@mili ... helemaal waar ik kan me daar ook helemaal in vinden hoor... ik ben dan ook heel realistisch ingesteld mocht ik binnekort gaan vloeien of wat dan ook... eigen schuld geen dikke bult hihi natuurlijk zou ik het vreselijk vinden maar wie zijn billen brand moet op de blaren zitten he... voorals nog gaat het goed hihi dus ga ik er van genieten... knuf
lieve schatten, lief dat jullie voor mij willen duimen en dwazie, jou in het bijzonder wil ik nog eens hartelijk feliciteren met je zwangerschap en ik hoop dat alles goed verloopt! ik heb idd ook de hele tekst van smoekie gelezen op andere topics waarover ze dan haar mening vertelt over het testen voor je NOD en idd er loopt slechts 33% van die zwangerschappen goed af (of zoiets, sorry als ik me vergis) dus ik vergewis me zeker dat ik bij die foute boel kan horen ALS ik positief test want eigenlijk reken ik daar geen eens meer op ik zit met mijn gedachten al in de volgende ronde eerlijk gezegd en ja kijk, nu zeg ik wel, morgen test ik, maar mss doe ik het helemaal niet als ik zonder nadenken mijn ochtendurine laat vloeien en dan ben ik terug een dagje verder nu ben ik gewoon zo nieuwsgierig en na een nachtje slapen kan ik het mss beter relativeren.... ja een eeuwige twijfelaar ben ik
jaaa moet je ook doen, hihi, ik ga er ook vanuit hoor voor jou en de rest dat het goed gaat! Hihi lekker genieten!
hihih ja nou ja goed maakt niet uit joh...ik bedoel een ieder moet doen wat goed voelt hoor..hihi ben alleen iemand die anderen graag wil behoeden voor vervelende dingen enneh beetje twijfelen hoort erbij toch? Hihi houdt de spanning er in hier....doet ze het wel of doet ze het niet? Succes in ieder geval ik duim me suf voor iedereen!
Zo er is weer hoop rose bij gekomen!:-D Joepiee! hihihi Vandaag een beetje baaldagje,ik dacht vanochtend yes vandaag ben ik op me vruchtbaars gaan we vandaag er even goed tegenaan. Want ik werk van 06.30 tot 13.30 en me vriend van 16.00 tot 04.00 dus echt vaak kunnen we niet. Kom ik thuis is hij ZIEK nou dus niet geklust en nu is hij werken Baal baal
@Missdaisy balen is dat he? Nou ja hihi wie weet gaat het nog wel lukken met klussen..of is er eerder al raak geschoten
ja missdaisy, ik heb nu geleerd dat die banner niet steeds gelijkloopt met hoe het werkelijk is hoor daarom dat ik ook hulpjes gebruik anders zouden we elke maand verkeerd klussen je hoeft die banner zo nauw niet te nemen meisje en zoals mili zegt kan gebeuren dat er al raak geschoten is of mss komt je ei wat later... hoop dat het nog allemaal goed komt voor je
Grrrr vanochtend heel klein beetje bruin/rozig verlies gehad en nu helemaal niks meer! Liever of ongi of niks, ik heb geen zin in weer die onzekerheid pfffffffffffffffff
ik had gisteren net hetzelfde, weliswaar 6 dagen voor NOD vervelend is dat hé dat maakt dat ik morgen een test doe want ik word het echt moe
Heb vandaag ook een digitale gedaan van CB,maar die gaf niet zwanger aan. Toen ik op eject drukte zat er wel een duidelijke 2e streep. Heb vandaag dus 3 lichte positieve gehad. 1 gewone van CB en 2 kruidvat,kan het zijn dat het voor die digitale nog te vroeg is?
mmm geen idee je hoort wel eens dat die wel meer nodig hebben dus wie weet...desnoods over paar daagies nog ff weer digitale doen...dan weet je vast meer. Succes!
die testen dienen eigenlijk niet om naar de streepjes te kijken heb ik al gelezen en staat ook in de gebruiksaawijzing want heb hem hier ook liggen
Je moet bij de digitale van CB echt niet naar de streepjes kijken op de strip. Ik denk dat het, als je met 2 andere testen positief testte, voor de digitale te vroeg is idd.
mensen die roze zijn geworden gefeliciteerd.... en daantje wat erg dat er toch weer een daling in zit... misschien verandert het nog maar ja weinig kans dus... nou zie het zoo kun je toch lekker een glaasje drinken o je vakante en volgende ronde zwanger( ja probeerde je een beetje op te vrolijken zover dat dan kan )
er staat net onder 'clearblue' digitale zwangerschapstest: 'je kan op elk moment van de dag de test uitvoeren, vanaf het moment waarop je menstruatie zou moeten plaatsvinden..... je kan het resultaat van de test ALLEEN aflezen op het DIGITAAL SCHERM van de houder. De streepjes die je op de patroon ziet wanneer je deze weggooit, moet je negeren....
ja, voor die digitale zou ik nog een paar daagjes wachten meisje en die andere testen gaven toch positief aan? en een streepje is zwanger bij deze dus je bent zwanger volgens mij al een voorzichtige proficiat meid