Ik wil iedereen die zwanger is feliciteren,en iedereen die ongi is succes in de volgende ronde. Nou zoals jullie zien ben ik al 3 dagen overtijd maar heb gelukkig nog geen behoefte om te testen want het gebeurt bij mij regelmatig dat ik pas 3a4 dagen later ongesteld wordt maar ik blijf toch stiekum een beetje duimen. Verder iedereen succes!
Dwazie: gefeliciteerd meid. Geweldig. Hopelijk blijft het goed gaan ondanks dat je te vroeg getest hebt. Hier is de ongi alweer voorbij. Zijn dus weer aan de klus. Ben benieuwd heb 2 pendels voor juni staan. Gr. Bianca
allemaal heel erg bedankt dames.... hopelijk zijn we straks met zn alle roze ik gun het jullie zo... ik ben wel heel bang hoor... maar realistisch genoeg dat het eigenlijk heel dom is om vroeg te testen omdat er nog vanalles mis kan gaan....
Van harte gefeliciteerd Dwazie! Heb je de CB test al uit elkaar gesloopt om te zien hoe dik de 2e streep is? Liefs!
dwazie van harte gefeliciteerd ! geniet er maar lekker van! ik weet niet of ik deze maand weer zo vroeg durf te testen.... ik heb afgelopen week ook positief getest, meerdere keren. was zoooo blij, en heb me ook echt zwanger gevoeld, had alle kwaaltjes al een week voor NOD. helaas kreeg ik afgelopen vrijdag krampen en bloedverlies.... men wat was dat balen zeg... probeer het positief te bekijken, heb iniedergeval een eisprong gehad en kan zwanger raken...moet het alleen de volgende keer blijven zitten. weet zeker als ik weer positief zou testen, ik de eerste weken heel bang zou zijn...rende nu ook al elke keer naar de wc als ik iets voelde lopen.. hoop echt dat het bij iedereen goed mag gaan deze maand inclusief mezelf natuurlijk!
gefeliciteerd dwazie! geniet er lekker van. Ik heb allemaal kleine steekjes in mijn lies, en het jeukt de hele tijd. Ik heb zaterdag mijn ei gehad, da's wel raar dat ik dat nu al voel. Heb ik nog nooit eerder gehad, hoop dat het een goed teken is.
je kan de test uit elkaar halen.. dan zie je net zo goed een controle en een teststreep. hoe dikker de streep..hoe meer HCG
ik heb het stripje uit de houder getrokken en er staat een heel licht streepje... is dit een slecht teken
Ja, ik heb ook pendels, allemaal voor juni, maar daar ga ik niet per se van uit. Als het dan niet gebeurt, is het zo'n teleurstelling....
Nee hoor, ik zou gewoon over een paar dagen weer testen. Als het goed is, wordt het streepje elke keer wat donkerder.