ik zei tegen mijn ventje vanavond: stel dat ik positief test zondag, wil je het dan op een speciale manier vertellen aan je pa op vaderdag (10 juni in belgie om verwarring te voorkomen) oh, maar daar denk ik nog niet aan, zegt ie zo waarom? tja, de winkels zijn dicht op zondag en kan je niets speciaals meer kopen oooh ik zal heel blij zijn en dat is het voornaamste zei hij zo vond het wel lief
@claire laten we maar hopen dat zondag alleen maar roze brengt he en maar hopen dat mijn nod niet doorzet donderdag mijn mannetje heeft eigenlijk iedere maan d nog zoiets gehad van nee nu is het nog niet raak maar we zitten nu in ronde 5 en hij heeft nu echt zoiets van nu is het raak dus ben benieuwd
dank je meisje en ik die van jou ook! ik zit al een hele avond te zweten....ik zie het morgen wel toitoi
ik hoop het zo erg voor je! en hopelijk allemaal roze zondag! laat het de roze zondag worden van het jaar
@ claire dat maakt toch helemaal niets uit... je kan niet alles onthouden van iedereen .. ik heb toevallig onthouden dat jij pump geeft... oh nu zit ik hier nogsteeds hihi
nou meiden dit meisje gaat ook weer eens naar bed ben toe aan wat rust morgen weer vroeg werken bah bah tot morgen dames
Ik nog eventjes, maar kruip direct toch ook onder de wol (hoewel... het is behoorlijk warm buiten ) Zal snel 6u30 zijn
oja, zeker wel voor mij moet je niet blijven hoor meisje kruip er maar lekker in meisje, dan ben je uitgerust morgen
Toch wel raar dat er zoveel waarmee ik dacht samen op het wachtbankje te zitten er nog steeds op zitten en ik alweer zit te wachten op de volgende ronde klussen. Duim heel hard voor jullie allemaal!
Ga dat dan ook doen... maar zal alleen zijn. Mijn ventje is aan het kijken naar het 'groot debat'... hoe saai kan dat zijn
Voor wie er al in bed ligt: slaap lekker! Weer een nachtje dichter bij wat duidelijkheid... Ik duik zo ook in bed, maar aangezien ik pas zaterdag een pos. ovtest had, gaan wij voor het slapen nog even aan het werk. Dit is de eerste ronde dat ik echt vaak hier te vinden ben, lees en leef met jullie mee. Fijn om te zien dat ik niet de enige ben die er toch wel veel mee bezig is. In mijn omgeving 'of allemaal in een keer raak verhalen, 'of ze zijn er nog helemaal niet mee bezig. Beetje eenzaam dus alleen in ronde 11.
jekkie, jullie moeten ook gaan stemmen volgende week voor de moment interesseert het mij geen ene zier het enigste waar ik aan zal denken die zondag is mijn test
Slaapwel allemaal! Droom maar van fijne dingen... wie weet dromen we wel allemaal over hetzelfde... wat zou dat zijn ? Bye bye