ahhhh wat balen! Ik dacht dat je al wel zwanger was....dat ik dat ergens had gelezen enzo... maar ja...misschien inderdaad te vroeg getest met risico dat het toch nog mis kan gaan...maar hoe dan ook erg jammer! Ik duim voor je dat het wel snel weer raak mag zijn!
vanmorgen 1 veegje bloed en daarna niets meer dus het worden nog laaaaaaange dagen voor mij wachten tot de duivels goed doorbreken dus
@Claire: dat kan heel goed een innestelingsbloeding zijn Nieet meteen doemdenken hoor... positief blijven!
ik durf gewoon niet meer te hopen meisjes lief dat jullie wel hopen voor mij maar ik ben de teleurstelling al voorbij en kijk alleen maar vooruit nu sorry meiden maar ik heb het al zoveel keren meegemaakt dat ik dacht dat het innestelingsbloed was, dat ik het nu niet meer durf te denken ik had op dag 6 een dip in mijn temp, nu 2 dagen later een veegje bloed maar geen symptomen ik zou wel heel hard misselijk moeten worden en pijnlijke borsten krijgen en een stijgende temp vooraleer ik terug durf te hopen op een zwangerschap
@daantje82.. het is zeker te hopen dat het word beloond..! Jij gaat toch ook 7 juni testen..? Houd je dat vol..?
NEEE....k denk dat ik morgenochtend een testje er tegen aan ga gooien..! Ligt er eigenlijk een beetje aan wat me vriend ervan zegt..! Ik ben nu ook af en toe duizelig en heb hoofdpijn...!
Ja hoofdpijn net als jij en een beetje een weeig gevoel in men buik. Mijn vriend wil wachten tot 7 juni, dan zijn we samen vrij. Maar pfffff is iedere ochtend echt beheersen hihihi
Bij mij gelukkig niet..me vriend heeft ze verstopt..! Haha... Dus moet eerst netjes toestemming gaan vragen of ik alsjeblieft mag testen...
oh dames ik ben weer dom /slim geweest..... ik dacht ik heb toch nog een test liggen cb digitaal en ga het doen mooie dag enz enz.... en wat denken jullie en staat gewoon ZWANGER sta zit echt te trillen oh wil eigelijk de hel wereld bellen oh wordt gek
PROFICIAT dwazie! geniet er lekker van zeg had je enige symptomen omdat je 2 dagen te vroeg hebt getest?