Je was gewoon erg vroeg met testen joh! Elke paar dagen verdubbelt de hoeveelheid hcg ofzo, dus hoe later je test, hoe dikker de streep lijkt me. geniet ervan hoor!
das waar ik vond het al geweldig je hoort toch vaak dat cb digitaal altijd pas later gebruikt kan worden...
Precies daarom zei ik ook wat zeg je nou hihihi Ik heb ook 3 cb liggen, maar die gebruik ik pas als ik met matcare positief zou testen hihihi
Ik heb ook 3 dagen voor mijn NOD getest met cb digitaal. En idd ook een dun streepje. Op mijn NOD heb ik nog een keer getest en toen was het een dikke streep
ik zal verslag doen.... ik had nog van die testen liggen en was mijn kast aan het opruimen... kwam ze tegen en dacht nou ik moet toch plassen doe ik er gewoon 1 er zitten er toch drie in.... neem de test mee naar de bank ga een boek lezen omdat ik ervan uitging dat er toch niets aan de hand is.... kijk ik na 5 minuten op de test staat daar ZWANGER... ik gillen... zo hard dat de buurvrouw kwam vragen wat er aan de hand is... ik haar die test in haar handen geduwd... pfft vanaf dat moment alleen maaar aan het trillen mijn mannetje trouwens ook... hihi
nou nog geen twee uurtjes denk ik... misschien net een uur.... vanmorgen gespint dus anderhalve liter water gedronken en vanmorgen veel wezen plassen...
oh haha... we liepen zo ongeveer gelijk toch... hih.. oh daan ik hoop het zoo voor jou( en iedereen natuurlijk)
Ja juist omdat we zo gelijk liepen wil ik alles weten Ik hoop het ook zo meid, zou zo mooi zijn! En nog mooier als de rest ook positief gaat testen