NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellyM

KellyM Lid

3 mei 2007
    87
    0
    0
    Bediende
    België West-Vlaanderen
    MissN, klinkt alvast veelbelovend !! Diaree is soms ook een symptoom maar moet daarvoor geen symptoom zijn, maar met de temperatuur en het overgeven erbij misschien en hopelijk voor u ROZE

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    nee heb nog niet getest..ga 7 juni testen..als ik dat volhoud...

Iemand enig idee over diaree...of dat ook evnetueel een symptoom zou kunnen zijn..?

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend MissN, hoop dat je positief gaat testen!

4. KellyM

KellyM Lid

3 mei 2007
    87
    0
    0
    Bediende
    België West-Vlaanderen
    He MissN

Ik vind niet direct iets terug op het net over dat het een symptoom is van zwangerschap, wat ik wel terug vind is dat je het kan krijgen door stress of angst? Misschien dat dat de reden zal zijn , tenslotte weet je nog niet of u wel of niet roze bent en zoals iedereen is dit de enige vraag dat je jezelf momenteel stelt, ik denk dat de diarree misschien daar een beetje zal van komen. Geen zorgen dus maar overgeven en temp klinkt goed. In elk geval Good luck !

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dat hoop ik ook..:D

Maar ik heb er wel een goed gevoel over..!

Ik ga weer eventjes op bed liggen..ben erg moe..!
    En de misselijkheid is echt verschrikkelijk..!

6. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Heb als het goed is vandaag me ei,dus vanmorgen nog ff geklust.
    Dus vanaf vandaag ook weer op de wachtbank,pppfff die laatste 14 dagen duren altijd zo lang.

Kareltje

7. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster

ben jij al te rade gegaan bij de dokter of zo?
    ik ben vorige week naar de gyn geweest maar die heeft niet eens mijn tempcurve bekeken
    dus wacht ik nu nog een paar cycli af hoe het verder gaat en als die LF niet langer wordt ga ik wel naar mijn HA eens

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ mss: Ik zag je temp stijging hihihi die ging in een keer wel heel erg omhoog he :D

@ MissN: Zooo heeee jij ook al zo'n hoge temp hihihi

9. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Daantje heb jij ook last van ongi krampjes?

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wel krampjes, maar geen ongi krampjes.
    Heb een beetje een weeig gevoel in men buik.

En jij meid?

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goede morgen dames.. heee al veel dames die denken / voelen dat ze zwanger zijn.

@ MissN : Ik heb wel gelezen dat de darmen naar/ gek kunnen doen als je zwanger bent, dus vandaar misschien die diaree.. ik zal zeker voor je duimen..

12. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    Passagierslijst

01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje
    02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley
    03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke
    04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana
    05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80
    06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85
    07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24
    08 juni: Daantje82 & Wicjuh
    09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86
    10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801
    11 juni: Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire
    12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi & HSTER
    13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah
    14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31
    15 juni: Marloesje & Taby
    16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy
    17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita
    18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Wies31
    19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie
    20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka
    21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw
    22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976
    23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam
    24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox
    25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21
    26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986
    27 juni: SheDevil & KellyM & essiee
    28 juni: jessica83 & hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26
    29 juni: Hummel & Nikita23 & Dani86 & lievebeestje
    30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny

172 passagiers voor de Roze LIMO!
    16 ongi.... 4 zwanger.... 6 negatieve test... twijfel....

Testmarathon 7 juni:
    1. Daantje82
    2. dwazie1980 neg
    3. ichtus ZWANGER !!
    4. MissN
    5. KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! )
    6. Sab85 neg
    7. Pooh69
    8 dani86 ongi
    9. ukkie87

Testmarathon 10 juni
    1. vivian
    2. claire
    3. dionne
    4. Enise
    5. Vosje2000
    6. Christel1986 ongi
    7. Barbie79
    8. mss
    9. Susan71
    10. Pipi24
    11. Mariebel

Testmarathon 17 juni (vaderdag)
    1. ilona21
    2. Mss Ace
    3. sarai
    4. racebabe
    5. Lolly
    6. Wies31
    7. daantje86

13. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Nou ik heb een beetje vreemd gevoel in mn onderbuik.

Hangt tussen blaasontsteking en ongikrampjes in.Het voel een beetje schraal van onder....sorry voor de details :oops:

14. KellyM

KellyM Lid

3 mei 2007
    87
    0
    0
    Bediende
    België West-Vlaanderen
    Ichtus proficiat ! wel laat maar ja in het weekend kan ik nooit op het net dus moet alles achteraf lezen. Voor de klussers laat die zwemmers maar hun doel bereiken, en voor degene die ongi zijn kop op terug een nieuwe en betere start.

