hier net hetzelfde: overal baby's net nog een reclame op de tv met alleen zwangere vrouwen ze doen er precies om
nou dat bedoel ik of ze het er idd omdoen maar moet me ventje er ook niet gek om maken gewoon als het gebeurt is het prachtig hij zou zon lieve papa zijn waarom duren die dagen zo lang wil knustelen voor een doel kan nou toch niks ben ongi en daarna gaan we weer vol aan de bak
Inderdaad! Maar ben blij dat we met meerdere zijn, dat weer houdt me ervan eerder te testen! Slaap lekker allemaal! Ik ga hier alvast afsluiten en in bed nog wat televisie kijken met mijn ventje
ik denk dat alle mannn wel zo zijn van wil graag pappa worden maar verder ook zoiets hebben van zien wel als het komt althans zo lijkt die er vanmij over te denken hahahaha maar meiden ben erg blij dat ik zolang mijn ei hier kwijt kan hoor zo niet weten wat ik zonder jullie moest
Me ventje gaat er af en toe ook in mee dan krijg ik een berichtje van ik wil een kindje echt lief en af en toe een grote zucht als ik het er weer over heb! Er is geen pijl op te trekken! Zelf ben ik er 59 minuten per uur mee bezig(overdreven genomen ) En hij ook maar hij wil niet teleur gesteld worden denk ik! Groetjes uk
mijn ventje moet er morgen om half 5 uit maar die blijft even met me op totdat ik prison break heb uitgezien tot 23 u tis te zeggen, half zien want zit ondertussen met de laptop op schoot hahaha dwazie, geniet nog van je avond en nacht!
meiden ben ook zo blij me jullie heerlijk is deze site een soort terhapeutish uurtje is dit altijd voor me sorry weet niet hoe ik het anders schrijf blond! vraagje hoe lang moet je op de pendels uitslagen wachten? ben zo benieuwd ik zit nu undercover te kijken
hahaha morgen heb ik een vrije dag maar vind ik nu de tijd naar mijn NOD toe niet mooi meegenomen.... ik temp om 6 u standaard en kan daarna niet meer slapen dus zit ik hier weer zo vroeg beneden sportse morgenochtend!
de week kan me niet snel genoeg gaan, donderdag is mijn nod maar heb gezegd proberen te wachten tot zondag om te testen (hoop dat ik dat volhoud) haha donderdag heb ik wel lekker wat afleiding das wel fijn, ik word ook knettergek van die pijn onder in mijn buik oooh laat het svp een goed teken zijn! Moet wel zeggen dat mijn mannetje voor het eerst het gevoel heeft dat het deze maand raak is dus hopen dat hij gelijk heeft
negen uur is echt niet mijn tijd om te fietsen zeg maar.. maar goed we gaan ervoor.. de nieuwe cd van rpm is trouwens echt te leuk! heb er enorme zin in we gaan deze les alleen pas 25 juni geven
die van mij was er ook van overtuigd maar zag aan zijn gezicht toen ik zei dat ik ongi was geworden uuh? en toen niks meer dus conclusie hij dacht zeker dat die raak hat geschoten
haha dat hadden we al een keer besproken toch... hihi zeker niet blijven hangen... ja dus RPM en Balance...