Pffffffffff wat kan een mens toch raar in elkaar zitten. Hoe dichter mijn NOD nadert hoe meer ik denk dat het toch nooit gaat lukken (ook al is het nog maar de 3e ronde). Altijd zo doem denken. Wachten en onzekerheid is gewoon verschrikkelijk!
@ pooh: ik weet hoe je voelt meid! Het maakt ook niet uit of je in ronde 3 zit of ronde 11 enz enz. We willen het allemaal zo graag en de onzekerheid van is het nu wel of niet zo.... is verschrikkelijk moeilijk!
@ naamgenootje: 9 is mijn geluksgetal En omdat wij eerst een beebje willen, leek het ons een super datum
@naamgenoot super zeg echt geweldig datum. gefeliciteerd meid nu deze maand nog even zwanger en je maand kan niet meer stuk
Ja zou zeker super zijn als het echt zo mag zijn Dan ben ik zwanger, jarig en ga ik op vakantie in dezelfde maand hihihi Pfff te mooi om waar te zijn he.... Hihihi spannend
nee ik was te laat wakker.. mijn tante gaat altijd om 6 uur weg ik was pas half 8 wakker.. hahaha... erg he... hoe is the temp bij jullie?
Hallo, allemaal! Terug van wegeweest...heb een weekje niet gekeken, want ik heb er een nieuwe kitten (kat) bij... VAN HARTE ZWANGERE DAMES! Het is jullie zo van harte gegund! Hier weet ik het niet , ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar kan nog ontpillen zijn. Dus eind van de week gooien wij er een testje tegen aan. Succes allemaal en ik duim voor jullie allemaal! En voor de mensen met een nega test of die toch ongesteld zijn...kop op! Liefs Diana
Hallo, allemaal! Terug van wegeweest...heb een weekje niet gekeken, want ik heb er een nieuwe kitten (kat) bij... VAN HARTE ZWANGERE DAMES! Het is jullie zo van harte gegund! Hier weet ik het niet , ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar kan nog ontpillen zijn. Dus eind van de week gooien wij er een testje tegen aan. Succes allemaal en ik duim voor jullie allemaal! En voor de mensen met een nega test of die toch ongesteld zijn...kop op! Liefs Diana
hey vraagje.. ik heb net temp gedaann en wordt steedds hoger is dta normaal als je ongi bent? gisteren en eergisteren lger en nu weer hooger
Wanneer ga je nu naar je tante? Hihihihi ben niej nieuwsgierig... Is best een lekker weertje hier... heerlijk Geloof iets van 23 graden ofzo
ohhh die temp hihhihi wat is je temp nu dan meid? Je temp hoort te zakken als je ongi gaat worden of wordt
jjawel... heel erg maar ga van ongi uit... is bij jou de temp ook hoger als je ongi bent? ik denk woe morgen is ze vrij