hey mijn is ook 9 juni... is zo voorbij denk ik de laatste dagen zij n toch het ergste vin dik ooh ja mss wat bedoel je met tweeling voorspelt
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80, Sammy87, Dani86 02 juni: Eekje, Anna26, Mpje, Rebbel, sann, pamela 03 juni: Silla, Frumpje, Xanado83, KellyM, Daantjuh, Gerda1975 04 juni: Nathalie1973, Ichtus, Mausje, Linneke, Jovalene, Lana 05 juni: Yvetje1982 , karin80, Loesje77, Miepie80 06 juni: MissN, Marlot, dionne84 07 juni: Pat, marina99, boogschutter78, Pooh69, Susan71, claire 08 juni: Daantje82 09 juni: Vivian, cristel1986, kattja, 8samantha8, mss 10 juni: MenM, Bloem75, daantje86 11 juni: 12 juni: 13 juni: Dwazie1980, Parel 14 juni: Jollie 15 juni: 16 juni: 17 juni: 18 juni: 19 juni: Pearly 20 juni: jessejaime 21 juni: 21 juni: 22 juni: 23 juni: Glitter 24 juni: 25 juni: 26 juni: 27 juni: 28 juni: 29 juni: 30 juni: 49 passagiers voor de Roze LIMO! 0 ongi.... 0 zwanger.... 0 negatieve test.... 0 twijfel.... @ mss je staat er bij!
@ daantje86: Balen meid, jij dus ook al zo'n rare cyclus als ik in ronde 6. Kom op he meid, deze maand wordt onze ronde! De Daantjuh's ronde 10 juni is onze naam gewoon roze, PUNT hihihi We blijven gewoon lekker positief
En ZO IS HET! Het wordt al lekker druk in Juni, maar eigenlijk was dat NIET DE BEDOELING! dat had in mei al roze moeten zijn! MOEDER NATUUR? Help s een handje! Hier gewoon volop aan de klus.. om de dag de heeeeele maand.. Kan ik mijn \eisprong in ieder geval niet missen en kan het daar niet aan liggen..hihihi... Tis nog een lange maand....zucht... Ben benieuwd wat ik morgenochtend krijg.. zoonlief was druk bezig zijn cadeautje te verstoppen en hoop op een lekker ontbijtje...vanavond eerst maar s even mannetje verwennen.. zo lekker aan n wijntje.. nu kan het immers nog...hihi.. expres filet american gekocht.. om het even te "vieren"dat het lekker nog mag!..hoezo positief ingesteld... Nou dames..allen alvast een mooie moederdag gewenst en volgend jaar dan zeker voor ons allemaal he als mamma's.... Kuzzz Ichtus
ik heb geen idee wat ik krijg.. zla niet veel zijn mn meisje kan nog niks maken maar vast wel een dikke kus dat krijg ik iedere morgen dus hopelijk morgen ook... en juni is een goede maand toch? hopelijk gaat iedereen mee in de limo.. ik ook hoop ik
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80, Sammy87, Dani86 02 juni: Eekje, Anna26, Mpje, Rebbel, sann, pamela 03 juni: Silla, Frumpje, Xanado83, KellyM, Daantjuh, Gerda1975 04 juni: Nathalie1973, Ichtus, Mausje, Linneke, Jovalene, Lana 05 juni: Yvetje1982 , karin80, Loesje77, Miepie80 06 juni: MissN, Marlot, dionne84 07 juni: Pat, marina99, boogschutter78, Pooh69, Susan71, claire 08 juni: Daantje82 09 juni: Vivian, cristel1986, kattja, 8samantha8, mss 10 juni: MenM, Bloem75, daantje86 11 juni: 12 juni: 13 juni: Dwazie1980, Parel 14 juni: Jollie, barbie79 15 juni: 16 juni: 17 juni: 18 juni: 19 juni: Pearly 20 juni: jessejaime 21 juni: 21 juni: 22 juni: 23 juni: Glitter 24 juni: 25 juni: 26 juni: 27 juni: 28 juni: 29 juni: 30 juni: 49 passagiers voor de Roze LIMO! 0 ongi.... 0 zwanger.... 0 negatieve test.... 0 twijfel.... Hallo lieve meiden, kom me hier ook melden, de zijn vanmiddag gearriveerd, helaas... Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar...
Wat heb ik dan toch een last van ontpillen, het is net of al mijn organen opnieuw een plekje moeten vinden, had gehoopt dat dat kwam doordat er een heel lief klein beebje in mijn buik aan het groeien was, maar helaas... Het heeft niet zo mogen zijn. Maar ik heb goede hoop voor juni, voor iedereen die haar NOD in juni heeft heb ik goede verwachtingen, dus meiden, WE GAAN ERVOOR! Die limo komt vol deze maand! Suc6 dames! Kus
dank je wel meiden. ik moest wel huilen toen ik ongi werd. manlief heel droog dan gaan we toch gewoon door voor de vilgende ronde
heey allemaal ik werd op me werk ongi maar kreeg ook tranen in me ogen en had al last van me buik maar deze menstruatie heb ik echt veel last van me buik gehad ik ben niet zo ene pille slikker echt niet maar gister toch een pil genomen en vandaga weer hele erge pijn ben gewoon gaan slapen werd er gewoon vervelend van haha in me eigen dan he niemand kan er hier niks aan doen vind ik maarja me vriend heeft altijd warme handen en ik ben zo koukleum dus hij zijn hand op me buik leggen de hele nacht haha echt lief. wat gaan jullie doen met moederdag bij julie eigen moeder ik heb haar een kaartje gestuurd van hallmark echt leuke van Forever Friends kaartje van 3d ook leuk voor julie moeders ahah als jullie er wat ana doen groetjes samantha
Ben vorig jaar bij een waarzegster geweest en die voorspelde dat ik een tweeling zou krijgen...vandaar. Bij mij thuis maken ze er steeds grapjes over
zou iemand me op 11 juni willen zetten? En kan iemand me uitleggen hoe je dit zelf kunt doen? Alvast bedankt! Liefs, Paula
al dat volk bijgekomen in juni hopelijk wordt dit ons maand! jammer hoor meiden die ongi zijn dikke knuffel
het is nu officieel juni ze zijn vannacht weer doorgekomen leuk moederdag kado weet nu helemaal niet meer wanneer de volgende is ik hou hem maar gewoon op 20 juni valt het niet zo tegen liefs jessejaime
hallo hier ook teleurstelling na 5 super positiefe testen 3 dagen voor en 2 dagen na NOD toch vanmorgen vreselijk geworden snik snik ....snap er niets van..... dus ook door naar Juni. Groetjes Tonie banner pas ik later ff aan ga nu bankhangen voel me KLT..