@ Claire en daantje ik ga heeeeeeeeeeeeeel hard voor jullie duimen! @ Claire je vroeg bij jullie hoe het ging en dat je me lang niet had gelezen, maar heb vanmiddag nog onderstaande gepost, maar er wordt zoveel getypt he Dus ik zit alweer in onzekerheid
@FunnyMe, bedankt meisje! ik hoop dat het helpt @pooh, ik heb het idd al eerder gelezen en je leest zoveel op een dag sorry meid ik hoop zo erg dat het ook goed komt met je meisje! we hebben precies al allemaal bloed verloren.... cristel, jij en ik...dus de twijfel is heeel groot en de onzekerheid is mooordend!
nou dacht dat ik ongi was.. heb nameijk wel wat veloren 1 week vor mn nod en dacht dat de ongi er eerder was maar mn temp blijft hoog dus op advies van 2 lieve meiden die zeggen testen.. dus doe ik dat maar
Dames ik duim voor jullie morgen vroeg! Ik ga snel nog wat examens nakijken hier en afsluiten hier. Truste alvast. Liefs Pooh
hoi meiden das nou jammer! k kom er toch niet speciall voor uit denk ik, nou weet ik eigenlijk wel zeker! dan draai ik me nog een keer om en dan zie ik het morgen wel wat het is geworden! iedergeval heel veel suc6 christel! liefs dionne
Heej dames, Zal me ook ff losweken van de pc.....hihi....veel te gezellig hier! Succes voor de testers morgenvroeg...of avond.... En truste! Liefs Anna
dank je wel anna en iedereen die duimt voor ons zorg dat jullie duimen er nog aan hangen morgen welterusten
het was kort maar krachtig maar ik ga ook lekker op een oor! morgen weer vroeg! iedereen die gaat testen succes... liefs dionne