@ Lies: Miss beter tot overmorgen te wachten? Dinsdag testen? dan heb je toch wat meer zekerheid als dat je morgen weer test. Bedoel het goed hoor, ik weet hoe de testen kunnen roepen naar je hahaha
lies en daantje: ik duim voor een posi test meiden! ik heb heel wat last van mijn darmen al 2 dagen, maar ben de rust zelve maak me nergens druk om: is het deze maand niet, oja, mss volgende maand en maart is wel mooie maand om te bevallen denk ik dan ik heb wel veel last van stemmingswisselingen: ik snak en snauw hier maar naar mijn vriend en de andere moment ben ik weer poeslief
Heej heej.. Ben ik weer even.. Ik denk dat ik een beetje ziekjes ben..erg misselijk...vaak plassen...hoofdpijn...errug moe..val bijna n slaap..! Heb ook hele erge ongi krampen..normaal als ik dat heb breekt het gelijk door..maar nu nog niets te zien..en ik ben vreselijk aan het gloeien...! Poeh..weet niet wat ik ervanmoet denken hoor..
Echt ik weet dat het beter is, maar dan ook echt wachten is voor mij niet weggelegd. Ik bespaar liever op iets anders dan op testen Ik weet het:stomstom... Ik vind het al knap dat ik niet 2 keer op een dag test. Wel alleen deze maand hoor! De afgelopen maanden vond ik het niet nodig om te testen omdat ik merkte dat het ws toch niet raak was. Deze maandf is anders....'k weet niet waarom
Echt ik weet dat het beter is, maar dan ook echt wachten is voor mij niet weggelegd. Ik bespaar liever op iets anders dan op testen Ik weet het:stomstom... Ik vind het al knap dat ik niet 2 keer op een dag test. Wel alleen deze maand hoor! De afgelopen maanden vond ik het niet nodig om te testen omdat ik merkte dat het ws toch niet raak was. Deze maand is anders....'k weet niet waarom
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Wies31 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 27 juni: SheDevil & KellyM & essiee 28 juni: jessica83 & hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 29 juni: Hummel & Nikita23 & Dani86 & lievebeestje 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny 172 passagiers voor de Roze LIMO! 15 ongi.... 4 zwanger.... 6 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 2. dwazie1980 neg 3. ichtus ZWANGER !! 4. MissN 5. KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! ) 6. Sab85 neg 7. Pooh69 8 dani86 ongi 9.ukkie87 Testmarathon 10 juni 1. vivian 2. claire 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 ongi 7. Barbie79 8. mss 9. Susan71 10. Pipi24 Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly 6. Wies31 Hoi allemaal, Weer even een update van de lijst gemaakt (ik kan het toch niet laten he ) Ichtus super gefeliciteerd joh!!! Geniet er maar lekker van!! Ik ga je missen hier, maar hoop je snel te volgen! Weekendje Ardennen was zalig! Even helemaal weg en nergens aan denken! Ik ben vergeleken met vorige ronde er ook minder mee bezig (maar toch nog heel de dag hoor ). Ik ben er gelukkig wat rustiger onder. Maar komt waarschijnlijk omdat ik bijna geen kwaaltjes heb deze maand, terwijl ik de andere twee ronden van alles last had. Wel had ik gisteren aan het einde van de middag een misselijkheidsaanval. Nu duizelig met vlagen. Mja even afwachten nu. Fijne avond nog allemaal!
Ichtus gefeliciteerd! Er zijn alweer een aantal rode namen bijgekomen he.... Nou, bij mij nog geen ongi en nog geen symptomen....we shall see.
hey pooh! leuk dat je terug bent! ik begon je hier al te missen ik ben, ondanks mijn verschillende kwalen toch bijzonder rustig geworden denk er ook nog altijd aan maar ik ben heel relax hieronder, gelukkig mijn laatste week op de wachtbank gaat in leuk om te horen dat je het gezellig hebt gehad in de ardennen mooi is dat stukje belgie toch hé je testdag komt dichter bij en ik hoop dat je ongi wegblijft en dat je positief test meid! samen op de roze wolk deze maand blijf lekker rustig, het gaat je goed! groetjes claire
Hey... Laat ik ook maar eens meedoen aan zo'n testmarathon.. Hier nog niets te bekenen qua ongie.. Ben alleen heel snel moe aan het worden.. en mijn borsten voelen nog steeds bond en blauw aan.. groetjes
@ Julita en claire jullie zijn twee schatjes ( en de rest natuurlijk ook! ) Ik duim echt dat we met zijn allen in roze zullen staan straks! Dat is ook makkelijker om de lijst aan te passen. Alles in een keer roze!
vandaag ben ik rustig maar ik vrees dat ik morgen terug zal beginnen stressen (hoop van niet) want ik ben morgen en dinsdag thuis en ja, waar moet je anders aan denken in je vrije tijd... ik zal hier wel mijn ei kwijt kunnen zeker gedurende die lastige dagen? ik kijk er al naar uit om te gaan werken woensdag en donderdag, erg is dat hahahaha nog nooit zo graag op mijn werk geweest de laatste tijd
zo meteen maar eens lekker frieten gaan eten, dat werkt altijd laxerend bij mij (krijg er zelfs diarree van) dus ik hoop dat het wat helpt tegen mijn opstopping pffff wat is dat lastig zeg als je boeltje zo verstopt zit daarbinnen