NOD juni 2007

Discussion in 'NOD forum' started by taliaa, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    oneeeeeeeee wat erg voor je meid :cry: :cry: :cry:
    dat gun je niemand!
    dat is echt rot voor je

een dikke knuffel van mij!

2. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    He meis wat afschuwelijk voor je!
    Een hele dikke knuf!

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Oh balen Tonie! Wat een teleurstelling moet dat zijn. Het klinkt als een hele vroege miskraam. Ontzettend balen voor je! Veel sterkte en dat het maar snel weer raak mag zijn....

4. titus

titus Fanatiek lid

Dec 6, 2006
    1,300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    goede morgen,
    ik ben net ongie geworden dus kom me hier melden.
    mijn nod is 7 juni weet niet of er een lijst is maar mag ik er anders op?

5. MenM

MenM Actief lid

Passagierslijst

01 juni: Caitlin80, Sammy87, Dani86
    02 juni: Eekje, Anna26, Mpje, Rebbel, sann, pamela
    03 juni: Silla, Frumpje, Xanado83, KellyM, Daantjuh, Gerda1975
    04 juni: Nathalie1973, Ichtus, Mausje, Linneke, Jovalene, Lana
    05 juni: Yvetje1982 , karin80, Loesje77, Miepie80
    06 juni: MissN, Marlot, dionne84
    07 juni: Pat, marina99, boogschutter78, Pooh69, Susan71, claire, Titus
    08 juni: Daantje82
    09 juni: Vivian, cristel1986, kattja, 8samantha8, mss
    10 juni: MenM, Bloem75, daantje86
    11 juni: Blondie, Lise
    12 juni:
    13 juni: Dwazie1980, Parel
    14 juni: Jollie, barbie79
    15 juni:
    16 juni:
    17 juni:
    18 juni:
    19 juni: Pearly
    20 juni: Jessejaime
    21 juni:
    21 juni:
    22 juni:
    23 juni: Glitter
    24 juni:
    25 juni:
    26 juni:
    27 juni:
    28 juni:
    29 juni:
    30 juni:

54 passagiers voor de Roze LIMO!
    0 ongi.... 0 zwanger.... 0 negatieve test.... 0 twijfel....

@Tonie: Wanneer is je NOD?

@Alle meiden: Meiden, niet "bij de pakken neerzitten". Succes in de volgende ronde! We gaan allemaal voor die mooie roze limo!

x M

P.S.: Wil je jezelf op de lijst zetten? Dan klik je quote aan en haal je in je bericht de quote met de haakjes -voor en na het bericht- weg. Voeg jezelf toe en verander het aantal onderin.

6. MenM

MenM Actief lid

Lieve meiden...

Er moet me toch iets van het hart.

Ik begrijp heel goed dat je snel wilt testen. Helemaal als je al echt symptomen hebt. Maar ik denk dat het beter is te wachten tot ongeveer een week na NOD.

Een bevruchting wordt zo vaak afgebroken in die eerste periode. Voorkom heel erge teleurstelling ( :evil: :evil: krijgen is al teleurstelling genoeg) en test pas later.

Hier een quote van Smoekie:
    Ik ben het echt met haar eens. Kom op meiden! Denk ook een beetje aan jezelf en voorkom die hevige teleurstellingen.

x M

7. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    @MenM, het is zeker wijze raad en ik weet het absoluut dat dit zo is, heb ik ook al verschillende keren gelezen van Smoekie maar soms het is verdomd zo moeilijk en eerlijk gezegd brengt het voor mij rust in mijn hoofd
    als ik negatief test een dag voor NOD weet ik gewoon dat de ongi er zit aan te komen, anders blijf ik maar malen in mijn hoofd
    en ik weet echt dat het niet verstandig is dat de doen, maar soms overheerst het gevoel in mij en dan stap ik er toch terug met 2 voetjes in, met in het achterhoofd toch gehouden, als ik positief test, kan het idd heel gauw nog mis lopen
    maar tja, het zou idd beter zijn te wachten na NOD maar dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan
    toch ben ik het volledig eens met wat Smoekie zegt

8. MenM

MenM Actief lid

Hoi Claire,

Daarom snap ik ook dat het erg moeilijk is. Daar heb ik zelf ook last van. Maar ik denk dat de onzekerheid, tot ongeveer een week na NOD, minder erg is dan wanneer je blij bent met een eventuele positieve test voor NOD en dan toch de :evil: :evil: op bezoek krijgen. Ik denk dat dit veel heftiger is. Dat het je nog meer pijn doet, dan de onzekerheid van nog een weekje wachten.

Plus dat het je ook geld kost met die testen. Verder moet iedereen het voor zich weten, maar ik vind het zo vervelend voor al die meiden die zo teleurgesteld worden. En dan... een negatieve test voor NOD betekend niet dat de :evil: :evil: eraan komen, het kan ook nog zo zijn dat je toch zwanger bent....

In elk geval wens ik iedereen die hetzelfde als Tonie meemaakt heel veel sterkte. Kom op en naar de volgende ronde. Succes!

x M

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    @ tonie vreselijk meid en ookal ben ik het eens met bovenstaande het is toch balen... hoop dat je je snel iets beter voelt en dan weer vol positieve gevoelens er tegen aan kunt.. voor nu dikke knuffel

10. tonie

tonie Lid

Apr 24, 2007
    33
    0
    0
    dank voor jullie medeleven, ik wacht volgende keer zeker tot ruim na mijn NOD dit was de 1e ronde, maar was zo ziek ik dacht of ik moet de dokter bellen of ik ben zwanger, vandaar de vroege test, en die was echt positief geen vaag streepje ofzo, dus ik denk hoef niet naar de dokter ben zo ziek omdat ik toch zwanger ben, ik denk wacht mijn NOD af en test dan nog een keer, en die bleef uit dus 2 dagen na NOD nog een keer getest en nog steeds positief, maar voelde sinds NOD dat de klachten minder werden en mijn borsten voelden ook anders, niet meer misselijk kon weer goed slapen en kreeg last van mijn rug, dus had enigsinds wel het gevoel dat het mis kon gaan, ik menstueer ook zo weinig sinds ik mijn spiraaltje een half jaar geleden heb laten verwijderen het is meetal beetje bruine afscheiding een paar uur en dat was het dan weer, terwijl ik vroeger toch wel echt menstrueerde zeg maar, ik weet niet of het daar aan ligt.

