Nou ik laat mijn banner maar hetzelfde, en ik laat mijn nod ook maar staan op de 20e. Voor ons is het hoe eerder hoe beter ongi, want we gaan vanaf de volgende ronde voor het eggie. Dus van mij mag het komen...
Zie mijn banner 11 juni hebben we een afspraak voor het behandelingsplan en in die week het ik ook mijn eisprong dus hoop gelijk te kunnen starten met de iui die week. Vanaf nu worden mijn kansen dus alleen maar veel groter! Meiden die mogen gaan testen: Ik duim mijn duimen blauw! Meiden die ongie zijn geworden: veel sterkte en veel geluk in de volgende ronde! Meiden die op de wachtbank zitten: Stap allemaal in de roze limo voor we de maand uit zijn!
@Suzy Nee ik ben nog niet met die korte luteale fases naar de HA geweest. Ik wil nog even wachten. In ieder geval deze cyclus afwachten.
hallo dames noumijn NOD is in aantocht! we hebben zo ons best gedaan deze maand hopelijk is het raak! ik heb nog geen test gedaan, ik wil deze pas doen op 10 juni mits ik dan nog niet ongi ben geworden... mijn vriend heeft er alleen niet zo veel vertrouwen in deze maand hij zegt een soort voorgevoel..ik zeg gewoon een beetje onzeker! hij is namelijk al eerder getrouwd geweest, zij was toen zwanger geraakt van hem maar dat is toen mis gegaan... daarna hebben ze nog een jaar lang geprobeerd om zwanger te worden maar dat is toen niet gelukt.. nu denkt hij dat hij zwak zaat heeft omdat het toen niet meer is gelukt... nou dat denk ik echt niet hoor! hij is gewoon erg onzeker daar over maar jah iederen die zwanger is gefeliciteerd iedereen die niet zwanger is, kop op en op naar de volgende ronde! liefs dionne
Hallo iedereen, Goh, wat gaat het hier snel vooruit. Sinds gisterenmiddag staan er hier een stuk of 15 pagina's bij. Ook bij mij begint de spanning toe te nemen naarmate het weekend dichterbij komt. Mijn NOD is voorzien voor komende zaterdag, maar ik had mezelf voorgenomen om nog geen test in huis te halen voor de maandag erna. Kwestie van zeker te zijn dat ik wel overtijd zou zijn. Ook mijn man is erg benieuwd. We hopen voorzichtig... Hij heeft me trouwens net een berichtje gestuurd dat die speciaal olijfjes is gaan halen voor mij. Ik denk dat die het beu was om al dagen mijn gezeur te horen over hoeveel zin ik wel heb in een potje olijven. Maar ik vond het toch erg lief dat hij er is gaan halen. Verder zijn er geen speciale veranderingen. Het gespannen gevoel in mijn onderbuik blijft, net als mijn drang naar kaas en olijven. Zou het dan toch een teken zijn? Ik word er gewoon gek van! Groetjes Lis
@ Lis: wat lief dat hij toch (eindelijk) die olijven is gaan halen Nog even afwachten en dan weet je of jouw symptomen (kaas en olijven) inderdaad bij jouw zwangerschap horen.... spannend hoor! Wens je veel succes en sterkte met wachten. Liefs.
Hallo, Ik had gisteravond en erg opgezette buik en een beetje kramp aan de linkerkant van mn lies maar heb sinds vandaag pas vruchtbaar slijm, zou het kunnen dat mn ei dan al is geweest of komt mn ei er nu aan? Ik weet het ff niet meer.....
Heb deze maand wel voor het eerst het gemiddelde van al mn cyclussen genomen en ben dus op 28 dagen uitgekomen en daar staat mn banner ook op dus misschien heeft mn banner het wel goed. Dus vanavond maar aan de klus hahahaha.
Ik haat het wachten ook...! Misschien dat ik er mirgenochtend toch maar voorzichtig een testje tegen aan ga gooien...! Volgens mij is er van alles aan het gebeuren in me buikje...heb een heeel raar gevoel iig.. En nog steeds misselijk..en vreselijke last van me onderrug..
Ik voel me ook vaag jakkes..... en het blijft maar spoken in men hoofd. Hopelijk wordt het wachten beloond he MissN
hey allemaal, Ik was even aan het rondneuzen op dit forum en zag dat mijn naam groen is gemaakt in de passagierslijst. Dat betekend dus dat ik een negatieve test gehad zou hebben. Nou dan weten jullie meer dan ik. Ben inmiddels twee dagen overtijd en wacht deze week even af. Heb vorige week in een enthousiaste bui twee testen gedaan, maar die waren nog veel te vroeg en dus negatief. Zou iemand me naam dus weer even goed willen zetten in de passagierslijst? Thanks en succes allemaal Annrieke