Ja..wacht vandaga nog lekker even af..wou ik egenlijk ook doen..maar ben elke keer misselijk ensow..en overgeven..dus was voor mij wel duidelijk..en heb normaal vreselijke last van em tepels..als ik ongi moet worden..en had dat nu niet..duss reden genoeg om te toch maar te testen..maar had echt gedacht dat ie negatief zou zijn...maar nee..! Mag ik hier nog wel ff mee blijven kletsen...? Daantje82..geen bloed geeft moed..!
@ Daantje : ik denk dat ik vandaag had getest, omdat je dat al in je hoofd had, als ik in jouw schoenen stond dan he? Als je wilt wachten, moet je dat gewoon doen...succes hihi!
goedemorgen meiden ik heb zeer goed nieuws ik ben zwanger al geloof ik het zelf nog niet dus jully mogen mij in het roze zetten foto zie album liefs patricia
@ Pooh: gewoon lekker op naar de dream date he hihihi @ Wicjuh: ja de test lag wel al klaar op het toilet, maar dacht men temp is zo gedaald, wordt toch ongi. Zonde van de test
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni : Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Wies31 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 27 juni: SheDevil & KellyM & essiee 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje 29 juni: Hummel & Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny 175 passagiers voor de Roze LIMO! 18 ongi.... 9 zwanger.... 5 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 2. dwazie1980 ZWANGER!! 3. ichtus ZWANGER!! 4. MissN ZWANGER!! 5. KellyM ongi 6. Sab85 neg 7. Pooh69 8 dani86 ongi 9. ukkie87 Testmarathon 10 juni 1. vivian ZWANGER!! 2. claire 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 ongi 7. Barbie79 8. mss 9. Susan71 10. Pipi24 ZWANGER!! 11. Mariebel 12. Anna28 Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly 6. Wies31 7. daantje86 @ Pipi24 super gefeliciteerd! Whiiiiiiiii het blijft maar doorgaan! Juni is een super maand! Ook al op mijn nod!
Ik moet gaan werken, mijn leerlingen wachten en hebben examen, dus moet wel op tijd zijn! Tot vanavond! Enne dan wil ik nog meer roze zien! Liefs
dank je wel allemaal het rare is voel me niet zwnager heb nergens last van en de andere maanden had ik alle klachten wat je maar kon hebben. hihi
pipi wat ontzettend goed van harte gegeliciteerd. oh het gaat echt goed deze maand. hoop dat ik mee kan.
Ik voel me juist wel hartstikke zwanger..komt vooral door die vreselijke misselijkheid.. Maar goed..komt ook vast wel weer goed..!
jeetje tis echt een goeie testdag...voor mij net ff te vroeg om te testen, jammer! Heel erg gefeliciteerd voor de zwangere dames en een fijne dag!
Toch vind ik het nog wel een beetje raar.. Geen ongi meer.. Niet meer meedoen volgende maand...euuhmm..zoveel dingetjes..moet wel ff wenne...! Maar een droom gaat uitkomen..! Ben echt super blij..!
ja dat kan ik me voorstellen, eerst is het een sport om zwanger te worden en als je zwanger bent moet je er weer aan wennen maar komt allemaal goed geniet er lekker van
gefeliciteerd alle meiden die zwanger zijn, volgens mij is juni een hele goeie maand! Ik ga zo lekker naar amsterdam shoppen en naar de tandarts das minder leuk maar,ja... Fijne dag iedereen LIEFS nony
Alle zwangeren gefeliciteerd,gaat erg goed juni. Hopen dat er nog veel mogen volgen. Volgens mij heb ik gisteravond laat me ei gehad,had heel erg kramp/steek aan de rechterkant. Dus voor de zekerheid vanmorgen een keer extra geklust.(Ventje helemaal blij 2 ochtende sex)Hahahahhah. We wachten het weer af. Kareltje