Dus ik hoop net als voor jullie volgende ronde beter.....

XXX Tonie

11. tonie

tonie Lid

Apr 24, 2007
    33
    0
    0
    ik weet niet precies wanneer mijn NOD is zat altijd op cyclus van 26 dagen maar nu 3 dagen later dus zet mij maar voor de zekerheid op 9 Juni PFFFFFFF klinkt alweer zo ver .... :D

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Passagierslijst

01 juni: Caitlin80, Sammy87, Dani86
    02 juni: Eekje, Anna26, Mpje, Rebbel, sann, pamela
    03 juni: Silla, Frumpje, Xanado83, KellyM, Daantjuh, Gerda1975
    04 juni: Nathalie1973, Ichtus, Mausje, Linneke, Jovalene, Lana
    05 juni: Yvetje1982 , karin80, Loesje77, Miepie80
    06 juni: MissN, Marlot, dionne84
    07 juni: Pat, marina99, boogschutter78, Pooh69, Susan71, claire, Titus
    08 juni: Daantje82
    09 juni: Vivian, cristel1986, kattja, 8samantha8, mss, tonie
    10 juni: MenM, Bloem75, daantje86
    11 juni: Blondie, Lise
    12 juni:
    13 juni: Dwazie1980, Parel
    14 juni: Jollie, barbie79
    15 juni:
    16 juni:
    17 juni:
    18 juni:
    19 juni: Pearly
    20 juni: Jessejaime
    21 juni:
    21 juni:
    22 juni:
    23 juni: Glitter
    24 juni:
    25 juni:
    26 juni:
    27 juni:
    28 juni:
    29 juni:
    30 juni:

54 passagiers voor de Roze LIMO!
    0 ongi.... 0 zwanger.... 0 negatieve test.... 0 twijfel....

@ Tonie echt balen meid...ik duim dat dit jou ronde zal zijn! ;)

13. MenM

MenM Actief lid

Lieve Tonie...

Ik hoop dat de volgende ronde goed zal gaan. Voor nu een hele dikke knuffel en ik snap nu wel waarom je zo vroeg testte. Het was ook niet persoonlijk bedoeld, maar ik denk dat je dat wel begrijpt.

x M

14. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Balen voor degenen, die net als ik weer ongi zijn geworden :( Maar meiden, juni brengt weer nieuwe kansen en we gaan allemaal weer onze duimen draaien! Meer kunnen we niet doen. Ik wens voor iedereen een dikke + in juni!

Mijn cyclus is nu dus ook langer, ipv 28 dagen ineens 30 dagen...ik hoop maar dat mijn ei dan ook komt wanneer ie komt en niet ineens 'denkt' eerder of later te komen ;)

XXX Lise

15. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    @tonie meid wat erg voor je ik geef je vanuit het zuiden een hele dikke knuffel leef hier echt met je mee!

Meiden ik hoop echt dat dit een hele positieve maand word voor ons allemaal!

Ik heb me na paar dagen over mijn teleurstelling heen kunnen zetten zat gewoon heel ff in een dip maar nu ga ik er weer met volle moed tegenaan, mijn vriend en ik gaan voor een voorjaarskindje (hopen we dan maar he) :) :)

16. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

Apr 13, 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey allemaal tonie wat er voor je hoop dat het toch weer snel raak mag zijn en ook voor de rest hier hoop dat juni een hele vruchtbare maandf mag worden ;) dat willen we allemaal natuurlijk maar er komen elkemaand weer zwangere vrouwen bij en meschien ben je zelf diegene toch dus geef niet op allemaal het gaat ons vast wel lukken

groetjes samantha

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Zo de ongi is hier weer lekker weg en het klussen ken weer beginnen :)

18. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

Apr 13, 2007
    768
    0
    0
    stein
    ooh beter daantje82 ik ben ook blij als het weg is haha en het duurt zo lang 4 dagen haha vind ik dan he is dat normaal dat je naar ong. 5 jaar ineens 4 dagen ongi bent terwijl ik altijd 2 dagen was en me cyclus begint ook steeds langer te worden vroeger was ik om de week ongi en ben toen de pil gaan slikken en ben toen gestopt toen werd mijn cyclus 18 tot 21 dagen en nu was die deze maand 26 en vorige maand 24. ik werd gelijk ongi op de dag dat ik bij me vriend ging wonen en toen was het de eerste keer dat ik 4 dagen ongi was hij zij meschien komt dat door de hormonen. hefet iemand dit ook meegemaakt ?
    groetjes samantha

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hmmm geen idee, ik ben altijd 3 1/2 dag ongi geweest hihihihi

Maar ben altijd zeker blij als het weg is, dan ben ik meteen weer heel gedreven en positief hahahaha

20. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

Apr 13, 2007
    768
    0
    0
    stein
    ja hoop dat hert voor je deze maand lukt je pendels staan er goed bij :D
    ahah ben benieuwd

groetjes samantha

Share This Page