed de verkeerde kant op kan gaan.. dat besefte ik me eigenlijk pas nadat ik de test had gedaan...daar moet ik maar niet teveel bij stil staan...ben wel nuchter genoeg om mijn banner zo te laten en mezelf nog niet roze te maken...eerst maandag maar s afwachten!
Dank je wel Pooh! En Ichtus heel spanned meid! Ik hoop het voor je! Kun je een fotootje in je album plaatsen? Liefs, paula
@blondie... heb geprobeerd een foto te maken, maar lukte niet echt om dan ook het streepje te zien...mijn telefoon maakt niet echt duidelijke foto's, digitale camera had natuurlijk batterijen leeg...hmmm zul je net zien... bij volgende test die ik doe maak ik meteen een nieuwe foto!
@ichtus alvast een voorzichtige felicitatie! we gaan absoluut voor roze deze maand, mei is voor de vogels en juni is voor ons
Eigenlijk bijna niet. Elke maand van alles gehad en nu niks. Wel vanaf vandaag heel erg opvliegers en wisselende buien. Ik ga er maar van uit dat het niks wordt, dan valt het altijd mee Ben zo blij voor jou! Echt super hoor! Hoop dat ik je snel kan volgen!
Hoi Het gaat hier inderdaad heel goed he in Juni, amia ik vind het wel leuk om al die opgetogen berichten te lezen ! Ik hoop dat ik met mijn tweede NOD in juni ook veel vreugde zal mogen hebben! Dat de ongi maar vlug vertrekt zodat ik terug kan beginnen klussen
misschien juist wel een goed teken pooh! andere maanden dacht ik ook dat het raak was en had ik toch echt volledig andere symptomen.. nu is alles veel minder en nu lijkt het er toch echt op... Ik ga er vandoor en moet dit weekend werken.. zal proberen om af en toe ff te komen, maar beloof niks...als er nieuws is horen jullie het meteen...... kussss
Leuk hoor, zo'n goed bericht. Hopelijk over een paar dagen een vette streep! Ik hoop dat mijn lijf op dit moment HCG aan het aanmaken is! Maar ik denk het niet...
Dames, wat denken jullie? Dacht dat ik gister ongesteld werd. Had al wat bruin verloren en toen ik afveegde zat er een sliertje rood bij. Nu vandaag nog maar een ienie mini klein beetje bruin verloren. Ik snap het niet...
@Claire: ja, ze geven allemaal juni aan, maar juni kan ook de volgende ronde betekenen. En eigenlijk hecht ik niet zoveel waarde aan de pendels..
Heb een testje gedaan, dat was negatief, maar dat was een dag of drie geleden. Wat ik vreemd vind is dat ik geen ongi pijnen heb, waar ik anders wel veel last van heb. Mwah, misschien is het net of je zegt, moet het nog doorzetten. Dan wel liefst zo vlug mogelijk.