Nog beter dan gaan stemmen... mag zondag gezellig gaan bijzitten :x jaja, ze hadden mij gewaarschuwd, het jaar dat je 26 wordt is in België gevaarlijk om te worden opgeroepen. En heb het nog zitten ook... en wat nog stommer is we zijn ondertussen verhuisd en ik mag nog gaan zitten in onze vroegere gemeente. Om 7u30 er zijn en is meer dan een half uur rijden. Nee nee, volgende week zondag is zeker geen fijn vooruitzicht voor mij want testen zit er dan nog niet in
k*t voor je! dan heb ik het geluk dat ik enkel een bolleke moet gaan kleuren en hopelijk ook een bolleke op mijne test alé, veel succes met zitten dan moet je dan tellen ook?
Hoi hoi, Ik heb vandaag er maar weer eens een test tegenaan gegooid, maar helaas zoals ik eigenlijk al wel dacht was ie negatief. Gek he telkens maak ik met mezelf de afpraak om niet te testen, maar toch ga ik telkens twijfelen of dat het misschien toch niet.... maar nee mijn cyclus duurt gewoon super lang. Ach ja de aanhouder wint zeggen ze weleens he. Alvast weltruste. Groetjes Taby.
nee gelukkig niet. Vermoed dat het er voor mij om 13u zal opzitten. Hoop dat je een roze bolletje mag hebben Da's veel mooier dan al die politieke kleuren Slaapwel
@taby, dat is toch echt een superlange cyclus blijven verderklussen zou ik zeggen... je weet maar nooit
OOOWEEEE hahahaaha ja doe maar rustig aan dan dan kan je helemaal voor mijn pendel gaan meid ik weet wat je bedoeld met hoofdpijn heb er 2 weken lang heel erg last van gehad niet leuk meer gelukkig is het nu over ik hoor je vanzelf xxx
Ichtus! gefeliciteerd en hoop dat t allemaal goed met jullie gaat verlopen! Heb je nog nergens last van dan? Liefs, Loesje
nou... ik wordt er gek van.. morgen even mn gyn bellen of er veraderingen zijn na mn operatie... pokke gedoe... ik vloed maar dan wel veel dan weer niet dan weer wel.. ben duizelig en missleijk constant en ben nmoe.. zelfs mensen vragen aan me ben je zwanger... du sik niet meer snappe.. ik g morgen denk ik bloed laten prikken.. weet ik ewl zeker
Goedemorgen meiden, Hier nog niets te zien, hoge temp en heb mezelf weten te beheersen: Niet getest hihihi Weer een dag gewonnen Liefs
cristel: wat vervelend voor je meisje kan je direkt terecht bij de gyn als je belt? ik hoop voor je dat je snel opknapt hoor daantje: je bent sterk meisje zoals ik al eerder zei! je kan heus wel wachten met testen het komt wel goed je temp is mooi hoog gebleven dus nog ff geduld meisje.... knuffel
@ claire: Ja maar het maakt me wel extra zenuwachtig hihihi Maar ik heb Pooh beloofd samen te testen 7 juni, dus daar ga ik me aan houden
ik vrees dat ik met een probleem zit: 8 dagen na mijn eisprong en verlies al een klein beetje bloed dus de duiveltjes zijn onderweg dat ik ongi word, vind ik nog zo erg niet, maar zo kort na mijn eisprong, dat is wel een probleem als ik zo een korte LF heb, zal het eitje nooit genoeg tijd hebben om in te kunnen nestelen namelijk nu weet ik wel wat de oorzaak is van mijn negatieve testen elke maand: een late eisprong en stop dus altijd te vroeg met testen het testen zal voor mij dus niet meer nodig zijn zondag ik wacht ook nog ff af wanneer het echt doorbreekt om mijn banner te veranderen