Goede morgen dames, Ik lees deze maand gezellig met jullie mee, maar wat zijn jullie actief! het is bijna niet bij te lezen zo veel berichtjes! Aan iedereen die roze is: gefeliciteerd! En aan de wachtenden (zoals ik): heel veel geduld toe gewenst. Laten we hopen dat roze besmettelijk is. Beetje raar: heb het gevoel dat het deze maand raak is geweest, maar aangezien mijn ei zo laat was kan het bijna niet goed gaan...
@daantje82: geen probleem hoor, doe maar wanneer het je uitkomt! Ik kan me voorstellen dat je nu even met andere 'dingen' bezig bent! Spannend hoor. Tis nog even afwachten voor je...
Ik wacht het rustig af daantje82. Denk nu maar lekker aan jezelf, dat is al druk genoeg denk ik zo...
Ja men hersenen worden er moe van hihihi denk denk denk hihihi Ik heb mezelf beloofd dat als ik nu ongi wordt ik zaterdag mezelf ga verwennen! * eerst lekker shoppen voor vakantie spullen (geld laten rollen ) * wijn kopen en alles opdrinken hihihihi * me volvreten met alle verboden hapjes * en me suf roken Zo das verwennen toch hihihi
@daantje82: nou dat mag dan ook wel vind ik hoor! Maar hopelijk is het niet nodig. Je moet gewoon een drukke week hebben, dan is het snel weekend en heb je tenminste duidelijkheid. Sterkte!