Vorige week ben ik zelf ongi geworden en het was echt balen hoor ! Ik zat echt diep in een dip ! En mijn schatteke heeft me dit weekend er terug helemaal bovenop gebracht, ook hij wou dat het al zo was. Dus dit weekend lekker genoten van elkaar. Gisteren avond nog in de tuin een bad genomen (fins warm water bad) Zalig ! Met een glaasje champagne erbij en wat hapjes, allemaal als surprise ! Heerlijk hoor. En tenslotte deze maand kijk ik nogal uit naar onze vakantie ook hoor ! Het is trouwens mijn laatste volle week werken en dan volgende week maandag ook nog en dan zijn wij riebedebie. Voor twee weken, twee weken dat ik misschien niet zoveel zal bezig zijn met het denken aan de ongi, ik moet zou ze trouwens krijgen op de laatste dag van onze reis. Hopelijk niet dus !

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    bannercheck

16. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik heb al getest maar dat kom omdta ik dat gisteren heb gedaan bij het programma babyboom

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja vreemd is het inderdaad, voelt een beetje weeig.
    Net niet, net wel krampjes....
    Laten we hopen dat het wat goeds betekend hihihi

18. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Hey dames,
    Het spijt me heel erg, maar 60 pagina's erbij (weekend weg geweest en de 2 dagwen ervoor gewerkt-hele dag) is echt te veel om nu ff in te halen. Ben nu op kantoor, moet zo college gevenb, dus heb nu ook weinig tijd. Vanaf volgende week heb ik weer meer tijd gelukkig.
    Maar dat ik het nu ff niet lees, betekent natuurlijk niet dat ik niet meeleef. Gefeliciteerd aan de zwangere dames, veel plezier voor de dames in de klustijd en wel sterkte voor de dames op de wachtbank.
    Hier dag 10. Straks weer de klustijd in. Krijg weer beetje hoop. Was zo down. Ronde 10 al weer......
    Zou het zo mogen zijn.....? 1 juli (nod) is zo ver weg!

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Goedemorgen lieve dames.....wat zijn we er wer vroeg bij allemaal

@claire.. balen meid... dikke knuf

pfft heb net gefietst poeh he wat heet zweet me rot...

verder heb ik hier helemaal geen klachten alleen diaree voor de rest denk ik toch echt dat het weer mijn deur voorbij gaat deze maand...

ik spring hier even onder de douche,...dan tot 1 uur werken naar huis en om zes uur weer terug tot half 11 bah bah geen zin..

knuffel van dwazie

20. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Iedereen een goed weekend gehad?!
    Ik heb even terug gelezen.... Spannend hoor, voor de 7 juni testers! M'n duimen draaien hard voor jullie! Voor iedereen natuurlijk, ik hoop zo op een hoop roze deze maand, mezelf inclusief natuurlijk ;)
    Volgens mij ziet het er voor een hoop meiden die binnenkort kunnen testen goed uit he? O o o wat spannend...

In ieder geval van harte gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn!

@Claire, balen meid! Maar ik heb nog steeds hoop voor je!

Voor de meiden op de wachtbank... heel veel sterkte! Ik ben zelf inmiddels ook weer op de wachtbank beland!
    Na een paar keer het idee gehad te hebben m'n ei te krijgen, of gehad te hebben :) , is het vrijdag volgens FF echt gebeurd en dat klopt ook wel want ik had daarvoor ook een smiley op de cb ovu-test gehad.
    Dus m'n ei uiteindelijk toch iets vroeger dan verwacht, mocht ik ongi worden dan zal het ongeveer de 15e zijn ipv de 20e. En de 15e is precies de dag dat ik op vakantie ga :) Maar ik laat m'n NOD liever nog even op de 20e staan en mochten de duivels uitblijven probeer ik te rekken tot die datum met testen (grote mond nu he :) )
    Iig zou het inhouden dat m'n cyclus nu ongeveer 31 dagen gaat duren ipv de vorige 36, is toch weer een meevaller...
    En omdat ik vanochtend na m'n temp invullen op FF pas zeker wist dat m'n ei geweest is, zijn er ook alweer een paar dagen van de wachtbank voorbij!

Zo het is weer een heel verhaal... :) Meiden allemaal een fijne dag!

Liefs... Suzy

Deel Deze Pagina