Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Wies31 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 27 juni: SheDevil & KellyM & essiee 28 juni: jessica83 & hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 29 juni: Hummel & Nikita23 & Dani86 & lievebeestje 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny 172 passagiers voor de Roze LIMO! 16 ongi.... 4 zwanger.... 5 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 2. dwazie1980 neg 3. ichtus ZWANGER !! 4. MissN 5. KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! ) 6. Sab85 neg 7. Pooh69 8 dani86 ongi 9. ukkie87 Testmarathon 10 juni 1. vivian 2. claire 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 ongi 7. Barbie79 8. mss 9. Susan71 10. Pipi24 11. Mariebel Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly 6. Wies31
hoi hoi dames... hier ben ik weer eventjes... hele dag lekker aa het rommelen geweesst... ik voel dat mijn ongiduivels weer naderen... balen! heb enorme last van hoofdpijn ongi krampn en bleh gevoel hahaha dus ja jongens denk dat ik snel in ronde nummer drie kom... pfft en ik maar denken ben zo zwanger nou niet dus... komt vast allemaal goed.. weet alleen dat ik weer enorm zal balen straks(doe ik eignlik nu al) voor jullie allemaal een dikke knuffel van dwazie... oh ja voor diegene die het nog niet hebben opgezocht.... HET NUMMER VAN DE SITE VAN LIES HEET EVERY BABY.,,,,,,,
Oh das idd slim spul Heb je erg veel last de laatste tijd? Welke medicijnen gebruik je nu dan? Kan je niet een tussenoplossing vinden met je arts? Ik denk dat het ook niet slim is om zo maar tegen de adviezen van je arts in te gaan. Ik zou het iig wel met hem doorspreken.
@claire ik ben ook ontzettend blij dat het forum er is je kunt hier gewoon veel meer kwijt dan bij je vrienden omdat iedereen hier in het zelfde schuitje zit dus er ook zo over denkt en niet zoiets heeft van kop op het komt wel een keertje bah dat haat ik wil niet wachten op dat keertje ik wil nu maar dat snappen ze dan niet
@ vivian: Is maar goed dat we hier allemaal dat gevoel kennen En ook met elkaar delen, want men vent zou gek worden als ik tegen hem ga klagen hihi
Ow wat een jeuk overal! pff! Maar dat is eigenlijk helemaal niet erg want ik heb net een zwangere gesproken en die had de eerste 4 weken vanaf de conceptie last van jeuk overal dus misschien is het een goed teken! Ik heb er al 2 weken behoorlijke last van dat ik zelfs van dat mentol poeder gebruik maar niks helpt echt! Heeft iemand hier ook last van? Groetjes ukkie87
nou ukkie ben wel benieuwd wanneer ga je testen er moet weer een rose bij hoop dat jij dat bent vindt het wel knap van je dat je na 5 dagen overtijd je hebt kunnen bedwingen om niet te gaan testen dat geduld heb ik echt niet! dus meid suc6 en hopelijk is het raak
Ik ga donderdag testen woensdag moet ik nog solliciteren als ik het allemaal kon plannen had ik eerder gaan solliciteren maarja dat heb je jammergenoeg niet in de hand! Ik wil ze gewoon niet voorliegen daar of dingen verzwijgen ik wil gewoon mezelf laten zien wie ik ben en wat ik kan! En dan vertel ik na 3 maanden ofzo wel dat ik zwanger ben als het raak is dan heb ik mezelf al kunnen laten zien en dan als ze zeggen was je al zwanger toen je soliciteerde hoef ik niet te liegen want dat wist ik natuurlijk niet kus uk
@ukkie, nee jeuk daar heb ik geen last van alleen ongikrampen al vanaf mijn eisprong is wel een slimme zet van jou en dat lijkt me idd een goede reden om niet te testen en als je nu zwanger bent, ben je dat donderdag ook nog hé dussss....hou mijn duimen omhoog voor je meid!
@daantje82 ja inderdaad mijn kerel word zo al af en toe knettergek van me laat staan als ik ook nog eens alles met hem bespreken zou wat ik hier doe al mijn kwaaltjes enz ik denk dat hij dan door het dak naar buiten gaat haha
hihihihi hier net hetzelfde en ik moet het niet meer hebben over kwaaltjes want hij heeft er geen bal vertrouwen meer in hij denkt toch dat het weer niets is deze maand, terwijl ik de hoop er nog een beetje in hou mss ook wel dom van mij
ik heb dat ook met de mijne hij word al gek van me als ik het over niks anders dat een kind kan hebben nu word ik ook wel eens gek vanmezelf maar kan er geen genoeg van krijgen wil het zo graag het zal wel man eigen zijn maar voor een vrouw is het ook meer een instinct en die drang die zo groot is die ik echt wel ondershat vroeger ik wist niet dat je naar zoiets kon verlangen dan naar een eigen kindje maar daarom vindt ik dit ook super maar hij denkt dat is doordraai zit hij op de laptop dan gaat me msn 10 x van nieuw bericht van lottezwangerschaps hahahaha dan zegt die ben je ook wel eens met iets anders bezig dan met zwangerschap? heb met hem te doen soms heb ik een periode dan kan ik het ff laten rusen maar elke keer als ik zon periode heb gehad dan lijkt het 10x o erg terug te komen hebben z=sommige dat ook of ben ik de enigste?
nee hoor fiona, je bent niet de enigste het wegblijven van hier lukt me nog geen dag en bij elke melding krijg ik ook een email dus het 'seint' hier een hele dag door
ja wat wil je we komen ook elke maand met iets anders af dus mss begrijpelijk dat ze op den duur alles maar in twijfel trekken want we worden toch steeds ongesteld, ongeacht welke kwalen we hebben
o gelukkig ja ik zit er nu ook elke dag op maar soms is het ook een kwelling voor me en opeens zie je overal babys hahaa echt overal bedoel ik dan me man zei laastst nog wil iemand me iets duidelijk maken omdat we echt overal er wel mee werden geconfronteerd ik ben er zo klaar voor ik wil ut ik wil ut
Denk dat alle mannen een beetje hetzelfde zijn kunnen hen ook niet uitleggen hé dat het net iets anders voelt... maar dan toch niets is. Kan mij inbeelden dat dat na een tijdje een 'ja, ja gevoel' geeft.... Ik moet het er ook niet teveel over hebben. Alles gewoon zijn beloop laten gaan en het komt wel eens. Zo ziet mijn ventje het